Zbicie cholesterolu

1. Data: 2008-07-22 06:48:38

Temat: Zbicie cholesterolu
Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hello

Poproszę o jakieś domowe sposoby obniżenia poziomu cholesterolu.
Oczywiście do lekarza się na dniach wybiorę, ale nie zaszkodzi poznać jakieś
mniej "farmakologiczne" metody...
Ostatnie dwa badania krwi (jedno sprzed około 2 tyg., drugie sprzed około
pół roku) wykazało mi coś około 280 jakichś jednostek... Czyli dużo za dużo.
Jadam raczej przyzwoicie, nie przepadam za tłustymi mięsiwami. Chleb
sporadycznie (żonka chciała mi Montignaca "zaszczepić" ;) ), ziemniaki
również od święta. Ograniczyłem znacząco wcinanie "na mieście", więc jakieś
pizze, gyrosy, shoarmy i podobne wynalazki jadam nie częściej niż 3-4 razy w
miesiącu.
Pozostaje... alkohol. Dosyć regularnie... wieczorkiem zwykle machnę sobie
szklaneczkę whiskacza albo browarek, albo winiunio... Ale nie do upicia się.
"Dla zdrowotności" jeno... ;)
Czy są produkty żywnościowe (warzywka jakieś, cy cuś...), które pomagają
obniżyć poziom cholesterolu?

2. Data: 2008-07-22 07:03:50

Temat: Re: Zbicie cholesterolu
Od: "Szczepan Białek" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alien"

> [...]

> się. "Dla zdrowotności" jeno... ;)
> Czy są produkty żywnościowe (warzywka jakieś, cy cuś...), które pomagają

Kalorie są w tłuszczu, alkoholu i cuksze.
Coś musisz jeść. Ostatnio zalecają tłuste ryby (czyli tłuste mięso). Cukru
nigdy nie zalecano (warzywka i owoce to cukry). Alkohol ma lepszą opinię niż
cukry.
Wygąda że brak Ci tłuszczu. Jeżeli unikasz tłuszczu przy jedzeniu to
organizm produkuje go ale jest on kiepskiej jakości i dlatego masz nieco
gorsze wyniki.
S*

3. Data: 2008-07-22 08:48:33

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alien" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> Poproszę o jakieś domowe sposoby obniżenia poziomu cholesterolu.
> Oczywiście do lekarza się na dniach wybiorę, ale nie zaszkodzi poznać
> jakieś mniej "farmakologiczne" metody...

Polecam "zapoznanie" sie z siemieniem lnianym:)
np. tu krociutko: http://pl.wikipedia.org/wiki/Siemię_lniane

Iwona

4. Data: 2008-07-22 10:09:46

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" napisał:

> Polecam "zapoznanie" sie z siemieniem lnianym:)
> np. tu krociutko: http://pl.wikipedia.org/wiki/Siemię_lniane

No o tym siemieniu to często słyszę... Chyba trzeba popróbować :-)

5. Data: 2008-07-22 11:06:01

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alien wrote:

> Hello
>
> Poproszę o jakieś domowe sposoby obniżenia poziomu cholesterolu.

całkowite wyeliminowanie WSZYSTKICH tłuszczy zwierzęcych cofa zmiany
miażdżycowe - co oznacza, że po roku takiej diety masz tętnice jak zdrowy
18latek. Swego czasu po wykazaniu takiego procesu była bardzo duża zadyma w
środowisku medycznym, bo uważano, że zmiany miażdżycowe są nieodwracalne.

6. Data: 2008-07-22 11:07:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alien wrote:

> No o tym siemieniu to często słyszę... Chyba trzeba popróbować :-)

konkretnie to chodzi o to:

http://www.nerwica.vegie.pl/omega_3.html

raczej żarem niż serio
Wymaz z "wrzoda" ?
Pytanie o bóle trzustki lub kamienie w przewodz pokarm
jazda z uszkodzonym kregoslupem na rowerze
narosl na jadrze