bede tata :-)))))))))

101. Data: 2002-09-07 07:30:07

Temat: Re: Dlaczego ludzie ...było: bede tata :-)))))))))
Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> "MOLNARka" <g...@h...pl> wrote in message
>
> Molnarka odpuść,
>
> wiadomo, że kazdy w jego sytuacji bedzie mówił, że to bylo
> nieplanowanie-planowane,

i tu sie z toba niezgodze , nie kazdy, pozatym do wpadki ( jak to nazywasz)
moge nazwac poczecie mojego syna ktore byla zaskoczeniem dla nas mimo ze 3
lata poslubie:))

> ale starczy zapytac jak maily wygladac ich zimowe ferie i masz
> odpowiedź.
Tak jak wygladaly pisalam prace ,nic sie nie zmienilo.Nierozumiem twojej
logiki.

> wiem że chodzi ci pewny brak logiki, skoro slub za rok to za rok,
>
> poczęcie dziecka - to zawsze cud - ale po co mówić że nad tym
> panowalismy
bo panowalismy, aby zajsc w ciaze probowalismy roznych sposobow , no i
naljepszym dowodem ze swaidomie sie niezabezpieczalismy

> Jacek

Gosia , Jagoda lat 7i Kacper lat prawie 4
gg 1298276

102. Data: 2002-09-07 07:31:30

Od: "Rockowa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał

> Chyba masz rację Jacek - dam sobie spokój ... choć chciałam wyjaśnić
> o co mi chodziło (że tak naprawdę nic mnie nie obchodzi kto i jak się
> zabezpiecza i kiedy rodzi dzieci - ale właśnie o brak logiki i
> konsekwencji w działaniu).
No coz nie wszystko co robimy w zyciu da sie logicznie wytlumaczyc a'
konsekwencje 'bedzie widac :)) na slubie

103. Data: 2002-09-07 09:06:54

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako a...@p...onet.pl,
wyklawiaturzyłeś (aś) :

>Marzenko... nie chcialam byc zlosliwa ale _mnie_ sie w kieszeni nóz otwiera jak
>czytam takie teksty:

Nie ma problemu :)
Ja nie wykrzywiam buzi w ten sposób ":-/" jak mi ktoś napisze jakie
odczucie w nim wywołująmoje poglądy :))))
No i chyba w takim razie powinnaś posąpić tak jak poradziłą mi
Molnarka ;)))))

>Zyj i daj zyc innym ze swoimi myslami, pogladami i ocenami jak chca zyc i co
>jest normalne, co jest zbedne, co jest bufonada, co pompa, co skromne a co nie.

Na grupach jest wolność słowa...
To co dla mnie jest skromnym łubem dla Ciebie może być bufandą i
odwrotnie.
Może żebś miała jasność określęgdzie dla mnie zaczyna sięgranica
bufonady.
W miejscu gdy najpierw rozgorączkowana przyszła panna młoda wypytuje
jak wpisać gości na zaproszenie ślubne (czy pisać z os. tow, czy może
takąosobęwymienić z nazwiska) - co dla mnie jest normalne - bo sama
miałam z tym problem i długo zastanwiałam sięjakie zaprosenia - kupne
czy ręcznie robione a w chwilę potem pisze na ogółnie dostępnych
grupach zaproszenie na swój ślub.
To jest wg. mnie bufonada.
Wypadaloby sie na pczatku zdecydowac czychcemy na slubie miec pol
internetu czy zaproszone osoby. A jesli chcialo sie zaprosic kogos
szczegolnego poznanego przez siec mozna bylo to zrobic przez e-mail.

>Osobiscie wole w tym watku nachalnosc MOLNARki w drazeniu tematu ( bo
>przynajmniej tlumaczy, ze chce zrozumiec a nie ocenia jako "be" ) niz ocene z
>góry wszystkiego co niezgodne z Twoimi kanonami.

Kazdy z nas ma swoje kanony.
Molnarka nie taka swieta....jakby to wydawac sie moglo - nie raz i nie
dwa oceniala z gory nie pytajac i nie patrzac czy kogos zrani czy nie.
Nie jestem odosobniona w chamskim postepowaniu :))))))

>Nie obraz sie

nie obrazilam sie :)))))))))

> ale brakowalo mi
>tam tylko: " phi jaka ja jestem wspaniala ze swoimi pogladami".

Bo ja nie jestem wspaniala.
Ja jestem "boska" ;))))))))))))))

>Przepraszam, jesli wyrazilam to za ostro.

Nie, nie wyrazilas sie zbyt ostro.
Jak dla mnie jet ok :)))))
Marzena Fenert
Potężna jest miłość matki; gdyś uczynił coś złego,
nie potrafi cię nienawidzieć, bo jesteś owocem jej łona.
=== Sofokles

104. Data: 2002-09-07 09:09:15

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "MOLNARka"
<g...@h...pl>, wyklawiaturzyłeś (aś) :

>Dla mnie byłoby poniżające jak musiałabym mojemu facetowi powiedzieć, że
>jestem w ciąży (całkowicie nieplanowanej) i musimy szybko pojechać do
>jednych i drugich rodziców i na gwałt załatwiać weselisko.
>Bo IMO jest to swego rodzaju przymus.

A jak rodzice nalegają na ślub żeby brzucha nie było widać bo "jak to
będzie wyglądało" a młodzi nie mają ochoty na ślub i wolą pobrać się
po urodzeniu dziecka to też jest poniżające?

105. Data: 2002-09-07 09:14:46

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marynatka" <m...@f...net> wrote in message
> Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "MOLNARka"
> <g...@h...pl>, wyklawiaturzyłeś (aś) :

Zastanawiający jest ten upór w czytaniu bez zrozumienia.
Wyszukiwanie króciutkich cytacików , które dowodzą czegoś,
co chemy dowieść.
Ciekawe czemu to służy?

Jacek

106. Data: 2002-09-07 09:37:47

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał

> Ja nie wykrzywiam buzi w ten sposób ":-/" jak mi ktoś napisze jakie
> odczucie w nim wywołująmoje poglądy :))))

Już naprawdę nie masz sie czego czepiać tylko ematikonów ?
Kolejny raz ... kiedyś zabrakło Ci ";-)" teraz jest o ten ":-/" za dużo ...
ehhh nie dogodzisz ;-)
Ja osobiście wole użyć takiego znaczka ";-/" niż słów typu: "bufonada" czy
"chamstwo".

> No i chyba w takim razie powinnaś posąpić tak jak poradziłą mi
> Molnarka ;)))))

Marynatko .. widać, że Cię drażnię i jesteś na mnie obrażona.
Więc może lepiej jak dasz sobie spokój i nie będziesz mnie czytać ... bo Ci
jeszcze więcej rzeczy skawaśnieje ;-)))

> To co dla mnie jest skromnym łubem dla Ciebie może być bufandą i
> odwrotnie.

Co to jest "łub" ?

> To jest wg. mnie bufonada.

A dla mnie nie ;-) .... gdzie jest granica ?

> Wypadaloby sie na pczatku zdecydowac czychcemy na slubie miec pol
> internetu czy zaproszone osoby. A jesli chcialo sie zaprosic kogos
> szczegolnego poznanego przez siec mozna bylo to zrobic przez e-mail.

Ależ ja się zdecydowałam ... chciałam mieć pół internetu i zaproszone
imienie osoby.
Wolno mi bo to była moja uroczystość.

A Ty możesz to sobie oceniać jak chcesz.

> Nie jestem odosobniona w chamskim postepowaniu :))))))

Na pewno jednak jesteś odosobniona w _dosadnym_ sposobie wyrażania uczuć.

Pozdrawiam
MOLNARka

107. Data: 2002-09-07 09:49:49

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rockowa" <g...@w...pl> napisał

Proszę - wycinaj to co zbędne ... bo ciężko mi było odnaleźć Twoje
odpwiedzi, dobrze ?

> Wspolczuje ich partnerkom, zastanawia mnie jedno , gdzie oni byli jak
robili
> te dzieci , i ile mieli lat, bo chyba niezdawali sobie sprawy ze kochajac
> sie bez zabezpiecznia mozna miec potomstwo.Domyslam sie ze pewnie zostali
> zgwalceni przezswpoje partnerki i oni niechcieli , oni nie wiedzieli itp.
> smieszne.

Ja też szczerze współczuje bo znaczy, że nie trafiły na super
odpowiedzialnych facetów.
Oczywiście, że oboje mają na to jednakowy wpływ i oboje powinni sobie zdawać
z tego sprawę.

> Powiem ci moja definicje "wpadki", dziewczyna idzie na dyskoteke , spotyka
> chlopaka ,uprawiaj sex i jest ciaza - to jest wpadka i to jest lapanie
sobie
> meza i wykorzystywanie , a nie wtedy gdy dwoje ludzi kocha sie i chce sie
> pobrac, sa tego swiadomi i chca miec potomstwo.

A dla mnie definicja wpadki to : niezaplanowana ciąża.
I tak samo jest jeśli mówimy o jednorazowym seksie na dyskotece, czy związku
dwojga mieszkających ze soba bez ślubu ludzi, którzy o dzieciach i ślubie
nie rozmawiają jak i kolejne dziecko w małżeństwie.

> Chodzilismy ze soba 2 lata , bylo po zareczynach i po swiadomym i
> przemyslanym fakcie ze jednak chcemy miec dziecko i bedziemy kochali sie
bez
> zabezpieczen.

Czy możesz mi coś wyjaśnić ?
Dlaczego w takiej sytuacji jak już zaplanowaliście ślub na czerwiec nie
poczekaliście kilku miesięcy i nie zaczeliście się starać o dziecko
powiedzmy od maja (czyli tuż przed ślubem) ?
Albo dlaczego jak zdecydowaliście, że jednak chcecie się starać o dziecko
nie przełożyliście planów i nie zorganizowaliście ślubu w lipcu ?
Nie atakuję Cię - jestem ciekawa Twoich przemyśleń i argumentów.

Pozdrawiam
MOLNARka

108. Data: 2002-09-07 09:53:06

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w

> A jak rodzice nalegają na ślub żeby brzucha nie było widać bo "jak to
> będzie wyglądało" a młodzi nie mają ochoty na ślub i wolą pobrać się
> po urodzeniu dziecka to też jest poniżające?

Ja uważam, że nie jest.
IMO to jest właśnie zdrowsze i lepsze niż załatwianie ślubu w biegu.

Pozdrawiam
MOLNARka

109. Data: 2002-09-07 09:54:22

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, podpisując się jako "Jacek" <j...@w...pl>,
> [...]

>Zastanawiający jest ten upór w czytaniu bez zrozumienia.
>Wyszukiwanie króciutkich cytacików , które dowodzą czegoś,

Lepszemu zrozumieniu...
Kto pyta nie bladzi :)

Chce wiedziec po prostu do jakiej szuflady jestem wrzucona przez Jole
Pers i Molnarke.
jesli chodzi o dziecko - to juz wiem jaka jestem szuflada - teraz mnie
interesuje kwesta slubu :)))))))))

110. Data: 2002-09-07 10:38:13

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w

> Ja uważam, że nie jest.
> IMO to jest właśnie zdrowsze i lepsze niż załatwianie ślubu w biegu.

A ja się Monlnarką zgadzam, pomimo że sam byłem dla nas organizowałem taki
pospieszny ślub. I nie uważam, żeby mówić że coś bylo zaplanowane, kiedy nie
było.

Jacek

Zycie rodzinne bez telewizorka
masaz dla ciezarnej