bigos

1. Data: 2001-11-28 16:46:37

Temat: bigos
Od: "Lifny" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gotowałem dużą ilość bigosu, na 40 osób. Wyszedł za kwaśny. Może ma ktoś
sposób na odkwaszenie Go . Mam 2 dni czasu. Dzięki. Pozdrawiam.
Lifny.

1. Data: 2001-11-28 17:14:25

Temat: Re: bigos
Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lifny" <l...@p...onet.pl> wrote in message
> Gotowałem dużą ilość bigosu, na 40 osób. Wyszedł za kwaśny. Może ma ktoś
> sposób na odkwaszenie Go . Mam 2 dni czasu. Dzięki. Pozdrawiam.
> Lifny.

chyba bedziesz musial dorobic polowe tego co juz zrobiles i wymieszac z tym
kwasnym.... :) zostanie na potem , na pewno sie nie zmarnuje
pozdrawiam
mirek

1. Data: 2001-11-28 17:24:22

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lifny" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gotowałem dużą ilość bigosu, na 40 osób. Wyszedł za kwaśny. Może ma ktoś
> sposób na odkwaszenie Go . Mam 2 dni czasu. Dzięki. Pozdrawiam.
> Lifny.

dorzuc glowke surowej poszatkowanej kapuchy i przesmaz przez te dwa dni

Mechcia

1. Data: 2001-11-28 17:27:48

Od: <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gotowałem dużą ilość bigosu, na 40 osób. Wyszedł za kwaśny. Może ma ktoś
> sposób na odkwaszenie Go . Mam 2 dni czasu. Dzięki. Pozdrawiam.
> Lifny.

Tak jak napisala Mechcia tylko do tego dorzuc jeszcze pare kilogramow miesa i
dobrych kiełbas, grzybów suszonych, czerwonego wina, jałowca i innych przypraw i
pomódl sie o mróz...

P.S. Bez urazy, rozumiem powage sytuacjii i trzymam kciuki
Wok

1. Data: 2001-11-28 17:36:12

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Tak jak napisala Mechcia tylko do tego dorzuc jeszcze pare kilogramow
miesa i
> dobrych kiełbas, grzybów suszonych, czerwonego wina, jałowca i innych
przypraw i

i suszonych śliwek... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-11-28 18:16:21

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9u37a6$d0i$1@news.onet.pl...

> Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

koniecznie sliwek!!!:))))

Mechcia

1. Data: 2001-11-28 22:25:12

Temat: Odp: bigos
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

. Może ma
> ktoś

> koniecznie sliwek!!!:))))
>
> Mechcia

Wszystko co powyżej, ale jeśli dodawałeś już śliwek to dodaj teraz powideł
śliwkowych. Czasami tak ratuję gdy za kwaśny. Szczególnie wtedy gdy kapusta
podła.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-28 23:15:58

Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Nov 2001 19:16:21 +0100, "MechaGodzilla"
<m...@n...pl.NOSPAM> wrote:

>koniecznie sliwek!!!:))))

Ale krajowych, goraco suszonych - kalifornijskie suszone na powietrzu
nie maja tego przydymionego aromatu i znacznie mniej smaku daja w
bigosie.

--
Darek

Shepard's pie
czarna polewka
Co ma wspolnego gotowanie z podrywaniem?
Melasa ?????
Szafran