Zasłona prysznicowa...

1. Data: 2008-05-12 13:56:01

Temat: Zasłona prysznicowa...
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Szukam zasłony prysznicowej zielono-żółtej, zielonej, motyw kwadratów lub
nieregularnych lini w pastelowych odcieniach zieleni, zieleni/żółci - wiem
takie rzeczy tytlko w erze, ale może komuś gdzieś się rzuciła w oczy?

--=olo=--

2. Data: 2008-05-12 17:00:59

Temat: Re: Zasłona prysznicowa...
Od: "darek" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przejrzyj ofertę sealskin, spokojnie coś wybierzesz.

darek

3. Data: 2008-05-13 08:10:15

Od: "Kajetana Kinga" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieregularnych lini w pastelowych odcieniach zieleni, zieleni/żółci - wiem
> takie rzeczy tytlko w erze, ale może komuś gdzieś się rzuciła w oczy?

IKEA.
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00132487
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00132492
http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/00132369

Pozdrawiam

Kaja

4. Data: 2008-05-14 13:42:43

Od: "P.H." <k...@g...w.sieci> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieregularnych lini w pastelowych odcieniach zieleni, zieleni/żółci - wiem
> takie rzeczy tytlko w erze, ale może komu? gdzie? się rzuciła w oczy?

w IKEA jest jeszcze "trawa" albo "trzcina" - generalnie zielona
mam ale jakoś specjalnie sie jej nie przyglądałem :D

5. Data: 2008-05-15 10:30:48

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta --=olo=-- (xxoloxx@USUN_TOwp.pl) w wiadomości
news:g09if6$ahk$1@atlantis.news.neostrada.pl nabazgrał(a):

> [...]
> nieregularnych lini w pastelowych odcieniach zieleni, zieleni/żółci - wiem
> takie rzeczy tytlko w erze, ale może komuś gdzieś się rzuciła w oczy?

Niedawno kupiłem taką + dywanik + kosz, wszystko w soczystej zieleni,
wygląda to naprawę super a miałem mieszane uczucia.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

Strasznie brudny strych.
Blender - okreslone zadania ma wykonywac - co kupic?
Jaki bezpiecznik
[spam] Bateria umywalkowa Deante Bratek satyna
Radiobudzik z projektorem i 2 alarmami - czy ktoś ma?