Zolta febra

1. Data: 2005-06-06 12:41:01

Temat: Zolta febra
Od: Tropis <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]"> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy po szczepienieu przeciwko zoltej febrze (szczepionka Stamaril)
obowiazuja mnie czasowo jakies restrykcje (np. nie spozywanie alkoholu)??
Z gory dzieki
Pozdrowienia

2. Data: 2005-06-06 12:42:21

Temat: Re: Zolta febra
Od: tommy di simone <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tropis > napisał(a):
> Witam
> Czy po szczepienieu przeciwko zoltej febrze (szczepionka Stamaril)
> obowiazuja mnie czasowo jakies restrykcje (np. nie spozywanie alkoholu)??

A nie mogłeś od razu napisać, że chcesz się napić ? ;)

3. Data: 2005-06-06 12:46:47

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tropis" <""tropis [wytnijto] \"@op.pl [nospam]"> napisał w
wiadomości news:d81gi1$ia4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> Czy po szczepienieu przeciwko zoltej febrze (szczepionka Stamaril)
> obowiazuja mnie czasowo jakies restrykcje (np. nie spozywanie alkoholu)??

Jak się szczepiłem to pani o niczym mnie nie informowała, ale mysle że tak z
10 dni to może odczekaj, bo w tym czasie szczepionka daje pełną ochronę, to
może te 10 dni się coś dzieje w człowieku. ;)

pl

Bylem dzisiaj na gastroskoppi
szukam pacjentow dr Bieleckiego -Katowice
Odszkodowanie NNW za skręconą kostkę w PZU SA
Woda mineralna a wzrok
Co należy stosować na antywągry ?