Ciasteczka serowe pomocy !

1. Data: 2003-12-30 08:32:10

Temat: Ciasteczka serowe pomocy !
Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno temu jakaś dobra dusza podawała przepis na kruche ciasteczka serowe,
Czy ktoś go ma ?
pozdr.Alex

1. Data: 2003-12-30 08:40:04

Temat: Re: Ciasteczka serowe pomocy !
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
.pl...
> Dawno temu jakaś dobra dusza podawała przepis na kruche ciasteczka serowe,
> Czy ktoś go ma ?
> pozdr.Alex

sekunde, zdaje sie, ze zachimikowalam...

czy to te?

W sobote upieklam ciasteczka z zoltego sera i musze nieskromnie
powiedziec, ze wyszly pyszne! Pasuja jako przegryzka do barszczu
czerwonego, do piwa chyba tez (nie lubie piwa!!!). Solo tez pyszne :-)
No ale ad rem. Potrzebujemy
50 dkg zoltego sera (u mnie gouda)
2 zoltka (surowe)
"czubata" szklanka maki, tak ok. 300 ml, trzeba zobaczyc, zeby
ciasto sie ladnie zlepilo
przyprawy: sol, pieprz i papryka

Najpierw trzeba zetrzec ser na drobnych oczkach tarki (lepiej sie trze
gdy jest schlodzony). Do sera wbic 2 zoltka, make i przyprawy. Zagniesc
ciasto i rozwalkowac dosc grubo (1 cm - 1,5 cm). Wycinac ciastka, piec
w nagrzanym piekarniku na zloto. Mysle, ze mozna jeszcze modyfikowac ten
przepis dodajac inne przyprawy/ziola

Smacznego
Maria

pozzzzzdrawiam
Dorota :)

1. Data: 2003-12-30 09:46:27

Od: Maria <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz wrote:
> Dawno temu jakaś dobra dusza podawała przepis na kruche ciasteczka serowe,
> Czy ktoś go ma ?

Ale o jaki ser w ciasteczkach Ci chodzi? Wkn przytoczyla przepis (podany
zreszta przeze mnie) na ciastka z zoltym serem (one sa naprawde pyszne,
polecam!). Sa tez ciastka z bialym serem (ale chyba bardziej sa
polfrancuskie niz kruche)- daje sie po rowno maki, masla i twarogu +
szczypta soli, zagniata, walkuje, wycina, nadziewa (mozna na slodko lub
pikantnie)i zlepia (rozki, pierozki itp)i piecze.

Serdecznie pozdrawiam
Maria

1. Data: 2003-12-30 10:23:02

Od: "Michał" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dawno temu jakaś dobra dusza podawała przepis na kruche ciasteczka serowe,
> Czy ktoś go ma ?
> pozdr.Alex

Szukaj pod "paluszki serowe" jest tego sporo. Ja robię tak jak kruche
ciasto,tylkozamiast cukru daję starty ser (1szklanka sera,dwie szklanki mąki, 1
jajko, 1 żółtko, pół kostki "kasi" albo masła, 1 płaska łyżeczka proszku)
wymieszać ,przemrozić , rozwałkować, pociąć, upiec. I już.
U mnie są zawsze tylko na ciepło (nigdy nie zdążyły wystygnąć)

Pozdrówka
Michał

1. Data: 2004-01-01 16:57:59

Od: "Agnieszka " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> napisał(a):

> Dawno temu jakaś dobra dusza podawała przepis na kruche ciasteczka serowe,
> Czy ktoś go ma ?
> pozdr.Alex

Kostka margaryny, 25 dkg mąki i tyleż twarogu (ale suchego, bez serwatki),
żółtko i można 2 łyżki kwaśnej śmietany. Nadzienie: powidło albo dżem. Lepsze
powidło bo dzem w czasie pieczenia się wylewa. Smacznego...
Pozdrawiam Agnieszka

sernik wysokoprocentowy poszukiwany
Podajcie przepis na latwy i smaczny tort.
Witajcie
archiwum
podpuszczanie