Zamykam sezon polowań

31. Data: 2016-10-30 09:16:19

Temat: Re: Zamykam sezon polowań
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fazi" <F...@m...com> napisał w wiadomości
news:nv3k02$5js$1@node1.news.atman.pl...

> A Natalia P. rozczula się cielaczkami...

Hejka. Nie znam osoby.
Pozdrawiam anonimowo Ja...cki

32. Data: 2016-10-31 09:11:54

Od: Crimi <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jakby tak wszystkie złapane krety z tej grupy
wylądowały w ogrodach zapalczywych ich obrońców ?

33. Data: 2016-10-31 13:10:08

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2016 o 09:11, Crimi pisze:
> A jakby tak wszystkie złapane krety z tej grupy
> wylądowały w ogrodach zapalczywych ich obrońców ?
Obawiam się, że większość tych obrońców mieszka w blokach, a ogrody
znają z opowiadań i wizyt u znajomych na działce.
Jacek

34. Data: 2016-10-31 13:56:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2016 13:10:08 +0100, Jacek napisał(a):

> Obawiam się, że większość tych obrońców mieszka w blokach, a ogrody
> znają z opowiadań i wizyt u znajomych na działce.

Jak przystało na "większość obrońców" kretów od z górą 30 lat mieszkam przy
lesie, przy łąkach, mam hektar terenu przy domu, w tym ogród warzywny co
roku kosztujący mnie mnóstwo pracy - wszystko to jakoś godzę z faktem
istnienia kretów, nornic itp - i jeszcze nigdy nie przyszło mi na myśl
zatłuc żadnego zwierzęcia tylko z tego powodu, że mi zeżarło pół marchewki
czy podgryzło kwiatek.
Kretowisk na wiosnę mam multum - ale jedyne co robię, to, zanim trawa
urośnie, biorę grabie i rozgrabiam kopczyki, żeby nie szpeciły i nie
utrudniały późniejszego koszenia. W tym sezonie na wiosnę rozgrabiłam koło
100 kopców.
No ale ja nie trzęsę się nad 10 metrami "rodowego" trawnika traktowanego
niczym jaka świętość - w odróżnieniu od w pierwszym pokoleniu "miejskich"
chłopów, co to z samego pochodzenia do siódmego pokolenia i tak mają we
krwi żywemu nie przepuścić :->.

35. Data: 2016-10-31 14:23:00

Od: Jacek <k...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2016 o 13:56, Ikselka pisze:

> [...]
> roku kosztujący mnie mnóstwo pracy - wszystko to jakoś godzę z faktem
> istnienia kretów, nornic itp - i jeszcze nigdy nie przyszło mi na myśl
A mieszkaj sobie nawet w "Puszczy Białowieszczańskiej?
Nie zmienia to faktu, że nie rozumiesz prostego zapisu ustawy "z wyjątkiem".
Ja wiem, teraz trochę się pozmieniało i prawo niektórzy sobie
interpretują, jak im pasuje.
Jacek

36. Data: 2016-10-31 15:10:12

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.10.2016 o 20:26, collie pisze:
> O KRECIKU
>
> Krecik jest mała zwierzyna,
> krecik istota to dzika,
> on brzydką dżdżownicę pochłania,
> Lecz nikt nie popiera krecika.
>
> Więc wołam: nie wiedzą tylko jełopy,
> że krecik jest druh nasz szczery!
> . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
>
> Kochajcie krecika, chłopy,
> kochajcie do jasnej cholery!
>

> (za Konstantym Ildefonsem Gałczyńskim)

Szlachic, poeta, erudyta i przyjaciel zwierząt. Cóż za szlachetna postać!
Pozostaje mi tylko zacytować słowa Stanisława Lema: Dopuki nie
skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu głupców...

37. Data: 2016-10-31 15:30:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2016 14:23:00 +0100, Jacek napisał(a):

> Ja wiem, teraz trochę się pozmieniało i prawo niektórzy sobie
> interpretują, jak im pasuje.

...i żywemu nie przepuszczą.
:-/

38. Data: 2016-10-31 15:31:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Oct 2016 15:10:12 +0100, tomek napisał(a):

> Pozostaje mi tylko zacytować słowa Stanisława Lema: Dopuki nie
> skorzystałem z internetu nie wiedziałem, że na świecie jest tylu głupców...

Lem nie robił byków ortograficznych i interpunkcyjnych, więc to nie jest
jego wypowiedź.
:->

39. Data: 2016-10-31 15:42:54

Temat: Odp: Zamykam sezon polowań
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomek" niestety zawierzył własnym zdolnościom:

Głupcuff kolego ;-)

40. Data: 2016-10-31 16:08:40

Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.10.2016 o 15:31, Ikselka pisze:

> Lem nie robił byków ortograficznych i interpunkcyjnych, więc to nie jest
> jego wypowiedź.
> :->

Ja żem tyko prosty, chop ze wsi. Żem to tyko słyszał nie czytał bo jo
czytać nie umie i w guglu tyż nie umie obaczyć czy to Lem powiedzioł czy
Sokrates.Ty umisz to pewno mosz racje

[ ISM ] Theory and Design for Mechanical Measurements, 6th Ed by Figliola, Beasley
Rzędy drzew naprzemiennie
kiedy odrosnie trawa
Pochwała drożdży
trzmiele w kompostowniku