chowanie papierków w dziwnych miejscach

21. Data: 2006-05-23 13:02:14

Temat: Re: chowanie papierków w dziwnych miejscach
Od: "Dorota ***" <d...@W...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś przerabiał ten problem. Nasz syn - 10 lat ma manię chowania
> papierków po cukierkach w róznych dziwnych miejscach.

Nie wiem, czy Ci ulży, ale mój chłop ma podobną manię skarpetkową i
majtkową... Nie pomaga nic. TZn. trochę się zmieniło, kiedy dostałam szału
wyjmując skarpetki z lodówki (w szale jestem c_u_d_n_a), teraz, jak każę (!)
wstać i wynieść do kosza na brudną bieliznę NATYCHMIAST jak je zauważę, to
robi to bez słowa. Niemniej jednak zdarza się wyciągać je z najdziwniejszych
miejsc. MOże te typy tak mają? ;-)

D.

22. Data: 2006-05-23 13:06:19

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" :

> Niekiedy może tak, ale w przypadku mojej bratanicy to jest kompletne
> luzactwo, urocze lenistwo, absolutna równowaga psychiczna, zero nerwów i
> artystyczna dusza. Ona kocha (i karmi z własnej woli:) swoje koty, kocha
> swoje malowanie (fajne rzeczy jej wychodzą), a z bałaganu w pokoju i
> noszenia dwóch różnych skarpetek (bo pełnej pary nigdy nie może znaleźć)
po
> prostu uczyniła swoją życiową filozofię:))
> Rodzice i siostra pedantka już dawno się poddali.

A co z nauką ?
Niekiedy są jednak rzeczy do których trzeba się zmusić (ja osobiście zmuszam
się z trudem).

Pozdrowienia.

Basia

23. Data: 2006-05-23 13:26:14

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:e4v17f$2fk$1@news2.ipartners.pl...

> A co z nauką ?

Minimum konieczne i NIC ponadto:) Choć, żeby przygotować się do matury w
końcu przysiadła nad książkami i zdaje się, że chyba nawet całkiem nieźle
jej poszło. Mimo wcześniejszych deklaracji, że wystarczy jej po 3 z każdego
przedmiotu i żeby już wszyscy dali jej spokój. Krótko mówiąc, z trudem, ale
jednak się zmobilizowała... Do malowania zachęcać jej nie trzeba.
Anka

24. Data: 2006-06-01 12:36:27

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A zęby myje?
JaC

> Jakieś rady?

It has removed 917 spam emails to date.
Get the free SPAMfighter here: http://www.spamfighter.com/len

25. Data: 2006-06-01 21:07:32

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" 666" <j...@i...pl> wrote in message
>A zęby myje?
> JaC

a Ty co, diabel wcielony jestes "666"? ;)

iwon(k)a

26. Data: 2006-06-02 07:31:43

Od: "Jerry Keey" <n...@s...my> szukaj wiadomości tego autora

No jak nic nie pomaga to wszystkie znalezione zanies mu do jego pokoju i
poutykaj w jego ulubione zabawki lub przemieszaj z posciela.

27. Data: 2006-06-08 18:13:43

Od: "Neo" <n...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerry Keey" <n...@s...my> napisał w wiadomości
> No jak nic nie pomaga to wszystkie znalezione zanies mu do jego pokoju i
> poutykaj w jego ulubione zabawki lub przemieszaj z posciela.

O! To jest plan. Iście napoleoński.

A odpowiadając wczęśniejszym pytaczom: zęby myje :-) (jak tata lub mama
przypomni)

pozdr
Neo

Przepis na bańki mydlane