Zostawcie w spokoju tę biedną kobiet

1. Data: 2003-12-30 12:42:48

Temat: Zostawcie w spokoju tę biedną kobiet
Od: "krycha" <K...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zostawcie w spokoju tę biedną kobietę. Czemu na siłę odbieracie Jej
przyjemność błyszczenia choćby w wirtualnym świecie? Co Wam przeszkadza, że
musi się pochwalić się domkiem z piernika? Może nie ma własnego i ten z
piernika, polukrowany, jest dla Niej podświadomą kompensacją braku tego
realnego. Zwłaszcza w okresie Świąt Bożego Narodzenia. Czy tak dużo
kosztuje, aby w tym świątecznym czasie końca roku zrobić komuś małą
przyjemność małym kosztem? Skojarzyła mi się z dziewczynką z zapałkami
[Andersena], gdy napisała, że w pół otwarte drzwiczki domku piernikowego
można wstawić świeczkę. Dziewczynka z zapałkami, która zapalała kolejne
zapałki, by w ich świetle zobaczyć dom rodzinny, bliskich, którzy odeszli,
zanim sama nie zamarza na mrozie. Więcej serca, nawet tego wirualnego.
Krycha

1. Data: 2003-12-30 13:47:20

Temat: Re: Zostawcie w spokoju tę biedną kobiet [dzudzu]
Od: "mac" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <K...@o...pl> napisał w wiadomości...

> Zostawcie w spokoju tę biedną kobietę. Czemu na siłę odbieracie Jej
[......]

dzudzu, amoku dostales poswiatecznego?
tak ci samotnosc doskiera? zazdrosc gryzie?
zadowolony pewnie z siebie... az krasniejesz z dumy ze znowu udalo ci sie
grupe rozruszac...
dobrze przynajmniej ze juz niedlugo..

plonk tej i pozostalym twoim aktywnym osobowosciom.

mac.

1. Data: 2003-12-30 23:00:35

Temat: Re: Zostawcie w spokoju tę biedną kobiet (BRZYDKO SIĘ WYRAŻAM!!!)
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krycha" <K...@o...pl> napisał w wiadomości

Czy Ty kretynie możesz zacząć na ścianie w kuchni (TG) te bzdury wypisywać
zamiast marnować czas normalnych ludzi? Czy poważnie jesteś tak
zakompleksiony, że nie dajesz sobie rady? Jeśli tak zafunduję Ci wizytę u
psychiatry, lepiej późno niż wcale!

Adam

ps .się tłumaczę: kolejny raz dzisiaj tego debila czytam i normalnie ręce
opadają, nie można tego stale tolerować i plonkować kilka wcieleń pajaca
dziennie!

1. Data: 2003-12-30 23:11:23

Od: "Morrigan" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adamo 2." <a...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]

> opadają, nie można tego stale tolerować i plonkować kilka wcieleń pajaca

Mozna, a nawet trzeba.

Pozdrawiam,
Atena

Paluszki krabowe do sałatki - PANIEROWAĆ I SMAŻYĆ???
Off - Italia !!
firma FAGOR
Sylwester wyłącznie na zimno.
Ciasteczka serowe pomocy !