bio....

1. Data: 2005-02-28 20:02:17

Temat: bio....
Od: "struszek" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
mi tez udalo sie prezjsc takie badanie.u mnie stwierdzono uczulenie na chlor
(ni ewiem czy jest to mozliwe ale chyba to mam), mleko (ciezko mi bylo sie
odczulac) i zboza. Podobno juz jestem odczulona (co 3 tygodnie kolejne
badania i kolejne 75 zlotych) ale jakos nie chce mi sie w to wierzyc. po
kazdej wiekszej ilosci mleka lub produktow mlecznych dostaje ostrych bolow i
wysypki.
mam nadzieje ze twoj lekarz nie bedzie tak odczulal jak moj.
pozdrowienia