Zwierzęta MAJĄ duszę!

121. Data: 2017-04-17 18:49:04

Temat: Re: Zwierzęta MAJĄ duszę!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> zareaguje...

> Wpierdalacie się z tym swoim wymyślonym bogiem w każdy zakamarek życia
> każdego człowieka i ty mi śmiesz mówić, że ja mam coś udowadniać?
>
> Głupole chcą obronić Europę przed innymi głupolami... stosując te same
> metody, przed którymi chcą bronić Europę :):)
> Jak ty chcesz udowodnić istnienie boga, sokoro masz problemy ze
> zrozumieniem podstaw logiki na poziomie szkoły podstawowej?
> Potrafisz tylko bezmyślnie powtarzać wyklepane na pamięć formułki,
> wymyślone przez cwaniaków, którzy znaleźli sobie wygodny sposób na życie

Nerwy jak widać panu puściły?

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Puściły ewidentnie.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

122. Data: 2017-04-18 07:46:45

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-17 o 18:49, XL pisze:

> Nerwy jak widać panu puściły?

LOL :)
Argumenty ci się skończyły?

> Puściły ewidentnie.

No rzeczywiście :)
Całe szczęście, że miałaś się do czego przyczepić. Przynajmniej mogłaś
napisać coś merytorycznego :):):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

123. Data: 2017-04-18 11:09:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> LOL :)
> Argumenty ci się skończyły?

Chęci. Argumenty podaje się myślącemu rozmówcy, a ty takim nie jesteś.

> No rzeczywiście :)
> Całe szczęście, że miałaś się do czego przyczepić. Przynajmniej mogłaś
> napisać coś merytorycznego :):):)

Kontynuujmy więc merytorycznie: DLA CIEBIE mówienie o Bogu jest jak
mówienie o krasnoludkach - dlaczego więc tak wiele energii poświęcasz
przekonywaniu mnie w sprawie tak DLA CIEBIE oczywistej? Myślisz, że mnie
przekonasz, czy co? Seriously?

Sprawa wygląda tak: ty WIERZYSZ, że ich nie ma, a ja WIERZĘ, że są.
I zostań ze swą wiarą - pozwalam ci. Mało tego - potwierdzę ją
merytorycznie: TAK, NIE MA BOGA - TEGO, KTÓREGO NIE MA :-)
Myślę, że teraz już cię uspokoiłam i będziesz mógł dziś zasnąć.
A teraz wybacz - nudzisz mnie już.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

124. Data: 2017-04-18 18:03:49

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 11:09, XL pisze:

> Kontynuujmy więc merytorycznie:

LOL :)
Jest postęp. Starasz się... doceniam.

> DLA CIEBIE mówienie o Bogu jest jak
> mówienie o krasnoludkach - dlaczego więc tak wiele energii poświęcasz
> przekonywaniu mnie w sprawie tak DLA CIEBIE oczywistej? Myślisz, że mnie
> przekonasz, czy co? Seriously?

Absolutnie. Skąd taki wniosek?
Ciebie nie przekonam, to oczywiste, ale są tacy, którzy nie do końca
zatracili umiejętność krytycznego myślenia i dla nich warto poświęcić czas.
Osobiście nie mam nic przeciwko ludziom wierzącym, ale przestaje być
zabawnie gdy swoje wierzenia przedstawiają jako fakty naukowe i
historyczne. To nawet można by potraktować jako ciekawostkę, folklor
taki, bo myślącemu człowiekowi to krzywdy nie zrobi, merytoryczne
argumenty sprawę załatwiają bez problemu.
Ale zbyt wiele energii poświęcacie na zmuszanie ludzi do swojej wiary,
łącznie z angażowaniem w to aparatu państwowego.
Przestaniecie się wpierdzielać siłą do cudzego życia, przestaniecie siłą
narzucać swoje wierzenia i przymuszać do płacenia na swoje struktury to
i ja nie będę miał powodu do poświęcania energii na obronę przed tym.
Proste jak budowa cepa, wielokrotnie o tym pisałem, a ty nie jesteś w
stanie z przyczyn oczywistych tego zrozumieć.

> Sprawa wygląda tak: ty WIERZYSZ, że ich nie ma, a ja WIERZĘ, że są.

I tu powinnaś była skorzystać z okazji i postawić kropkę...

> I zostań ze swą wiarą - pozwalam ci.

...ale tego nie zrobiłaś. Więc znowu poświęcę trochę energii:
W dupie mam to czy mi na coś pozwalasz czy nie. To jest właśnie przykład
tej waszej chamskiej arogancji i poczucia wyższości.
Masz się po prostu nie wpierdalać siłą ze swoimi wierzeniami do cudzego
życia.
Ale wątpię czy to do ciebie dotarło.

> Mało tego - potwierdzę ją
> merytorycznie: TAK, NIE MA BOGA - TEGO, KTÓREGO NIE MA :-)

Chciałaś być zabawna, a wyszło jak zwykle.
No cóż, zbyt lotna to ty nie jesteś.

> Myślę, że teraz już cię uspokoiłam i będziesz mógł dziś zasnąć.
> A teraz wybacz - nudzisz mnie już.

Wybaczam.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

125. Data: 2017-04-18 18:37:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> [...]
> życia.
> Ale wątpię czy to do ciebie dotarło.

> Chciałaś być zabawna, a wyszło jak zwykle.

Powtarzam więc: NIE MA BOGA, KTÓREGO NIE MA.
Jest tylko jeden Bóg - Ten Który Jest.
Poniał ty wreszcie?
A teraz idź leczyć nerwy, bo coraz bardziej szwy ci puszczają i słoma z
nich wyziera owsiana - a miało być tak pięknie i dystyngowanie, panie
Piotrusiu.
LOL :-)

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

126. Data: 2017-04-18 19:06:42

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-18 o 18:37, XL pisze:

> Powtarzam więc: NIE MA BOGA, KTÓREGO NIE MA.
> Jest tylko jeden Bóg - Ten Który Jest.

I co z tego, że powtarzasz? Jakby to miało jakieś znaczenie...
Tupnij jeszcze nogą.

> Poniał ty wreszcie?

Co się tak denerwujesz?

> A teraz idź leczyć nerwy, bo coraz bardziej szwy ci puszczają i słoma z
> nich wyziera owsiana

Ależ ty masz wizje :)

>- a miało być tak pięknie i dystyngowanie, panie

I merytorycznie.
LOL :)

> Piotrusiu.
> LOL :-)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

127. Data: 2017-04-18 20:33:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kviat <null> wrote:

> I co z tego, że powtarzasz? Jakby to miało jakieś znaczenie...
> Tupnij jeszcze nogą.

> Co się tak denerwujesz?

> Ależ ty masz wizje :)

> I merytorycznie.

U ciebie jest merytorycznie, bo bluzgi i przekleństwa? OK, skoro tylko to
do ciebie merytorycznie przemawia, to - sp...j.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

128. Data: 2017-04-19 10:23:50

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-13 o 09:53, Kviat pisze:

> .

A już myślałem że mam do czynienia z kim kto może powiedzieć coś
ciekawego. Do kosza marsz.

129. Data: 2017-04-19 10:27:32

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-09 o 15:21, LeoTar Gnostyk pisze:

> Ależ oczywiście. Jego doświadczanie bycia, które odbywa się z udziałem
> naszym jako Jego emanacji, jest poszukiwaniem przez Niego własnej
> tożsmości, świadomości samego siebie, samouświadomienie sobie tego kim
> jest. To tak jak nasze egzystencjalne poszukiwania: Ska przychodziny i
> dokąd zmierzamy?, Kim jesteśmy? My, czyli Jego emanacje artykułujemy
> tylko Jego pragnienia. Proces poszukiwania się zakończy gdy i On i my
> uświadomimy sobie w sposób trwały, że jesteśmy TYM SAMYM. Ze Człowiek
> Świadomy to najwyższa materialna forma Stwórcy, czyli pozaczasowego Bytu.

Zbyt to uporządkowane żeby można było mówić o chaosie i przysłowiowym
"błądzeniu we mgle" Stwórcy.. I wygląda na to że chodzi Jemu bardziej o
ogólne idee niż o wnikanie w szczegóły. Nie ma nawet żadnych dowodów,
przykładów na to że człowiek jako taki jest tworem coraz bardziej
doskonałym.

> Bo rozwój Swiadomości Stwórcy przebiega dzięki... przemocy
> wewnątrzgatunkowej i międzygatunkowej, ze szczególnym naciskiem na tę
> pierwszą, gdyż to ona wymusza postęp. "Wyścig szczurów" wśród ludzi
> doprowadził do tego, że juz obecnie możemy niewiele pracować i
> spokojie żyć gdybyśmy tylko znależli sposób na wyeliminowanie dążenia
> do dominowania i zachałannego posiadania.

Teoretycznie, tylko w teorii moglibyśmy mniej pracować niż kiedyś. Były
nawet jakieś wyliczenia ile pracy człowiek pierwotny musiał wykonać, ile
ten z średniowiecza, a ile obecny aby przetrwać. I nie ma dwu zdań - w
miarę opływu czasu coraz więcej musimy pracować.

> [...]
> Ewolucja Swiadomości jest faktem jak również faktem jest dążenie do
> pokoju nawet za cenę... wojny. Jedynym twierdzeniem dogmatyków starego
> porządku, z którym się nie zgadzam jest ich twierdzenie, że przemocy
> nie da się wyeliminować z życia i że zawsze silniejszy będzie pożerał
> słabszego. Bo to zakłada niezmiennie nierówność między osobnkami tego
> samego gatunku oraz nierówność między gatunkami. Ja twierdzę, że
> nierówność można wyeliminować przez zmianę techniki/technologii
> wychowawczej, dzięki której potomek stanie się równy swemu rodzicowi

Żaden niepotrzebny wymysł - ot taka wiara jak i setki innych wierzeń
ludzkich. Twoja wersja o "Ewolucji Świadomości" ma sens większy niż
większość różnych wierzeń. Jednak i tu jest sporo wątpliwości - bo np.
tu kluczowym elementem tej wiary wydają się być papier i długopis,.
czyli ewolucja jeżeli już ktoś tak to chce nazywać, ale to nie my sami
ewoluujemy i robimy się doskonalsi, nasza zdolność zapisu
dotychczasowych doświadczeń, nas takimi czyni.

130. Data: 2017-04-19 11:30:47

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-19 o 10:23, Trybun pisze:
> W dniu 2017-04-13 o 09:53, Kviat pisze:
>>

> A już myślałem że mam do czynienia z kim kto może powiedzieć coś
> ciekawego.

Bo pomyliłeś grupy. To nie paranauki.

> Do kosza marsz.

Fajnie, że się pochwaliłeś dokąd chodzisz.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

CzasJestBliski
Słowo o kłamstwie kobiet.