bateria z termostatem i gazowy przeplywowy podgrzewacz wody

1. Data: 2009-03-08 22:24:34

Temat: bateria z termostatem i gazowy przeplywowy podgrzewacz wody
Od: i...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy mozna stosowac baterie prysznicowa z termostatem w polaczeniu z
przeplywowym podgrzewaczem wody na gaz? Czy taki uklad zapewni w miare stala
temperature wody niezaleznie od temperatury wody przed podgrzewaczem i
cisnienia?

2. Data: 2009-03-09 07:53:57

Od: Sebcio <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

i...@o...pl pisze:

> [...]
> temperature wody niezaleznie od temperatury wody przed podgrzewaczem i

To zależy głównie od ogrzewacza. Jeśli tylko pobór ciepłej wody będzie
wystarczający do włączenia ogrzewacza, to wszystko będzie OK. Dlatego
sprawdź w danych ogrzewacza jaki ma minimalny pobór.

Sebcio

3. Data: 2009-03-09 17:39:42

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@o...pl pisze:
> [...]
> temperature wody niezaleznie od temperatury wody przed podgrzewaczem i

U mnie działa taki zestaw i jest ok. Po testach wyszło nam, że najlepiej
ustawić stosunkowo niską temperaturę na wyjściu z pieca (tzn. coś w
typie 50st, nie 100 :) ), wtedy przy próbie ustawienia akceptowalnej
temperatury w baterii (ok 40st) piec nie gaśnie co chwila.
Bateria termostatyczna zablokuje skoki temperatury w górę, tzn. nie
będzie ryzyka poparzenia, natomiast jeśli piec się nie wyrobi z
produkcją ciepłej wody, to bateria oczywiście nie pomoże.

Pozdr.
J.

Lodowka Liebherr - warto?
Plyta gazowa + piekarnik - BOSH czy Whirlpool?
Porządny robot do wyrabiania ciasta
AGD Siemensa - warto?
viva madalena 40