baterie faris

1. Data: 2006-03-04 10:18:23

Temat: baterie faris
Od: "darula" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kto zajmuje się dystrybucją baterii włoskiej firmy Faris w Polsce? Nigdzie
nie mogę znaleźć info na ten temat, może spotkaliście się gdzieś z ich
produktami?

Pozdr.
Darek

2. Data: 2006-03-04 10:31:49

Temat: Re: baterie faris
Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

darula napisał(a):
> Kto zajmuje się dystrybucją baterii włoskiej firmy Faris w Polsce? Nigdzie
> nie mogę znaleźć info na ten temat

Chyba zartujesz? Google na pytanie faris baterie, szukaj w na stronach
polskich wypluwa 92 wyniki z czego jednym z nich jest:
http://gr.krakow.pl/armatura/armatura.htm
zajelo mi to moze z 1min - nie len sie zbytnio nastepnym razem

Marcin Marski

3. Data: 2006-03-04 11:28:24

Od: "darula" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Marski" <m...@o...pl_BEZTEGO> napisał w
wiadomości news:dubqam$qnt$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> http://gr.krakow.pl/armatura/armatura.htm
> zajelo mi to moze z 1min - nie len sie zbytnio nastepnym razem

Faktycznie coś tam jest - dziękuję:-)

Jaki odkurzacz ?
Odkurzacz piorący
Dokumenty-jak długo przechowywać?
Maszynka do golenia
Komora zero w lodowce - czy sie sprawdza?