placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac

11. Data: 2002-09-23 14:08:43

Temat: Re: placze, maz nie zdradzil chce sie wygadac
Od: "Federika" <f...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bruxa"

Bruxa, przejdz sie na 'pl.sci.psychologia', tam temat zdrady jest aktualnie
walkowany w dwoch oddzielnych watkach: 'kochanka' z 17.09. i 'zdrada' z
22.09.
Tam nikt Cie nie potraktuje, jak trolla, a i sama zdrada psychiczna dla
dyskutantow jest ciezszego kalibru, niz fizyczna.
Tak ode mnie, to jezeli zrobil to, aby Toba wstrzasnac, tak na pokaz, to imo
nie jest to jeszcze zdrada... no, ale z tego co piszesz, to wciaz ze soba
rozmawiaja...

pozdry
F.

12. Data: 2002-09-23 14:15:45

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz?
> ;-)))

Tak - ale niezwiązane ze zdradą. Zwykle to najbardziej denerwują nas
drobiazgi, przysłowiowe "brudne skarpetki".
I niestety pieniądze.

Pozdrowienia.

Basia

13. Data: 2002-09-23 14:16:07

Temat: było:Re: placze, maz (...) jest: OT o przykuwanych psach
Od: "tweety" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
(co do przykuwania łańcuchem to
> sugeruję jakiegoś większego psa np. rasy Bernardyn -

Qwax a ja juz Cię tak lubiłam. Jak mogłes mi to zrobic?? Przykuć psa
łancuchem?? Łancuchem to sie męza do łózka przykuwa, nie zone bo zone to sie
apaszka przywiązuje :-))))) i niegrzeczne dzieci do kaloryfera (ale o
dzieciach ciiiiii bo mnie na pl.soc.dzieci niestrawią).
Ale zeby PSA łancuchem????? Qwax a fe wstydz sie niesamowicie,
feeeeeeeeeeeeeeeeeee

Magdalena+Karolka 4,9+...(06-01-03)
http://strony.wp.pl/wp/mwota/
http://tweety2000.w.interia.pl/

14. Data: 2002-09-23 14:24:58

Temat: Odp: było:Re: placze, maz (...) jest: OT o przykuwanych psach
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:amn7gp$3g3$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
> łancuchem?? Łancuchem to sie męza do łózka przykuwa, nie zone bo zone to
sie
> apaszka przywiązuje :-)))))

i znowu mam inne zdanie hmm

wg. mnie faceta powinno się traktować jak psa " wieczorem wypuścić a rano
wpuścić ...

Sandra

15. Data: 2002-09-23 14:26:30

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez dwanaście lat małżeństwa awantur było wiele - ale nigdy o
> pieniądze!!!

No widzisz - widocznie każde małżeństwo ma inne problemy.

Pozdrowienia.

Basia

16. Data: 2002-09-23 14:29:26

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> Kupic dobre piwo i usiaść
> miedzy monitorem a meżem w ręczniku :-)))))))

Albo na klawiaturze bez....
;-)))

(zemsta i satysfakcja :-o )

17. Data: 2002-09-23 14:32:40

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz nie rozumiem Cie
> czemu mowisz ze trolluje

Bo puścił ktoś 'bąka' (nie wiemy czy Ona czy On - podszywający się pod
Oną)
i teraz wszyscy się wokół niego kręcą.

Pozdrawiam
Qwax

18. Data: 2002-09-23 14:34:36

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> a co jeśli taka znajomość tylko zaczyna się w internecie???
> Przykłady .... już podaję: rozwidzione zaprzyjaźnione małżeństwo,
> przyjaciółka w trakcie rozwodu.....

Jak by nie było problemów to nie byłoby i rozwodu!!!

Nie wierzę że w dobrym kochającym się małżeństwie 'rozpierducha'
(przepraszam) może przepłynąć przez Internet.

Pozdrawiam
Qwax

19. Data: 2002-09-23 14:39:53

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

[ciach] Ale nigdy nie mają za złe i nikt nie traktuje
> tego jak zdradę.

To jeszcze nigdy nie spotkałaś kobiety (mężczyzny) który za zdradę
uznaje samą rozmowę partnera(ki) z płcią przeciwną. A jeżeli nie za
zdradę to przynajmniej za powód do zrobienia awantury o 'możliwą
zdradę'

Pozdrawiam
Qwax

20. Data: 2002-09-23 14:46:48