chleb bialy

1. Data: 2000-11-10 18:54:15

Temat: Re: chleb bialy
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@m...pl> napisał...
> A co tuczy?

Tuczy wszystko, czego zjesz za dużo... :)))
Smacznego, miłego tycia!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2000-11-10 19:24:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@k...gliwice.pl> napisał ...
> ty wiesz swoje
> ja wiem swoje
> i nic mnie nie przekona
> mam wiecej argumentow niz ty

Jakich argumentów?
Bo racjonalne do Ciebie nie przemawiają...
Abstrahując od faktu, że są ludzie, którzy kwaśnego czarnego pieczywa po
prostu ze względów zdrowotnych jeść nie mogą...
Współczuję ignorancji...

1. Data: 2000-11-11 08:09:32

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> [...]
> Abstrahując od faktu, że są ludzie, którzy kwaśnego czarnego pieczywa po
> prostu ze względów zdrowotnych jeść nie mogą...

jakiej ignorancji
niech kazdy je co chce to jego sprawa
a co do ludzi ktorzy go jesc nie moga - przeciez nikt nikogo do niczego
nie zmusza
a argumenty podaje pare zrodel:
- "Nutrition for women - the complete guide"
- "Aktiv & Vital"
- "Eat Better Feel Better"
poza tymi pozycjami do ktorych naprawde warto zajrzec
moj kardiolog i dietetyk zalecaja tylko produkty pelnoziarniste

pozdrawiam i zycze milego czytania
Ola

1. Data: 2000-11-11 14:16:28

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@k...gliwice.pl> napisał...

> jakiej ignorancji

Przepraszam... Chyba jednak troszkę przesadziłam... :(

> niech kazdy je co chce to jego sprawa

Święta racja!

> a argumenty podaje pare zrodel:
> - "Nutrition for women - the complete guide"
> - "Aktiv & Vital"
> - "Eat Better Feel Better"

Wiesz po co wydaje się takie publikacje? Żeby na nich zarobić! Do niektórych
ludzi to trafia...

> poza tymi pozycjami do ktorych naprawde warto zajrzec
> moj kardiolog i dietetyk zalecaja tylko produkty pelnoziarniste

Zalecać jedzenie produktów pełnoziarnistych, a dyskredytować białe pieczywo
to chyba dwie różne sprawy?

> pozdrawiam i zycze milego czytania
> Ola

Dzięki i wzajemnie!

1. Data: 2000-11-11 15:32:33

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

kazdy ma swoje zdanie
i moje jest wlasnie takie
poza tym news grupy chyba sluza tez do tego zeby wyrazac swoje opinie ?

1. Data: 2000-11-11 18:21:31

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ola <o...@k...gliwice.pl> wrote:

> kazdy ma swoje zdanie
> i moje jest wlasnie takie
> poza tym news grupy chyba sluza tez do tego zeby wyrazac swoje opinie ?

Zeby dyskutowac. Dyskusja polega nie tylko na wyrazaniu opinii, ale i
podawaniu argumentow. Dotad zadnego argumentu na poparcie swojej opinii
nie podalas.

Wladyslaw

1. Data: 2000-11-11 18:21:48

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jader <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ugj70$r33$...@s...man.poznan.pl...
[...]
> Jasne, ze nie. Tak mi sie skojarzylo, ze ciemny ma duzo wiecej blonnika,
> wiec powinien, ze sie tak wyraze, dobrze dzialac na perystaltyke. Reszta
> czysta konfabulacja.
To nie tak, w białym pieczywie występuje tzw. fałszywy błonnik i jest go nie
wiele mniej, spełnia tę samą funkcje co prawdziwy i tak samo skutecznie.
Pozdrawiam Jerzy

1. Data: 2000-11-11 21:47:15

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

jak sobie kupisz te ksiazki i poczytasz to moze z laski swojej uznasz je
za argumenty
nie mam czasu zeby ci tu przepisac cala ksiazke

1. Data: 2000-11-12 06:37:39

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Ola <o...@k...gliwice.pl> wrote:

> jak sobie kupisz te ksiazki i poczytasz to moze z laski swojej uznasz je
> za argumenty
> nie mam czasu zeby ci tu przepisac cala ksiazke

ROTFL.

To calej ksiazki (a nawet trzech) trzeba, by wykazac, ze biale pieczywo
nie ma zadnych wartosci odzywczych? ;-) A moze wiesz jednak co to
streszczenie lub cytat? Jezeli nie potrafisz zwiezle przedstawic
argumentow, z ktorymi zapoznalas sie w przeczytanym materiale, to
obawiam sie, ze po prostu sama ich nie rozumiesz i twoje poglady w
sprawie dietetyki sa po prostu aktem wiary.

Pozdrawiam,

Wladyslaw

1. Data: 2000-11-12 08:23:09

Od: Ola <o...@k...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

dobra dobra
skoncz sie czepiac mondralo
kazda produkt ma wartosci odzywcze to oczywiste
tylko niktore z tych wartosci sa bardziej potrzebne czlowiekowi z
pelnowartosciowych produktow
btw
koncze temat bo mnie juz twoja arogancja i ignorancja wk.....
chcesz to sobie wcinaj bialy chlebek ze smalczykiem
zobaczymy na starosc kto bedzie mowil "a nie mowilam"

Swinka Morska
Sery!!!
Co zamiast cebuli?
mrowki (troche nie na temat)