chwalę się

11. Data: 2005-01-06 11:50:30

Temat: Re: chwalę si
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@g...katowice.pl> napisał w wiadomości
news:crhvme$hk6$1@atlantis.news.tpi.pl...
(...)
> A ewentualnie dasz się wykorzystać ?
> Encyklopedia w tworzeniu , wszystko się przyda ;-)
> Ładne zdjęcia też :-)
>
> Pozdrawiam
> Teresa

Jaka encyklopedia?
A zdjęcia wspaniałe :-)

pozdrawiam Krycha

12. Data: 2005-01-06 12:05:54

Temat: Re: chwalę się
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
> Dawno nikt się nie chwalił zdjęciami, no to spróbuję:

Witam,
mam pytanie czy ten miłek jest wieloletni ? Jeśli tak to czy ma specjalne
wymagania?>
> Bardzo mi się podoba ale chciałabym go tylko jeśli jest wieloletni i nie
potrzebuje ciężkich gleb. Jeśli kiedyś, kiedyś byłaby okazja chętnie przyjmę
malutką sadzonkę lub kilka nasion (jestem cierpliwa i mogę długo czekać).
Postaram się zrewanżować.
PS. kobiety chcą coraz więcej, trzeba się było nie chwalić:-)

13. Data: 2005-01-06 12:09:37

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam zapomniałam się podpisać
Bogda>

14. Data: 2005-01-06 12:33:59

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> mam pytanie czy ten miłek jest wieloletni ? Jeśli tak to czy ma specjalne
> wymagania?>

Moim zdaniem wymagań specjalnych nie ma, znaczy rośnie i nie kaprysi bez
żadnych ekstra zabiegów i oczywiście jest wieloletni.

Natomiast od lat próbuję rozmnożyć go z nasion i wciąż mi się nie udaje:-(,
aczkolwiek skądinąd wiem, że jest to możliwe. Wszelkie podpowiedzi mile
widziane, tym bardziej, że czytałam już nie wspomnę którego luminarza od
bylin (albo Kot, albo Radziul), że po podziale roślina mu zginęła. Notabene
młode miłki na wystawach w zeszłym sezonie bywały tak od 20 zł wzwyż. ;-)

Pozdrawiam, Basia.

15. Data: 2005-01-06 13:11:30

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:crjb2l$c20$1@polsl.gliwice.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

>... Notabene młode miłki na wystawach w zeszłym
> sezonie bywały tak od 20 zł wzwyż. ;-)

Hejka. To prawda. ;-) Miłki, szczególnie młode, potrafią dużo kosztować
konesera. :-)
Pozdrawiam libidynalnie Ja...cki

16. Data: 2005-01-06 13:32:21

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz napisała:
Notabene
> młode miłki na wystawach w zeszłym sezonie bywały tak od 20 zł wzwyż. ;-)

coooo???? W Krakowie młode Adonisy Vernalisy były po 2,50
Krzysztof

17. Data: 2005-01-06 13:57:57

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basia Kulesz napisała:
> Notabene
> >
> coooo???? W Krakowie młode Adonisy Vernalisy były po 2,50
> Krzysztof

Napisz,proszę,gdzie to było.Jeśli pamietasz.

Pozdrawiam, Lilka

18. Data: 2005-01-06 14:17:22

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisała:

> Napisz,proszę,gdzie to było.Jeśli pamietasz.
W Polamie po tyle były, stały w wielodoniczkach zaraz obok wejścia.
Krzysztof

19. Data: 2005-01-06 14:39:26

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> wrote in

> coooo???? W Krakowie młode Adonisy Vernalisy były po 2,50

No, tez mi lekko szczeka opadla.. u nas staly tyle samo, a takie deko
wieksiejsze byly po 5 zl.
Pozdrowienia - Ewa Sz.

20. Data: 2005-01-06 14:44:05

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Wilk" <w...@m...agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Basia Kulesz napisała:
> Notabene
;-)

> coooo???? W Krakowie młode Adonisy Vernalisy były po 2,50

Baaa. Nie byłeś w Chorzowie:-(
A ja oczywiście nie byłam we Wrocławiu, wrrr. Ale może jednak kiedyś mi coś
skiełkuje?

Pozdrawiam, Basia.

Marudzenie o czerwonolistnych c.d.
Program ochrony roślin minimum?