buty-czy ktos widzial?

1. Data: 2005-04-19 16:45:03

Temat: buty-czy ktos widzial?
Od: "..." <n...@m...maila> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Zwracam sie z prosba do wszystkich bywalczyn Deichmann'a. Czy ktoras z Was
widziala w ktorymkolwiek Deichmann'ie (najlepiej w Warszawie) te buty:
http://tinylink.com/?YMrMA8h0B9 ? Ewentualnie czy widzialyscie gdzies buty o
podobnym kroju (tzn wysoki obcas i kilka cienkich paskow mocno trzymajacych
stope na calej dlugosci)? Bede wdzieczna za wszelkie info. Pozdrawiam. Magda

1. Data: 2005-04-20 13:12:00

Temat: Re: buty-czy ktos widzial?
Od: Ela <ela.koltun@wytnij_to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ... napisał:
> [...]
> stope na calej dlugosci)? Bede wdzieczna za wszelkie info. Pozdrawiam. Magda

Witam
Ja wprawdzie nie widziałam, ale może spróbuj pójść z tym problemem do
jakiegokolwiek Deichmana - jest ponoć możliwośc domówienia danego buta -
coś takiego wyczytałam na ich stronie. Wprawdzie jest tam napisane, że
jeśli nie ma już Twojego rozmiaru, to można spróbować zamowić, ale...
Pozdrawiam - Ela

Prostownica ceramiczna
przesuszona skora
Prostownica do wlosow SCHOLL - co to za firma?
Pomózcie,jakie kolory?długie..
zapytanie o lekki podkład z pudrowym efektem