aster płożący

1. Data: 2005-06-05 18:54:20

Temat: aster płożący
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jak się nazywa, gałązki leżące, kwiaty białe, kwitnie jesienią.
Była mowa niedawno na grupie, mie mogę odszukać.
Basiu pomocy:))
Pozdrawiam, Krystyna

2. Data: 2005-06-05 21:59:06

Temat: Re: aster płożący
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam jak się nazywa, gałązki leżące, kwiaty białe, kwitnie jesienią.
> Była mowa niedawno na grupie, mie mogę odszukać.
> Basiu pomocy:))

Chyba ericoides 'Snow Flurry' - znalazłam tamtego posta i pamiętam, że nazwa
była pomylona w polskiej audycji. Odmianowa znaczy, bo gatunkowej nie
wymieniono.

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2005-06-05 22:23:53

Od: "Basia Kulesz " <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba ericoides 'Snow Flurry' -

Znalazłam jeszcze w notatkach - dokładniej Aster ericoides f.prostratus 'Snow
Flurry' :D

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2005-06-06 19:56:08

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam jeszcze w notatkach - dokładniej Aster ericoides f.prostratus 'Snow
> Flurry' :D

Dziękuję pięknie :)))
Pozdrawiam, Krystyna

5. Data: 2005-06-06 20:03:29

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dziękuję pięknie :)))
> Pozdrawiam, Krystyna

A ja przepraszam :-)
Miałam poszukać jak się nazywa,ale jeszcze siedzę na karteczkach i ni
diabła nie moglam znależć.

Pozdrawiam pokornie TeresaR

Dactylorhiza maialis
Rośnie, rośnie i... ginie Co to za roślinka?
Re: Rośnie, rośnie i... ginie Co to za roślinka?
Kiścień Waltera
fitonia