ale milina widziałem....

11. Data: 2004-08-12 16:50:26

Temat: Re: ale milina widziałem....
Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiedy zakwitnie, nie bedzie watpliwosci:
> http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/kwiaty/milin.jpg
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Cudne! (Szkoda, że nie słyszysz jęku...) Jak długo Ci kwitnie? Czy mogę się
spodziewać kwitnienia w przyszłym roku (ma teraz jakieś 150 cm)
Pozdrowiam serdecznie
Gosia

---

12. Data: 2004-08-12 17:48:53

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> wrote in message

> Cudne! (Szkoda, że nie słyszysz jęku...)

Dziekuje.

> Jak długo Ci kwitnie? Czy mogę się
> spodziewać kwitnienia w przyszłym roku (ma teraz jakieś 150 cm)

Kwitnie w zasadzie cale lato. Jesli chodzi o to, kiedy zakwitnie po raz
pierwszy to ma to zwiazek nie tylko z wysokoscia (dlugoscia?), ale i
z jego ogolnym stanem. Ja mam 4 posadzone w tym samym czasie;
jeden kwitnie od kilku lat, drugi zaczal w zeszlym roku, a pozostale dwa
sa jakby cherlawe i wcale nie kwitna.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2004-08-13 18:16:15

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:94OSc.164885$fv.67867@fe2.columbus.rr.com...
> [...]
> z jego ogolnym stanem. Ja mam 4 posadzone w tym samym czasie;
> jeden kwitnie od kilku lat, drugi zaczal w zeszlym roku, a pozostale dwa

Ale nornice są syte.

Pozdrawiam
skryba

Ps. Widziałem przedwczoraj oryginał w ogrodzie u Mirzana. Faktycznie milin
przepiękny. Szabrowałem skutecznie.

14. Data: 2004-08-13 19:02:04

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogrodowy" <z...@o...pl> wrote in message news:cfj0e8$hg4$1@news.onet.pl...

> Ale nornice są syte.

Nornic mam sporo, ale akurat nie w poblizu milinow.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2004-08-13 19:41:39

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. Widziałem przedwczoraj oryginał w ogrodzie u Mirzana. Faktycznie milin
> przepiękny. Szabrowałem skutecznie.

Czy miał miłe, "zamszowe" liście? (Milin oczywiście, nie Mirzan :-)?
Gosia

---

16. Data: 2004-08-13 21:41:43

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Czy miał miłe, "zamszowe" liście? (Milin oczywiście, nie Mirzan :-)?
> Gosia

Piękne kwiaty miał. Było ich bez liku. Na liściach uwagi nie koncentrowałem.
Zresztą jak, skoro tyle setek różnych roślin u Niego podziwiać mogłem a
czasu niewiele. Warto osobiście doznać tej przyjemności podziwiania Jego
pracy.

Pozdrawiam jeszcze zauroczony wielością ciekawych roślin w Mirzanowym
ogrodzie
skryba

17. Data: 2004-08-14 10:15:39

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pracy.
>
> Pozdrawiam jeszcze zauroczony wielością ciekawych roślin w Mirzanowym

No, tak, podpisuję sie też obiema rękami. Myśmy tez mieli okazję -
zrobiliśmy pare zdjęć, jeszcze dzić spróbuję je wklepać.
Ja jestem tez zauroczona właścicielem - niezwykłego charakteru i pokory
człowiekiem - unikatowy jak jego roślinki :-)
Pozdrowienia
Gosia

---

18. Data: 2004-08-14 13:33:42

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Klecka napisał(a):

> Ja jestem tez zauroczona właścicielem - niezwykłego charakteru i pokory
> człowiekiem - unikatowy jak jego roślinki :-)

I żoną Mirzana. Mam nadzieję, że mój przyszły będzie równie wyrozumiały
dla tej pasji ogrodowej. I kotami też :) A o kolekcji to nawet nie ma co
pisać. To trzeba zobaczyć.

> Pozdrowienia
> Gosia
Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

19. Data: 2004-08-14 14:17:23

Od: "Małgorzata Klecka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I żoną Mirzana. Mam nadzieję, że mój przyszły będzie równie wyrozumiały
> dla tej pasji ogrodowej. I kotami też :) A o kolekcji to nawet nie ma co
> pisać. To trzeba zobaczyć.

Niestety, żony nie poznałam. Ale to chyba tylko kwestia czasu :-)
Coś mi się zdaje, że pomału Mirzan-fanklub powstaje :-))))
Mój obecny jest wyrozumiały, a nawet zarażony pasją. Twój tez będzie - swój
swego zawsze znajdzie :-))
Pozdrawiam Cię Aniu
Gosia

---