Surówka z czerwonej kapusty

1. Data: 2003-12-30 13:07:35

Temat: Surówka z czerwonej kapusty
Od: "Patryk \"Fockx\" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuję przepisu na surówkę z czerwonej kapusty. Kiedyś jakdłam taką ale
kompletnie nie wiem co z ta kapustą zrobić i co do niej dodać - wiem tylko o
jabłku. Z wszelkie wskazówki będę wdzięczna.

Kinga

1. Data: 2003-12-30 13:13:54

Temat: Re: Surówka z czerwonej kapusty
Od: "Edyta" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patryk "Fockx" Świrski" <f...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:bsrtan$318$1@korweta.task.gda.pl...
> Poszukuję przepisu na surówkę z czerwonej kapusty. Kiedyś jakdłam taką ale
> kompletnie nie wiem co z ta kapustą zrobić i co do niej dodać - wiem tylko
> jabłku. Z wszelkie wskazówki będę wdzięczna.
Ja poza jabłkiem dodaję ogórek kiszony, cebulę i olej.

Edyta.

1. Data: 2003-12-30 13:14:49

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszukuję przepisu na surówkę z czerwonej kapusty.

Może to nie będzie surówka, ale sałatka. Dość pracochłonna, więc dość rzadko
ją robię.
Kapustę uszatkować, wrzrcić na osolony wrzątek, podgotować (krótko, żeby nie
rozmiękła), odcedzić, wystudzic. Po tym zabiegu wygląda dość buro i
paskudnie. Ale nie należy się zrażać tylko działać dalej. No więc, polewam
ją teraz sokiem z cytryny wciąż mieszając. Ile soku to się sam zorientujesz,
bo w trakcie tego zabiegu kapusta zmienia kolor i jak już cała zmieni to
znaczy, że wystarczy. Teraz dodaję usiekaną cebulkę oraz kwaśabko (tak w mym
domu zwą kwaśne jabłko). Doprawiam solą, cukrem i olejem. Smacznego -
Agnieszka.

1. Data: 2003-12-30 13:25:33

Od: "rena" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

sporo przepisow znajdziesz na www.puszkkka.vege.pl

1. Data: 2003-12-30 18:15:46

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompletnie nie wiem co z ta kapustą zrobić i co do niej dodać - wiem tylko o
> jabłku. Z wszelkie wskazówki będę wdzięczna.

Witam!
Polecam Ci kiszoną czerwoną kapustę. Doskonała!pzdr.

Zostawcie w spokoju tę biedną kobiet
Paluszki krabowe do sałatki - PANIEROWAĆ I SMAŻYĆ???
Off - Italia !!
firma FAGOR
Sylwester wyłącznie na zimno.