Sylwester wyłącznie na zimno.

1. Data: 2003-12-30 08:51:28

Temat: Sylwester wyłącznie na zimno.
Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To już jutro, i wszystko wskazuje na to, że będę w tym czasie pozbawiona
kuchenki. Przychodzą dwie pary (w sumie będzie nas 6 sztuk). Do grzania
posiadam jedynie maleńką turystyczną grzałeczkę taką na jeden kubek. Nawet
warzyw na sałatkę nie mogę ugotować. Planuję półmisek wędlin, sos chrzanowy,
majonez, jakieś grzybki, ogóreczki. Ale nie będzie bigosu (jest gotowy, ale
nie ma na czym przygrzać). No, co jeszcze mogę podać bez grzania i
gotowania? Pomocy - pozdrawiam - Agnieszka

1. Data: 2003-12-30 09:17:11

Temat: Re: Sylwester wyłącznie na zimno.
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Do grzania
> posiadam jedynie maleńką turystyczną grzałeczkę taką na jeden kubek. Nawet

Hmm... awarię z gotowaniem masz już i już nie możesz gotować, czy będziesz
miała dopiero jutro?

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2003-12-30 09:37:03

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm... awarię z gotowaniem masz już i już nie możesz gotować, czy będziesz
> miała dopiero jutro?

Już mam. Od wczoraj wieczorem w całym bloku nie ma gazu, a wróci
prawdopodobnie po nowym roku. POMOCY!!!

1. Data: 2003-12-30 09:37:42

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Dec 2003 09:51:28 +0100, na pl.rec.kuchnia, batory napisał(a):

> No, co jeszcze mogę podać bez grzania i
> gotowania?

Ryby (choćby wędzony albo surowy łosoś, śledzie)
Sałatkę z kurczaka z kukurydzą i ananasem
Inne sałatki, które nie wymagają gotowania niczego
Jajka w sosie tatarskim
Ruloniki z szynki
Sery
Tartinki (http://tinylink.com/?R92ZGsGEOO)
Ciasta (kupne)
Owoce

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-30 09:37:56

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jajka w sosie tatarskim
Na surowo??? :-)

1. Data: 2003-12-30 09:47:31

Od: Evunia <h...@n...year.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 30 Dec 2003 10:37:56 +0100, na pl.rec.kuchnia, batory napisał(a):

> Na surowo??? :-)

Nie, gotowane ;) Do jutra masz czas, możesz ugotować choćby u znajomych, na
upartego ;) Albo zamówić gotowe przekąski gdzieś w restauracji :P ;)

--
Eva Sheers

1. Data: 2003-12-30 09:48:29

Od: "Marta Kamińska" <m...@m...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na surowo??? :-)

poprosisz dwie pozostale pary o ugotowanie ;)))
chyba ze mieszkaja w tym samym bloku;>

Marta

1. Data: 2003-12-30 09:55:01

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Już mam. Od wczoraj wieczorem w całym bloku nie ma gazu, a wróci
> prawdopodobnie po nowym roku. POMOCY!!!

Pierwszy sposób jest prosty. Idziesz do sklepu AGD i kupujesz jakąś kuchenkę
elektryczną jednopalnikową... Zabezpiecza Cię przed awarią gazu w
przyszłości, ale niestety nie bardzo da się na co dzień wykorzystać...
Drugi sposób - kupujesz sobie kuchenkę mikrofalową, o której od dawna
marzyłaś, a teraz masz pretekst, żeby kupić... Kuchenka jest przydatna w
domu na stałe, więc to jest sensowna inwestycja.
Trzeci sposób to faktycznie poradzić sobie bez prądu... Polecam ryby...
Możesz kupić w sprawdzonym sklepie rybnym gotowe sałatki rybne. Sama możesz
wykonać wszelkie sałatki korzystając z puszek warzywnych... Sałatka
jarzynowa też się da zrobić - potrzebujesz wprawdzie gotowanych jajek, ale
możesz poprosić jednego z gości o przyniesienie dwóch jajek ugotowanych na
twardo i domieszać do przygotowanych wcześniej innych składników. Jak już
poprosisz o dwa jajka to możesz i o 10 i podać kawior na połówkach
jajek... - jak dla mnie bajeczna przekąska... Jeśli o sałatki chodzi to może
zainspirują cię któreś z moich ulubionych:
http://republika.pl/jduszczynska/kuchnia
Smacznego Sylwestra

1. Data: 2003-12-30 10:07:43

Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bsrh4u$k3o$1@nemesis.news.tpi.pl, batory wystukał(a):
> Na surowo??? :-)
grzałeczką w kubku po jednym jajeczku:-) kiedyś gotowałam jajka w
czajniku elektrycznym - parę razy trzeba było zagotowac wodę i gotowe
do listy dań:
koreczki (wędlina, ser żółty, winogrona, oliwki itd.)
taca serowa
małe kanapeczki
poprosić kogoś o usmażenie paluszków rybnych, nadziać zimne na patyczki
(od szaszłyków), ułozyć w misie razem z surowym ogórkiem pokrojonym w
słupki do tego ostry sos (przepis z ostatniego Poradnika domowego)
stół wiejski: smalec (można kupić dobry smalec), kaszanka, pasztetówka,
kiełbasy, salcesony i inne wędliny pieczone / wędzone, ogóry kiszone,
_biała woda_ wysokoprocentowa (do tego to chyba siwucha najlepsza:-))
gdaMa (Magda)

1. Data: 2003-12-30 11:41:30

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję Wam wszystkim serdecznie, ale własnie zadzwonił mój mąż, ze gaz
włączyli. A rano jak szłam do roboty dozorca mi powiedział, że będzie
dopiero po nowym roku.
Pozdrawiam - Agnieszka

Ciasteczka serowe pomocy !
sernik wysokoprocentowy poszukiwany
Podajcie przepis na latwy i smaczny tort.
Witajcie
archiwum