firma FAGOR

1. Data: 2003-12-30 10:23:10

Temat: firma FAGOR
Od: "Rafał" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy może ktoś słyszał o firmie FAGOR? Interesuje mnie zakup u nich płyty
grzewczej, piekarnika, zmywarki, ponieważ mają dość fajne promocje cenowe?
Np. H-185 - Wielofunkcyjny piekarnik elektroniczny za około 2000 zł (o ile
mnie pamięć nie myli)
Usłyszałem o nich niedawno i zastanawiam się czy jest to "dobra" firma?
Czy moglibyście podzieliś się ze mną opiniami na ich temat?

pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2003-12-30 17:17:26

Temat: Re: firma FAGOR
Od: "-=Elwood=-" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Osobiście nigdy nie słyszałem o takowej, ale jest jedna zasada: Zawsze kupuj
sprzet sprawdzonych marek (tzn tych które mają serwisy w twoim najbliższym
otoczeniu i np dobrze służą twoim znajomym) Ja jestem fanem firmy Miele.
Posiadam ich sprzęt (kupiłem używany, kilkuletni w Niiemczech) i jestem
bardzo zadowolony. Firma z tradycjami, robi świetnej klasy zmywarki, pralki
a także Piece, piekarniki itp. Jesli dostaniesz coś z dobrego źródła ale
uzywane będziesz niejednokrotnie sie dłużej tym cieszył niz nowym sprzętem.
Namieszałem?? Sorrki
Pozdr.

Our Knowledge Is Our Power
-=Elwood=-

Sylwester wyłącznie na zimno.
Ciasteczka serowe pomocy !
sernik wysokoprocentowy poszukiwany
Podajcie przepis na latwy i smaczny tort.
Witajcie