Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?

21. Data: 2017-11-13 10:20:40

Temat: Re: Żółty makaron azjatycki - jak to się nazywa?
Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-13, Trefniś <t...@m...com> wrote:
> Czyli na razie wiele wskazuje, że to makaron jajeczny z mąki pszennej.
> Sos sojowy rzeczywiście może odpowiadać zarówno za kolor, jak i smak.
>
> Poza tym w niektórych potrawach ten makaron, wstępnie podgotowany, jest
> smażony z resztą ingrediencji. To również zmienia jego smak.
>
> Jest prawie pewne, że makaron z M1 jest fabryczny...

Zdecydowanie tak. O M1 się nie wypowiem, ale w Azji Południowo-
Wschodniej zarówno na użytek domowy jak i w żarciodajniach nikt się na
ogół nie pierniczy z gotowaniem makaronu bo powszechnie dostepny jest
już ugotowany.

Taki np. klasyczny:
http://www.fairprice.com.sg/webapp/wcs/stores/servle
t/ProductDisplay?urlRequestType=Base&catalogId=10051
&categoryId=117092&productId=74224&errorViewName=Pro
ductDisplayErrorView&langId=-1&top_category=117017&p
arent_category_rn=117090&storeId=10001

Inne przykłady:
http://www.fairprice.com.sg/webapp/wcs/stores/servle
t/en/fairprice/baking---cooking/noodles---pasta/fres
h---chilled

--
Marcin

22. Data: 2017-11-13 11:01:41

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

> [...]
> Wschodniej zarówno na użytek domowy jak i w żarciodajniach nikt się na
> ogół nie pierniczy z gotowaniem makaronu bo powszechnie dostepny jest

Ile toto ma dni przydatności do spożycia? - bo jeśli więcej niż dwa, to
przesycone chemią, aż skrzypi.
Nawet swojego, domowego, nie podaję później, niż następnego dnia po
ugotowaniu.
--
XL

23. Data: 2017-11-13 11:05:45

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Debowski

> Jeśli tak, to jest to najzwykleszy w świecie makaron

Bo niby co innego można z mąki wykonać z tym zastosowaniem. Makaron. Może
nawet bez żadnych jajek, tylko rzeczywiście barwiony.

--
XL

24. Data: 2017-11-13 11:18:01

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2017-11-13, XL <i...@g...pl> wrote:

> Ile toto ma dni przydatności do spożycia? - bo jeśli więcej niż dwa, to
> przesycone chemią, aż skrzypi.
> Nawet swojego, domowego, nie podaję później, niż następnego dnia po
> ugotowaniu.

Taki paczkowany to zwykle parę dni jeśli przechowywany w 2-7C.

--
Marcin

25. Data: 2017-11-13 14:25:15

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-13 o 11:05, XL pisze:
> Marcin Debowski

> Bo niby co innego można z mąki wykonać z tym zastosowaniem. Makaron. Może
> nawet bez żadnych jajek, tylko rzeczywiście barwiony.

a gdybyś (opierając się na swojej niezawodnej intuicji i wrodzonym
smaku) dodała do ciasta makaronowego przypraw? Zaręczam, będziesz
zaskoczona...
pozdr
Stefan

26. Data: 2017-11-13 22:46:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> a gdybyś (opierając się na swojej niezawodnej intuicji i wrodzonym
> smaku) dodała do ciasta makaronowego przypraw?

Nihil to dla mnie novi sub sole.

> Zaręczam, będziesz
> zaskoczona...

Zaręczam, że nie. Ja wolę dodać je po ugotowaniu - żeby smaku i aromatu w
wodzie nie zostawiły.
Albo lepiej do wody podczas gotowania - żeby makaron nimi przeszedł.

--
XL

Uploads - What is wrong with Easynews
Gęsie cycki