Zatrzymać zło.

31. Data: 2015-02-18 18:40:55

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
Dnia Wed, 18 Feb 2015 05:42:38 -0800 (PST), glob napisał(a):

> XL
> Dnia Tue, 17 Feb 2015 22:57:59 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):
> - pokaż cytowany tekst -
> To dopiero zaprezentowałeś ciasnotę, odwołując się w "argumentacji" przeciw
> płci do wybryków natury - wolno wiedzieć, z jaką płcią TY się
> identyfikujesz? czy już raczej ci wszystko jedno?
>
> Gender to nie jest zmiana płci tępy buraku, a konwencja jest
> przeciwko przemocy do kobiety [...]
Khanuli to wytłumacz.

Masz racje katolicki ćwok nie zrozumie co to jest płeć kulturowa, przecież to widzi
już z kościółka jak biskupi tłumem staneli za biciem kobiet, czy czekasz na lanie?

32. Data: 2015-02-18 19:15:03

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 17:11:00 +0100, XL napisał(a):

> [...]
enderowej-konwencji?tc=gm

> Polecam (i wierzę, że się wczytasz, bo kto, jeśli nie Ty...?):

Foch!

> http://dlarodziny.net/akcje/003/strzemecki_o_konwenc
ji_przemocowej.pdf

Nie wczytam się, bo już Trybun się wczyta :)

M.

33. Data: 2015-02-18 19:15:15

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> Twierdzisz że jak się bije babę to jej wina. To co to jest nienawiść
> do kobiet przypadkiem?

A gdy kobieta manipuluje mężczyzną by go poniżyć to jak to nazwiesz? Czy
to nie jest aby przemoc? Ale Ty tak jesteś zapatrzony w d..., że tego
zdajesz się nie dostrzegać.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

34. Data: 2015-02-18 19:21:34

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 09:40:55 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Fragi

> Khanuli to wytłumacz.

Glob wyskrobał (sic!):

'Masz racje katolicki ćwok nie zrozumie co to jest płeć kulturowa, przecież
to widzi munnndrości w opowiesciach które snuli małpy co z dzidami biegali.
A co wypisałaś się już z kościółka jak biskupi tłumem staneli za biciem
kobiet, czy czekasz na lanie?'

Nie pisz pod delimiterem, ćwoku, bo cię i tutaj nikt nie zauważy :)

M.

35. Data: 2015-02-18 19:22:58

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 17:24:53 +0100, LeoTar napisał(a):

> glob pisze:
ps.com...

> gdzie Ty widzisz nienawiść do kobiet w moich wypowiedziach?

Tam gdzie wszyscy.

--
M.

36. Data: 2015-02-18 19:30:29

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

ps.com...

> Tam gdzie wszyscy.

Prawda w oczy kole.
A te matołki dają się kobitkom nabierać.

37. Data: 2015-02-18 19:32:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 19:15:03 +0100, Fragi napisał(a):

enderowej-konwencji?tc=gm

> Foch!

ji_przemocowej.pdf

> Nie wczytam się, bo już Trybun się wczyta :)

A wpadasz tutaj tylko czasami, to chwilami o Tobie zapominam. Jednak wiem,
że Ty nawet nie musisz się wczytywac.

38. Data: 2015-02-18 19:43:39

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Feb 2015 19:30:29 +0100, LeoTar napisał(a):

> Prawda w oczy kole.
> A te matołki dają się kobitkom nabierać.

No cóż, jak ktoś matoł, to się nabiera.

PS Brawo za samokrytykę.

--
Pozdrwiam,
M.

39. Data: 2015-02-18 20:24:05

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragi pisze:

ps.com...

> No cóż, jak ktoś matoł, to się nabiera.
> PS Brawo za samokrytykę.

Masz rację, kiedyś byłem jednym z matołków.
A kiedy się otrząsnąłem stwierdziłem, że moje matołkowstwo przyniosło
więcej szkody niż pożytku, szczególnie naszym dzieciom. Niestety, w
takiej tradycji zostałem wychowany; i to w najlepszej wierze żeby było
śmieszniej i... tragiczniej.

40. Data: 2015-02-18 21:09:47

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-18 o 18:27, LeoTar pisze:

> [...]
> poza uświadamianiem DLACZEGO są poniżane, dlaczego dają się poniżać a
> wręcz prowokują mężczyzn do przemocy w stosunku do siebie.

masz o takie samo pojęcie o tym, o czym się wypowiadasz jak xl

--
"Until your god pays taxes he has no say in my goverment"

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...