Zatrzymać zło.

61. Data: 2015-02-19 12:54:19

Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-19 o 12:52, Trybun pisze:

> Oj byś musiał przyjechać na wieś, na której teraz mieszkam. Tu faceci
> sa wręcz masakrowani przez swoje połowice. Na początku zdębiałem jak
> na małe party w męskim gronie wdarła się połowica jednego z
> biesiadników, nie było żadnego tłumaczenia, tylko razy gdzie popadnie,
> kołkiem wyrwanym z płotu...

P.S. Ale nie to lanie było najgorsze, a jego błagalne prośby aby już
przestała bić...

62. Data: 2015-02-19 13:25:11

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 03:48:57 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> [...]
ps.com...

> moze tak, ale wszelka agresja jest przede wszystkim wynikiem glebokiego stresu, z
ktorym nie umiemy sobie poradzic.

ZAWSZE był jakiś stres, kiedyś był on związany z kosztami przetrwania w
ogóle - brak technologii, dostępu do żywności, choroby (umieralność),
wojny, niski poziom higieny i socjalny, odległości i związane z
przemieszczaniem się niebezpieczeństwa... Więc już tak nie płacz nad
dzisiejszymi ludźmi.

> czesto sa to zachowania nawykowe, lub tez wynikajace z braku odpowiednich wzorcow
osobowych. szczegolnie w obszarze tzw patologii rodzinnej. kwestie subkulturowe i
negatywne wzorce zachowan propagoawne przez media jak twierdzisz maja jak sadze
znacznie mniejsze znaczenie.

> poza tym agresja jest wybitnie zachowaniem meskim. glownie poprzez testosteron
powodowana. przykaldow w przyrodzie pelno. wystarczy poszukac w odpowiednim mejscu.
zwyczajnie na przestrzeni ewolucji agresja samca sie oplacala i byla wysoce
promowana. sa to atawizmy. zarowno w biologii jak i w naukach spolecznych jesli nie
patrzy sie na czlowieka i jego zachowania pod katem ewolucji to nie ma sensu w ogole
zajmowac sie tematem psychologia i socjologia jednostki i grup spolecznych

Powiem jedno: nie znasz dzisiejszych kobiet. Ich agresja jest może innego
rodzaju, ale niejednego meżczyznę przeraża.

63. Data: 2015-02-19 13:26:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2015 12:54:19 +0100, Trybun napisał(a):

> P.S. Ale nie to lanie było najgorsze, a jego błagalne prośby aby już
> przestała bić...

Tak więc widzisz, ze JEST powód, aby głosowac przeciw ustawie przemocowej -
żądaj, aby umieszczono w niej także prawa MĘŻCZYZN!

64. Data: 2015-02-19 13:29:44

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> [...]
> małe party w męskim gronie wdarła się połowica jednego z biesiadników,
> nie było żadnego tłumaczenia, tylko razy gdzie popadnie, kołkiem

Dlatego nie napisałem, że kobiety są wolne od stosowania przemocy
fizycznej w stosunku do mężczyzn. Wyraźnie napisałem zaś, że za przemoc
psychiczną (manipulację) są kobiety odpowiedzialne w 100%.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/

---
Avast.

65. Data: 2015-02-19 13:34:31

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> P.S. Ale nie to lanie było najgorsze, a jego błagalne prośby aby już
> przestała bić...

Bo spróbowałby ją tknąć to by go współbiesiadnicy zaciukali. I ona była
tego świadoma dlatego go tak skutecznie obiła. Chyba przyznasz, że
oprócz przemocy fizycznej, którą zastosowała, manipulowała pozostałymi
facetami. A kobiety? No cóż, działa spisek jajników. Tak na wszelki
wypadek, ku przestrodze innych mężczyzn, których kobitki muszą trzymać
pod butem i w strachu.

66. Data: 2015-02-19 13:40:51

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tak więc widzisz, ze JEST powód, aby głosowac przeciw ustawie przemocowej -
> żądaj, aby umieszczono w niej także prawa MĘŻCZYZN!

Zgadzam się z XL i już zagłosowałem. Za odrzuceniem ustawy, żeby było
jasne. A umieszczenie w niej mężczyzn niczego nie zmieni; spowoduje
jedynie lepsze ukrycie sposobów dokonywania przemocy. Celem powinno być
wyeliminowanie PRZYCZYNY, która wywołuje przemoc zarówno męską jak i
kobiecą.

67. Data: 2015-02-19 14:17:48

Od: k...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 19 lutego 2015 13:25:10 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> Dnia Thu, 19 Feb 2015 03:48:57 -0800 (PST), k...@g...pl napisał(a):

> Powiem jedno: nie znasz dzisiejszych kobiet. Ich agresja jest może innego
> rodzaju, ale niejednego meżczyznę przeraża.

kocham kobiety piekne madre i lagodne

68. Data: 2015-02-19 14:22:19

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun pisze:

> Ogólnie trudno zarzucić Twoim teoriom jakieś duże oderwanie od
> rzeczywistości. Jednak myślę że nadużywasz w formowaniu opinii swoich
> osobistych przeżyć z jedną kobietą. A one ogólnie wiele od nas się nie
> różnią. Piszesz - "one nami manipulują", a faceci to już niby nimi nie
> manipulują? Manipulują i nierzadko nawet za pomocą, jak to określiłaś, -
> seksu.

Na początku, gdy formułowałem teorię, istotnie oparłem się wyłącznie na
swoim doświadczeniu ale szybko dostrzegłem elementy wspólne nie tylko w
doświadczeniach innych par ale i w doświadczeniach osób samotnych. I nie
zgodzę się z Twoim stwierdzeniem, że mężczyzna jest w stanie "pokonać"
kobietę w manipulacji. Kobieta podświadomie wykorzystuje brak poczucia
własnej wartości występujący u mężczyzny; możesz się ze mną nie zgodzić
ale dotyczy to wszystkich mężczyzn. Brak poczucia własnej wartości
dotyczy również wszystkich kobiet, którą to cechę kompensują sobie swoją
zdolnością do manipulowania zdolnością seksualną mężczyzn wynikającą z
różnicy w fizjologii seksu każdej z płci.

> Normalna rzecz w związku dwojga ludzi, tarcia, nawet podświadome, w
> chęci uzyskania dominacji to norma, szczególnie na początku związku. Ty
> akurat dałeś się zdominować psychicznie przez partnerkę, ale wiedz że to
> nie jest norma.

Dążenie do dominacji nad druga osobą określasz jako normę? Ja nazywam to
dążeniem do posiadania niewolnika, który będzie sprawował zachcianki
dominującego/ej pana/i, który będzie zapewniał spokój i bezpieczeństwo
pana. Niewolnictwo wyklucza partnerstwo a panem jest ten, który potrafi
zapanować nad podświadomością (podświadomymi lękami) tego, którego
nazywa partnerem, a który w rzeczywistości jest jego emocjonalnym
niewolnikiem.

> Normą natomiast jest to że stopień zdominowania zależy
> przede wszystkim od zdominowanego. twoja była wyczuła że twoim słabym
> punktem jest seks, a więc to nim pewnie głównie z Tobą pogrywała.

Nie ma czegoś takiego jak "stopień zdominowania". Jest albo partnerstwo
albo niewolnictwo, równoprawność albo dominacja. Od nieuświadamianej
nawet woli dominowania rozpoczyna się wszelkie zło, a przyczyna tego
stanu jest BRAK POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI, tak u kobiety jak i u mężczyzny.

A co do moich osobistych dolegliwości, to istotnie moja była żona
wykorzystywała seks, by mnie zdominować i na tej manipulacji zbudowała
wszystkie relacje w rodzinie. Niestety nie udało się jej zdominować mnie
całkowicie i w najmniej dla nie samej oczekiwanym momencie zerwałem się
z jej uwięzi ujawniając dzieciom rodzinne tajemnice, które i tak były
dla nich, szczególnie dla córki, tajemnicami poliszynela. Zerwałem z
oszustki maskę, która chroniła ją w jej przekonaniu, przed potępieniem
przez dzieci. Gdyby nie jej strach nic złego ze strony dzieci jej nie
groziło, gdyż dzieci potraktowały ujawnione prawdy jako fakty, które
były i które niczego nie zmieniają. Ujawnienie prawdy było wyłącznie
szokiem dla oszustki i ze strachu rozpętała piekło szantażowania dzieci
w rodzinie. Dzieci, bo mnie nie była w stanie psychicznie zaszkodzić.

69. Data: 2015-02-19 14:23:16

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

k...@g...pl
W dniu środa, 18 lutego 2015 14:59:06 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> k...@g...pl
> W dniu środa, 18 lutego 2015 12:51:45 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> - pokaż cytowany tekst -
> co to wybryk natury? to takie samo pojecie jak prawo naturalne.
> bo w naturze Hermafordytyzm jest dosc powszechny. czesto w tejze osobniki sie
niejako umawiaja jaka role maja do zrobienia. w organizmach wyzej zorganizowanych
(ssaki) zachowania homoseksualne sa powszechne. czesto osobniki danego gatunku sa w
ogole pozbawione cech plciowych.

> czy o takiej naturze mowisz?
>
> zdajesz sobie sprawe z problemow osoby uwiezionej w niechcianym plciowo ciele?
>
> niedawno opisany byl przypadek osoby. ktora uwazaka ze jedna z konczyn nie powinna
nalezec do jej ciala. dopiero po jej amputacji usyskala rownowage psychiczna. podobna
historia to eka u innego czlowieka nie dosc ze obca to jeszcze nie sluchala sygnalow
z mozgu...

> to o jakiej naturze tu mowimy?
>
> Ale co to ma wspólnego z gender czy antyprzemocową konwencją, ani gener nie zmienia
płci, tylko role społeczne , czyli mamy babę jako sędzinę a nie babę przy garach na
łańcuchu. Tym samym i tak oddawno społeczeństwo jest gender, a biskupi tylko pokazują
jakie obsesje nienawiści do kobiet mają i tym samym popierają i stosują przemoc do
kobiet, bo zmuszanie do .... rola kobiety to kuchnia i krzyczenie że to natura ją w
kuchni umieściła jest przemocą.

nic w biologii nie ma sensu, jesli nie patrzy sie na nia pod katem ewolucji.
ale w swiecie zwierzat, do ktorego nalezymy jedynie czlowiek tak zle traktuje swoja
samice. czyli wplyw na jego zachowanie maja glownie czynnki kulturowe, niewiela
majace wspolnego z natura. zatem odwolywanie sie do tzw. praw natury, o co zabiega
znaczna czesc tradycyjnie myslacych osob, w tym kontekscie nie wiekszego sensu.
bowiem jedyna sluszna droga do wprowadzenia zmian w postrzeganiu roli kobiety w
spoleczenstwie, i do zmian stosunku do wszelkich odmiennosci sa jedynie zmiany w
prawie dot. obszaru zachowan spolecznych. stad ruch gender

ciekawostka jest to ze czesto spotykam sie z wyrazana przez wierzace kobiety o
potrzebie powrotu do czasow biniljnych. podczas kiedy w czasach biblijnych kobieta
mnijsza wartosc przedstawiala niz np. osiolek. no ale glupich nie siej sami sie
rodza.

A w taki sposób, bo pisanie o innopłuciowcach mi zaleciało zakłamaną propagandą
kleru, a kler po prostu wojuje że natura umieściła kobietę w domu, co jest ideologią
tak naprawdę przemocy do kobiet i z tego ich bełkotu wychodzi że jak baba jest
pilotką to jej broda wyrośnie, przynajmniej tak twierdzi zdebilniona Ikselka pod
wpływem oprawców klerykalnych.
Tym samym społeczeństwo już dawno odeszło od modelu takiego, który stworzono w
romantyźmie, jest to nowa teologia, która z pozoru miała chronić kobiety przed
przestrzenią bo upadną seksualnie oczywiście, czyli kolejne obsesje by tylko kobiete
więzić jak Frith z Austrii, bo taki jest właśnie model katolicki, więzienia dla
kobiet w domu i robienie im co tylko się da. Te baby katolickie to jakiś syndrom
stoholmski.

70. Data: 2015-02-19 14:26:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
glob pisze:

> To od razu weź siekierę i stos podpal,

Popadasz w skrajności globku. Jesteś emocjonalnie niezrównoważony. Nie
dostrzegasz tego, że można realistycznie oceniać udział Kobiety w
upowszechnieniu zła i być jej za to... wdzięcznym. Tak, tak globku.
Gdyby nie Kobieta ze swoim seksem Mężczyzna nie miałby paliwa do napędu,
którego celem jest ujawnienie PRZYCZYNY zła.

> bo to jest jej wina

Bredzisz, przestałeś odróżniać "winna" od "nieświadoma". Ja piszę cały
czas o nieświadomym działaniu Kobiety i Mężczyzny i o tym, że najwyższy
czas wyzwolić ludzi z tej nieświadomości. Jeżeli nie wyrwą się z tej
nieświadomości to staniemy się martwym elementem historii, przeszłością.

> że jesteś przygłup.

Nie Ty pierwszy mi to zarzucasz - dzięki za troskliwość.

Jak baba tak ciebie prowokuje weź siekierę , po co masz się narażać na ciągłe jej
prowokacje, machniesz siekierką i przestanie prowokować, bo tak najcześciej twoje
twierdzenia się kończą, zgodnem kobiety, po latach obijania.

Konserwatyzm a zanik mózgu
Ciekawe
Sprawiedliwi wśród narodu W Polsce żyje 501 Sprawiedliwych, którzy w czasie wojny ratowali Żydów. Wielu z nich ukrywa się do dziś we własnych domach przed sąsiadami.
Ballada o ...
Hejka ...