Zdrada w wersj light...

81. Data: 2006-08-21 12:34:54

Temat: Re: Zdrada w wersj light...
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Lia<i...@p...org>
news:z6ioazdkygm9.dlg@iska.from.poznan

> Dnia 2006-08-21 14:31:38 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach przyrody grupowicz *niezbecki* skreślił te oto słowa:

> Może niech wybije zonie przednie zeby - powinno to zniechecic i druga
> strone.

Miałem Cię za mądrzejszą.

Paff

82. Data: 2006-08-21 12:36:05

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-08-21 14:34:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *niezbecki* skreślił te oto słowa:

> Miałem Cię za mądrzejszą.

Cóż, widać nie dostosowałam poziomu ironii do dyskutanta.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

83. Data: 2006-08-21 12:37:57

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Lia<i...@p...org>

> Dnia 2006-08-21 14:34:54 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach przyrody grupowicz *niezbecki* skreślił te oto słowa:

> Cóż, widać nie dostosowałam poziomu ironii do dyskutanta.

Taa...

P.

84. Data: 2006-08-21 12:39:21

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PZ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]Sytuacja jest na razie taka, że jasno powiedziałem, że
> jeśli ona chce iść na takie spotkanie to ja idę z nią i nie ma
> gadania. Jeśli go spotkam to dam mu odczuć. Stwierdziła, że z tego
> względu nigdzie nie pójdzie.[...]

Wcale mnie to nie dziwi.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

85. Data: 2006-08-21 12:41:26

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska<hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>

> Użytkownik "PZ" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> Wcale mnie to nie dziwi.

Twoim zdaniem powinien nie iść, czy iść i udawać, że nic się nie stało?

Paff
--
Kto żyje z aniołem, sam staje się potworem.
- Zeruya Shalev

86. Data: 2006-08-21 12:42:56

Od: "wojtaszek" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Związek dwojga ludzi to umowa której główna zasadą jest przestrzeganie
> tego na co się umówiliście.
> Twoja żona złamała tę umowę. Uczyniła to pod wpływem chwilowej sytuacji,
> rzeklbym nieumyslnie

Ty to chyba jakaś kobieta jesteś. A przynajmniej tak myślisz. Skoro kobieta
wie co się
dzieje na takich impezach, to jest jej decyzja czy chce w tym uczestniczyć
czy nie, znaczy się
uchlać się i robić to co pozostali. W tym momencie była chyba poczytalna i
zrobiła to umyślnie.

87. Data: 2006-08-21 12:44:46

Od: " " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....ta wiadomość powinna wyglądać zupełnie inaczej. W tej formie istotnie
> niewiele z niej wynika. Myślę, że masz prawo żądać przekazania korekty w
> ustalonej przez Was, zupełnie jednoznacznej formie.

Już o tym mówiłem jej, ale ona twierdzi, że nie ma potrzeby. Teraz jestem
przekonany, że to jest konieczne, abym to ja nie musiał z nim rozmawiać.
Mam nadzieję wysłać sms z żoną dzisiaj wieczorem.

> I tu mnie chyba masz... Chyba o to chodzi tak naprawdę.[...]

> Znaczy o co, bo nie rozumiem?

Że gdyby nie ja i moje ostrzeżenie, to żona by może i chętnie...

Chyba jednak dając ostrzeżenia utwierdzam go w przekonaniu, że żona jest
słaba i jeśli ja jemu nie dam do zrozumienia i on się powstrzyma, to sytuacja
może się powtórzyć (bo przecież wystarczy ją upić np.)

88. Data: 2006-08-21 12:45:05

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> [...] Kobieto, wśród jakich mężczyzn Ty się obracasz?

Hm. Wśród takich, którzy moga być pewni lojalności swoich żon, traktują je i
są przez nie traktowani z szacunkiem, a pomysł męskich pogawędek z
konkurencją wydaje im się egzotyczny?

Pozdrawiam
H. (i dobrze mi z tym)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

89. Data: 2006-08-21 12:48:34

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]jestem przekonany, że to jest konieczne, abym to ja nie
> musiał z nim rozmawiać.

Nie. To jest konieczne, żebyście mieli czystą sytuację i żeby wszystkie
zamieszane w sprawę strony wiedziały, na czym stoją.

> [...] Że gdyby nie ja i moje ostrzeżenie, to żona by może i chętnie...

Znaczy, jeśli dobrze rozumiem, masz wątpliwości co do intencji swojej żony?

> [...] (bo przecież wystarczy ją upić np.)

Wiesz co? Wymiękam. Nie wiem, jak można kogoś upić. Wiem, jak ktoś może się
upić w czyimś towarzystwie, ale jak można upić kogoś, nie wiem.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

90. Data: 2006-08-21 12:49:08

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik<t...@g...pl>

> [...]
> jest słaba i jeśli ja jemu nie dam do zrozumienia i on się
> powstrzyma, to sytuacja może się powtórzyć (bo przecież wystarczy ją

Natomiast nie rozmawiając z nim, pozwalasz mu domniemywać, że jesteś słaby
albo Ci nie zależy, czyli nic się takiego nie stanie, jeśli sytuacja się
powtórzy.
Hm... tak chyba też niedobrze, co?

Paff

Jak mówić do mężczyzny? ;)
Nowe forum i strona o ślubach, rodzinie, związkach
Zapraszamy na nowe forum - Dzieci24.pl
Wesele w Zajeździe pod Kasztanami - Wrocław?
organizacja zycia z dziecmi