Żołądek

1. Data: 2004-11-29 07:01:45

Temat: Żołądek
Od: "Gocha" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio musiałam łykać dużo leków - antybiotyk, przeciwbólowe, hormonalne i
trochę mnie zaczął żołądek boleć, jak myślicie co jeść lub pić, żeby się
trochę poprawił jego stan? Już innych tabletek nie chcę łykać.
Pozdrawiam, Gocha

2. Data: 2004-11-29 07:46:27

Temat: Re: Żołądek
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gocha" <...@...pl> napisał w wiadomości

> Ostatnio musiałam łykać dużo leków - antybiotyk, przeciwbólowe, hormonalne
> trochę mnie zaczął żołądek boleć, jak myślicie co jeść lub pić, żeby się
> trochę poprawił jego stan? Już innych tabletek nie chcę łykać.

Polecam soki owocowo warzywne (jabłko, marchew, burak, seler), ale robione
samemu, nie kupione w sklepie z cukrem i pasteryzowane.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-11-29 08:24:22

Od: doslaw <doslaw_usunto_@ftv_beztegotez_.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam soki owocowo warzywne (jabłko, marchew, burak, seler), ale robione
> samemu, nie kupione w sklepie z cukrem i pasteryzowane.

+jogurty (jak najbardziej naturalne, o ile taki jeszcze istnieja,
tudziesz z jakimis tam bakteriami na koloniach l-casei i innymi :) ), i
inne przetwory mleczne

pozdr
doslaw

4. Data: 2004-11-29 09:39:15

Od: Burza <m...@p...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

Gocha napisał(a):
> [...]
> trochę mnie zaczął żołądek boleć, jak myślicie co jeść lub pić, żeby się
> trochę poprawił jego stan? Już innych tabletek nie chcę łykać.

Bardzo dobrze robi siemię lniane na czczo rano

długotrwały kaszel u 2-latki
Jądro
Nudnosci bardzo prosze o pomoc!!!
krioterapia, zamykanie glebokich naczyn krwionosnych
Mięśniak na szyjce macicy, który szpital w Warszawie ...