aresztowanie?!

1. Data: 2004-06-28 20:09:27

Temat: Re: aresztowanie?!
Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK<k...@o...org.pl>
news:Xns9516E199E9EB3KOMINEK@127.0.0.1:

> Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> wrote in

> Moze pisal jakas prace na te tematy...

No toż pytam o to. Nie grzmię.

> Bardzo mozliwe, ze ta cala pornografia na smietniku, to jakies
> delikatne zdjecia dzieciakow. A ze na haslo "pornografia" kazdemu
> cisnienie sie podnosi, to sobie media zrobily uczte z Samsona.

Myślisz?

Na hasło 'pornografia' - nie, ale na hasło 'pedofilia' - jak najbardziej.

P.

1. Data: 2004-06-28 20:13:32

Od: "mema" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nadzieję, że prawda wyjdzie na jaw, ale jakakolwiek ona jest - wyrok już
> zapadł...

dobrze to nazwałas. niestety, wyrok na andrzeja s (i na innych -nas-
psycho-szkodników ) juz zapadł.

m.

1. Data: 2004-06-28 20:22:59

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz?

A nawet gdyby nie...
No sorry, ale jakos nie wierze, by Samson tyle lat byl sobie bezkarnie
pedofilem. Tego po prostu nie daloby sie tak dlugo ukryc, a nie sadze, aby
stal sie nim niedawno. Casus Kroloppa moze zaprzeczac temu, ale w jego
przypadku polowa Poznania przeczuwala lub wiedziala o jego sklonnosciach, a
mimo tego ludzie nie bali sie wysylac dzieci do niego. Zreszta ten
przypadek tez zostal przesadnie rozdmuchany przez media.

Jakos nawet chce mi sie wierzyc, ze zbieral materialy do pracy, nawet
fotografowal rozneglizowane dzieciaki i siebie obok nich. No i chuj z tym.
Dla dobra pracy trzeba poswiecic kilka ofiar. Dziennikarze maja prawo bawic
sie w przestepcow robiac rozne prowokacje, takze te lamiace prawo i nic im
za to nie grozi. Dlaczego psycholog nie mialby tego robic dla "dobra
ludzkosci"?

1. Data: 2004-06-28 20:37:45

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mema" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> kunka... zdaje sobie z tego sprawę: szukam usprawiedliwienia dla niego...
> chce, zeby to okazało sie nieprawdą.

Reagujesz tak samo, jak rodzice dzieci z chóru P. Słowików.
Bronili K. za wszelka cene bo prawda byla zbyt szokujaca i to
wlasnie tlumaczyl psycholog :/
No cóż, ludzie sa tylko ludzmi.
Moze to prowokacja, ale po co?

Tu jakis link:
http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?wid=5384968&k
at=28154

Duch

1. Data: 2004-06-28 20:41:42

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

A jesli jest winny? Jutro wiecej szczegolow ze strony prokuratury.

> dobrze to nazwałas. niestety, wyrok na andrzeja s (i na innych -nas-
> psycho-szkodników ) juz zapadł.

Niekoniecznie - moze to plus ze niewazne na jakim stołku jestes,
i tak cie dopadną. Wzrasta bezpieczeństwo.
Duch

1. Data: 2004-06-28 21:39:52

Od: "Hubert " <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> napisał(a):

> mema<m...@g...pl>

> a przy okazji zszarga się opinia psychologii i psychologów w ogóle

A ja mysle, ze Ci psychologowie ktorzy maja glebokie poczucie, ze to co
robia jest w porzadku, sa pewni tego, co robia nie ucierpia na tym, a wrecz
przeciwnie - wzmocni ich to jeszcze bardziej w tym, co robia gdy beda sie
konfrontowac z opinia publiczna.
Czyli mozna to zdarzenie doskonale wykorzystac do rozwoju wlasnego.

Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-06-28 21:49:27

Od: "Fundacja KIDPROTECT" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOMINEK" <k...@o...org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sie w przestepcow robiac rozne prowokacje, takze te lamiace prawo i nic im
> za to nie grozi. Dlaczego psycholog nie mialby tego robic dla "dobra

Bo terapeuta dzieciecy nie ma prawa krzywdzic dzieci. A kazde zdjecie z
pornografia dziecieca to skrzywdzone dziecko. Proste?

Pozdr,
Jakub Spiewak
--
www.Kidprotect.pl - swiat przyjazny dzieciom
www.kidprotect.pl/StopPedofilom!

1. Data: 2004-06-28 21:54:01

Od: "Fundacja KIDPROTECT" <f...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przeraza mnie czesc wypowiedzi w tym watku. Ktos madrze napisal, ze
przypominaja zachowanie rodzicow Slowikow. Solidarnosc zawodowa? Chyba zle
pojmowana... Na marginesie - jesli nic nie ma, to sad tak latwo nakazu
aresztowania nie wyda.

Rzeczywiscie smutne natomiast jest to, ze teraz rodzice moga bac sie
psychologow, tak jak ludzie w Lodzi nie chcieli wzywac pogotowia. Ale to od
srodowiska psychologow zalezy jego opinia. Reakcje w stylu rodzicow Slowikow
raczej tej opinii nie beda sluzyc.

Cala historia, niezaleznie od tego, jaki bedzie jej efekt (a ja mysle, ze
finalem bedzie wyrok skazujacy), pokazuje istotna prawde, o ktorej wiekszosc
ludzi nie chce myslec: ** pedofilem moze byc kazdy **. Nie ma regul
dotyczacych wieku, zawodu, plci, wyksztalcenia, dochodow, miejsca
zamieszkania. I jeszcze jedna prawde to niestety potwierdza - pedofile
szukaja czesto takiego zawodu, ktory umozliwi im kontakt z dziecmi.

Pozdr,
J. Spiewak

1. Data: 2004-06-28 22:17:09

Od: "redart" <r...@w...op.to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arystokrates" <c...@o...pl.NOSPAMPLEASE> napisał w
wiadomości news:cbpra1$9ol$1@news.dialog.net.pl...
> Ogladaliscie dzisiaj jakis dziennik informacyjny? Czy to chodzi o Andrzeja
> Samsona? O co w tym chodzi :( bo troche wierzyc mi sie nie chce, zeby to
> prawda byla...

Generalnie - ja tego trochę nie kumam ...
Inteligentny facet wyrzuca na śmietnik pod blokiem rzucającą się w oczy
kupę własnych zdjęć, potem się wokół nich kręci tak długo, aż zjawia
się policja ...
Naprawdę - ja tu czegoś nie kumam ...

Może to było tak: dzieci znalazły zdjęcia, doniosły rodzicom/nauczycielom
a Ci poinformowali a.s. i policję. A.s. się spłoszył i chciał zdjęcia
wydobyć,
i wtedy nakryła go policja.
Może tak było, ale nie można tego było jakoś normalniej podać w tych
wszystkich wiadomościach ?

Mam nadzieję, że się wyjaśni.

1. Data: 2004-06-28 22:23:11

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fundacja KIDPROTECT:
> ... prawde, o ktorej wiekszosc ludzi nie chce myslec:
> ** pedofilem moze byc kazdy **.

Bzdura.

> ...mysle, ze finalem bedzie wyrok skazujacy

Wg tvn podobne zdjecia z pornografia dziecieca znaleziono
rowniez w mieszkaniu domniemanego pedofila.

> ... I jeszcze jedna prawde to niestety potwierdza - pedofile
> szukaja czesto takiego zawodu, ktory umozliwi im kontakt
> z dziecmi.

Niestety dotyczy to roznego typu dewiantow...
i oni wlasnie sa wydaja mi sie szczegolnie grozni, gdyz z racji
profesji powszechnie oczekuje sie od nich czegos dokladnie
przeciwnego.

Zastanawiajace w tej historii jest rowniez to czy psychologia
(jako profesja) nie jest przypadkiem ~bezpieczna nisza dla
czesci [najbardziej inteligentnych?] psychopatow, socjopatow,
itp jednostek bardzo powaznie uposledzonych psychicznie,
ktorym w ten sposob udaje sie z powodzeniem pozostawac
poza zasiegiem srodkow diagnostycznych wykorzystywanych
przez te nauke [ktora przy okazji reprezentuja]...
ale moze to zbyt daleko idacy wniosek.

W kazdym razie w tego typu sytuacjach, oznaki 'solidarnosci
zawodowej' najprawdopodobniej zdewaluja wartosc profesji
psychologa i calego srodowiska, podobnie jak to sie juz dzieje
w przypadku srodowiska lekarskiego w PL.

--
Czarek

wpływ błędów na czytelność tekstu
facet zmieniony w dziesięciolatka