Zatrzymać zło.

141. Data: 2015-02-21 12:39:31

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 lutego 2015 09:55:52 UTC+1 użytkownik LeoTar napisał:

> A Ty jesteś ZA czy PRZECIW aborcji?
>

> --
> LeoTar
> Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/
>
> ---
antywirusowe Avast.

nie do mnie to pytanie, ale jestem ZA

142. Data: 2015-02-21 13:17:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 03:39:31 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> nie do mnie to pytanie, ale jestem ZA

Jak to "nie do Ciebie"? - właśnie do Ciebie: to jest pytanie, czy jesteś
zadowolony z tego, że (TY!) żyjesz?
--

XL
pewni siebie.

143. Data: 2015-02-21 13:26:38

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl pisze:

> nie do mnie to pytanie, ale jestem ZA

A ja jestem PRZECIW.

Chociaż dopuszczam aborcję w świecie nieświadomych, dzikich
ludzi-zwierząt aby co nieco ulżyć ich niedoli na ich drodze ku
odnalezieniu celu swego posłannictwa. Generalnie jednak uważam aborcję
za zło,które musi zostać wyeliminowane.

144. Data: 2015-02-21 15:31:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL
Dnia Sat, 21 Feb 2015 03:39:31 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):
- pokaż cytowany tekst -
Jak to "nie do Ciebie"? - właśnie do Ciebie: to jest pytanie, czy jesteś
zadowolony z tego, że (TY!) żyjesz?

A dlaczego fanatycy przypisują że ci co żyją nie zostali abordowani, przecież była za
komuny legalna, fanatycy nie pojmują że jest to wybór a nie jakiś przymus. Matka go
chciała to go urodziła, a teraz matki rodzą nie mogąc mieć z różnych powodów i te
dzieci mają przejebane, ale przecież jakimś dziwnym trafem dobro dziecka się nie
liczy, tylko tępy bat fanatyzmu, który oprócz katowania kobiet niczego nie zmienił,
ale przecież o torturowanie kobiet chodzi a nie dobro dzieci. I ten babsztyl wstrętny
ze wsi, bezmózgi, jak sra z nienawiści.

145. Data: 2015-02-21 21:39:07

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 20 lutego 2015 19:15:50 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:

> Oj, mnie nie musisz żałować. Trudno zliczyć w ilu już byłem związkach,
> jednak zdominować mnie jeszcze żadnej się nie udało. 8-)
ciekawe

> A poza tym - cześć, miło Cie znów widzieć.
dzięki :)

kiwiko

146. Data: 2015-02-21 23:26:39

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 21 lutego 2015 13:17:07 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Jak to "nie do Ciebie"? - właśnie do Ciebie: to jest pytanie, czy jesteś
> zadowolony z tego, że (TY!) żyjesz?

gadka szmatka. co za roznica czy zyje czy mialoby mnie nie byc. jestem bo mam
swiadomosc. gdyby mnie nie bylo tej mojej swiadomosci tez by nie bylo. czyli z mojego
punktu widzenia wszystko jedno. na rozne inne uwarunkowania w szczegolnosci religijne
robie gruba nieprzyzwoitosc.

147. Data: 2015-02-22 01:00:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Feb 2015 14:26:39 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
swiadomosc.
> gdyby mnie nie bylo tej mojej swiadomosci tez by nie bylo.
> czyli z mojego punktu widzenia wszystko jedno.

Widzisz może czasem (może warto) swoje bytowanie jako życie z ludźmi,
którym nie jest wszystko jedno, czy jesteś? Skup się na swoim życiu/byciu
jako wkładzie w CZYJEŚ życie.
3-)

> na rozne inne uwarunkowania w szczegolnosci religijne robie gruba nieprzyzwoitosc.

A to co? Religia nie ma tu nic do rzeczy i nawet nie miałam zamiaru tutaj
nią machać. Nie uważasz, że warte uwagi jest, jak trudno Ci nawet z luźnej
rozmowie uwolnić się od "religijnego" spinu?
3-)
--

XL
pewni siebie.

148. Data: 2015-02-22 08:35:18

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> XL

> A dlaczego fanatycy przypisują że ci co żyją nie zostali abordowani,
> przecież była za komuny legalna, fanatycy nie pojmują że jest to
> wybór a nie jakiś przymus.

O ile mi wiadomo to wyboru dokonuje się przed faktem a nie po fakcie.
Tak samo jest z poczęciem dziecka: powinna to być wspólna decyzja
przyszłej matki i przyszłego ojca podjęta przed zapłodnieniem. Jeżeli
dzieje się inaczej to znaczy, że mamy do czynienia ze zwierzętami, które
kierują się wyłącznie instynktownym parciem do zachowania gatunku. Pod
ty względem ludzkość nie oddaliła się zbytnio od świata zwierząt chociaż
w marzeniach wydaje się nam, że czymś się od zwierząt odróżniamy. Nadal
jesteśmy banda dzikusów, która w sprawach prokreacji i zachowania
gatunku nie kieruje się świadomością lecz instynktem.

> [...]
> niczego nie zmienił, ale przecież o torturowanie kobiet chodzi a nie
> dobro dzieci. I ten babsztyl wstrętny ze wsi, bezmózgi, jak sra z

Czy myślałeś kiedyś o tym jakie czym kierują się kobiety decydując się
na dziecko?

Co to takiego instynkt zachowania gatunku?

Dlaczego niektóre kobiety decydują się samotnie wychowywać dziecko skoro
do prawidłowego rozwoju dziecka są potrzebni oboje rodzice?

Czy altruizm kobiet nie jest aby egoizmem, którym "wynagradzają" sobie
brak poczucia własnej wartości wyniesiony z domu rodzinnego?

Czy dziecko nie jest tym, dzięki któremu kobieta chociaż częściowo
odzyskuje poczucie własnej wartości?

Czy dziecko nie jest podporą dla kobiety wyzwalającej się z zależności
od mężczyzny?

Dlaczego wreszcie w wielu mitach i religiach Kobieta jest zarazem
uosobieniem dobra i zła?

149. Data: 2015-02-22 10:12:40

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Leo
Czy zastanowiłeś się kiedyś nad mechanizmem pedofili który to osobnik skrajnie
nienawidzi kobiet i nawet ze świętej zrobi plugastwo, bo wszystko obraca w tej
nienawiści, każdy fakt mu się przetwarza na anty?

150. Data: 2015-02-22 10:47:18

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> osobnik skrajnie nienawidzi kobiet i nawet ze świętej zrobi
> plugastwo, bo wszystko obraca w tej nienawiści, każdy fakt mu się

A czy Ty kiedykolwiek dopuściłeś do siebie myśl, że kobiety mogą
krzywdzić dzieci?

Opowiedz coś o swoich rodzicach...

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...