Zdrada?

1. Data: 2000-07-10 20:20:08

Temat: Zdrada?
Od: "Filip" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli kobieta odda sie innemu mezczyznie bez wiedzy kochanka, po to, by
tylko sprawdzic czy jest normalna w sprawach seksu, ze nie ma zadnych
zaburzen, ze nie jest oziebla itd. (jest pewna, ze jest heteroseksualna) Czy
to jest normalne? Wiem, ze nie jest to normalne, ale jak ja mam sie do tego
ustosunkowac. Wydarzenie prawdziwe.

1. Data: 2000-07-10 20:30:27

Temat: Re: Zdrada?
Od: Pawel7 <n...@m...spam> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 10 Jul 2000 20:20:08 GMT, "Filip" <a...@i...pl> wrote:

> [...]

Kolezanka oddala sie w ramiona innego kolezki i pozwolila sobie to
uzasadnic potrzeba sprawdzenia empirycznie czy nie jest oziebla ?
:)))

.,.,.,.,.,.
icq# 4961902
mail : p...@a...net
'a man's gotta do what a man's gotta do'

1. Data: 2000-07-11 08:25:38

Od: "Olga" <o...@o...pll> szukaj wiadomości tego autora

Filip napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
Czy
>to jest normalne? Wiem, ze nie jest to normalne, ale jak ja mam sie do tego

I rozumiem, ze dotyczace Ciebie? Albo Ty nie zaslugujesz na nia, albo ona na
Ciebie. Taka zdrada "na zimno" (choc wcale nie jestem zwolenniczka tych
"uczuciowych") to koniec.

Pozdrawiam, O.

1. Data: 2000-07-11 08:31:11

Od: "Basia Krukowska" <k...@m...wodip.opole.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czy
>to jest normalne? Wiem, ze nie jest to normalne, ale jak ja mam sie do tego
Zmień kobietę na nową!

1. Data: 2000-07-11 11:43:34

Od: j...@f...polbox.pl szukaj wiadomości tego autora

Filip napisal(a):

> [...]
> to jest normalne? Wiem, ze nie jest to normalne, ale jak ja mam sie do tego

Nie u mnie by cos takie go nie preszlo :o(
Co to zawody ?
A jest czesto tak ze jak juz sie raz cos takiego zdarzy .... na jednym razie
sie nie skonczy ;o(
Wiec Basia ma racje
zmien kobiete .....

Jola

1. Data: 2000-07-11 16:26:15

Od: "Teufel" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

To "dobrze" ze dba o wasze pozycie i doszukuje sie winy w sobie.
Powinna pewnie to robic czesciej, aby byc z tym na biezaco.
Staly monitoring.

Ha ha

Ale na powaznie:

Skoro sie tak przejmuje danym aspektem zycia to pewnie na tym
aspekcie - seksie koncentruje sie ten zwiazek. To oczywiscie przez
niektorych uznany standard ze seks jest centrum zwiazkow miedzy
dwojgiem ludzi no i stad jak ktos powie : tak tak, zly seks to istotny
powod na rozstanie to wielu przyzna racje. No ale w moim nieistotnym
przekonaniu do dupy jest taka relacja. Moze jestem staroswiecki
ale uwazam ze jesli najwazniejsza rzecza w relacji miedzy ludzmi jest
seks i to sie nie zmienia z biegiem czasu to jest juz dawno przypieczetowany
koniec takiego zwiazku :

a) po pierwsze dlatego ze seks w ustalonym wydaniu (dany partner, dane
schematy)
sie nudzi - a to powie kazdy kto byl np. zwiazany dlugo z jedna osoba -
doswiadcza sie ze obecnosc innej, "nie tak dobrze znanej osoby" (nie pisze
na wylot bo to nie na miejscu..) jest bardziej elektryzujaca.

czyli w skrocie - seks z danym partnerem sie nudzi. Znika podstawa zwiazku-
znika zwiazek.

b) po drugie sama idea takiego zwiazku to koncentracja na wlasnej
z tego plynacej przyjemnosci czyli "eksploatacja w domu i zagrodzie".
Gdzie tu wiec mowa o milosci?

Cos takiego to wyglada raczej na biznes od poczatku do konca:

ja eksploatuje ciebie
ty eksploatujesz mnie
bede mogl eksploatowac ciebie tak dlugo jak ty bedziesz chciala eksploatoac
mnie
wiec musze sie starac aby twoja eksploatacja mnie byla dla ciebie atrakcyjna

ha ha, perfekcja eksploatacji.

To tyle.

Albo moze sie dziewczyna naogladala za duzo filmow (promocja wartosci!
reklama!)
i uwaza ze seks to jest wlasnie TO! Ale szczerze - te kilkanascie
kilkadziesiat sekund
stymulowania nerwow w mozgu plus jakies miesniowe reakcje poprzedzone
gimnastyka to chyba nie jest to szczescie o ktore chodzi.

Ha ha

Pozdrawiam

T.

1. Data: 2000-07-11 19:52:22

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Filip wrote in message ...
> [...]
Czy
>to jest normalne? Wiem, ze nie jest to normalne, ale jak ja mam sie do tego

Mysle, ze do tego kazdy musi sam sie ustosunkowywac, w zaleznosci od swego
charakteru i rozumowaniu.

jakub

1. Data: 2000-07-11 22:39:09

Od: "Dorota" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Filip <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> Jezeli kobieta odda sie innemu mezczyznie bez wiedzy kochanka, po to,
by
> tylko sprawdzic czy jest normalna w sprawach seksu, ze nie ma zadnych

A ja sie przyczepie logicznie - jak bez wiedzy kochanka,
to on nie ma sie chyba do czego ustosunkowywac?
Niemniej lepiej znalezc kobiete ktora nie uprawia seksu dla sportu.

Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2000-07-13 20:54:09

Od: "Mirek Z..." <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Filip <a...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:Ydqa5.39475$Q...@n...tpnet.pl...
> [...]
Czy
> to jest normalne? Wiem, ze nie jest to normalne, ale jak ja mam sie do

Ja bym ją określił jednym słowem... ale nie chcę się wyrażać :-(

--
Mirek Z...
m...@l...pl

1. Data: 2000-07-13 20:55:25

Od: "Mirek Z..." <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Krukowska <k...@m...wodip.opole.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...vogel.pl...

> Zmień kobietę na nową!

Zmień? To znaczy, że stara już się zużyła?

--
Mirek Z...
m...@l...pl

Re: Czy wierzysz w Boga ?