choinki z siana

1. Data: 2007-11-16 10:42:34

Temat: choinki z siana
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przymierzam się do zrobienia kursu wykonania choinki z siana, ozdobionej
plasterkami suszonych pomarańczy i różnymi innymi rzeczami. Jeżeli ktoś z
Was wykonywał taką ozdobę i ma jakieś praktyczne sugestie dotyczące sposobu
formowania choinki (stelaż papierowy, styropianowy, jak przyklejać, czy może
raczej przywiązywać), którymi byłby skłonny się podzielić, to może udałoby
mi się uniknąć niepotrzebnych błędów podczas wymyślania "cudów przy
montażu".

Wkn

2. Data: 2007-11-16 10:57:36

Temat: Re: choinki z siana
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message news:fhjshh$r9u$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> przyklejać, czy może raczej przywiązywać), którymi byłby skłonny się
> podzielić, to może udałoby mi się uniknąć niepotrzebnych błędów podczas

Stelaż z drutu, przywiązywane od dołu choinkowo (stożek) "spódniczki" ze
siana czy słomy nakrywające poprzednie wiązanie, takie chochoły...

3. Data: 2007-11-16 11:17:24

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stelaż z drutu, przywiązywane od dołu choinkowo (stożek) "spódniczki" ze
> siana czy słomy nakrywające poprzednie wiązanie, takie chochoły...

O, na chochoły w wielokrotnościach spódnic nie wpadłam, to może być ciekawy
pomysł. Dzięki. Będę próbować. Efekty pewnie jakoś za dwa tygodnie, bo w
planach jeszcze kurs robienia makaronowych aniołków.

wkn

4. Data: 2007-11-16 11:22:32

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message

> [...]
> ciekawy pomysł. Dzięki. Będę próbować. Efekty pewnie jakoś za dwa
> tygodnie, bo w planach jeszcze kurs robienia makaronowych aniołków.

plecione z wermiszelu?

5. Data: 2007-11-16 11:28:25

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message

> [...]
> ciekawy pomysł. Dzięki. Będę próbować. Efekty pewnie jakoś za dwa
> tygodnie, bo w planach jeszcze kurs robienia makaronowych aniołków.

Trzeba rozłożyć słomę lub siano na stole i przeszyć lub skleić jedną stroną.
Szycie jest lepsze - jest elastyczne i da się lekko później zmarszczyć przy
wiązaniu/klejeniu do stelaża. Teoretycznie można siana czy słomy użyć jako
wątku na ramce czy krosienkach stołowych przy założeniu paru nitek
szpagatu... Powinno być szybko, łatwo i przyjemnie...

6. Data: 2007-11-16 11:50:12

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> plecione z wermiszelu?

ugotowanego? To by się chyba w efekcie końcowym nazywało "aniołki po
benedyktyńsku" ;) Zycia nie starczy.

wkn

7. Data: 2007-11-16 12:08:33

Od: "MonikaGer" <m_biermann@(nospam)gmx.de> szukaj wiadomości tego autora

Ja zrobilam w zeszlym roku cos takiego
http://tinylink.com/?7lRTBSw4gh
jesli cos w tym stylu masz zamiar zrobic to pisz :)

Pozdrawiam
Monika

8. Data: 2007-11-16 12:21:08

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wkn" <w...@w...pl> wrote in message news:fhk0gd$80t$1@nemesis.news.tpi.pl...

> ugotowanego? To by się chyba w efekcie końcowym nazywało "aniołki po
> benedyktyńsku" ;) Zycia nie starczy.
>
> wkn

surowego - po upleceniu wysuszonego.

9. Data: 2007-11-16 12:44:51

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> surowego - po upleceniu wysuszonego.

To chyba ponad moje skromne umiejętności. Wykonaj, sfotografuj, będę
podziwiać. Następnie sklonuję pod okiem mistrza :)
Kończymy, bo to się w prywatną pogawędkę przemienia.

Wkn

10. Data: 2007-11-16 12:50:24

Od: "Dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam.
Z siana nie robiłam , ale oczami wyobrażni już ją widzę.
Ja robię choinkę z szyszek modrzewia.
Stożek z brystolu , a potem od dołu (pierścieniowo ) przyklejam szyszki
modrzewiowe pistoletem na klej. Idzie szybko i efekt fajny.
Pozdrawiam
Dana

Śliczne brugijskie?
xxx szukam
Wspomnienie o jakości wypowiedzi - OT robótkowe
kot - 1 kolor/filet - poszukiwany
W jaki sposób znaleźć producentów