boski język męża ikselki

171. Data: 2009-04-24 13:15:13

Temat: Re: boski językmęża ikselki
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> tak oto plecie:

> Ja przestałam, w momencie, kiedy odkryłam, że najczęściej myliłam się co
> do oceny danej osoby właśnie ze względu na wygląd. Ładne, zadbane osoby
> wzbudzają odruchowo sympatię, a w praniu często wychodzą różne rzeczy.
> Oczywiście nie postuluję, żeby każdy był abnegatem, niech każdy będzie
> ładny, miły i dobry:)

A to się nie wyklucza jakoś?
"najczęściej myliłam się co do oceny danej osoby właśnie ze względu na
wygląd"
"niech każdy będzie ładny"

Qra

172. Data: 2009-04-24 13:17:02

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

michał pisze:

> Trzymaj się absurdu jeszcze trochę... Przedłużasz tylko swoją klęskę. :)

Nie wiem co rozumiesz przez słowo "klęska"..

--
Linuks to system dla myślących użytkowników.. Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu... Również ja

173. Data: 2009-04-24 13:17:58

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

[...]
> Na spotkaniu grupy była miła, sympatyczna, kulturalna, nie wyglądająca
> na matkę dorosłych już dzieci... taka zwykła w górnej strefie stanów
> średnich.

No to na czym polega jej problem?

Saulo

174. Data: 2009-04-24 13:19:27

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Wszyscy jesteśmy zboczeńcami.

O bardzo przepraszam - ja - nie..

175. Data: 2009-04-24 13:20:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli coś cię musi dopiero wqrwić, abyś się nauczyła.
I tak nieźle. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
wiadomości news:gsse0h$ith$7@atlantis.news.neostrada.pl...

176. Data: 2009-04-24 13:21:54

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał w wiadomości
> [...]

> No to na czym polega jej problem?

No, Saulo, jak się dowiemy, to koniec zabawy!
Przcujemy nad tym, Ty nie? :)))

michał

177. Data: 2009-04-24 13:22:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> [...]
>
> A to się nie wyklucza jakoś?
> "najczęściej myliłam się co do oceny danej osoby właśnie ze względu na

Nie wyklucza, bo nie stanowi dla mnie oceny danej osoby. Może być ładny
i miły, może być brzydki i miły, może być ładny i durny, a nawet brzydki
i durny.
Wygląd nie ma wpływu na ocenę osoby. A jakby wszyscy byli ładni i mili,
to chyba by było jeszcze bardziej sympatycznie? :)

--

Paulinka

178. Data: 2009-04-24 13:23:14

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" napisał w wiadomości:

> projektujesz. mówię poważnie :)

Projekcja to mój żywioł. Wiem, że jesteś poważny. :)

michał

179. Data: 2009-04-24 13:24:01

Od: jadrys <C...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@o...pl> tak oto plecie:

> Bo jest piękna, mądra i delikatna.
>
> Qra, stara brzydka wiedźma

Całkiem możliwe.. Ale to Ty powiedziałeś/aś/oś

180. Data: 2009-04-24 13:24:40

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

michał <6...@g...pl>

[...]
> No, Saulo, jak się dowiemy, to koniec zabawy!
> Przcujemy nad tym, Ty nie? :)))

Zrywami, mimochodem i tak sobie.

Saulo

Wrogom dedykuję :-)
Antysemityzm po polsku - Stefan Zgliszczyński - punkt wyjścia do bardzo trudnego tematu.
Maluczkich nie gorszyć...
STEROWANY WYCIEK ?!
POLEJWICA...