chwalę się

21. Data: 2005-01-06 15:02:44

Temat: Re: chwalę się
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam, Basia.

Witam
to by się zgadzało bo ja widziałam miłka po 14 zł ale na tle innych bylinek
było to drogo. Pan uzasadniał, że siewki trudno wschodzą.
W takim razie wycofuję się z zamówienia, będę musiała odżałować parę
groszy;-(.
Mam jeszcze pewną uwagę otóż w ubiegłym roku kupiłam nasiona miłka letniego
(czerwony), niestety wysiałam trochę (może nawet więcej niż trochę) późno i
nie zdążył zakwitnąć. Pożegnałam się z moimi sadzonkami bo byłam przekonana,
że tem letni jest jednoroczny. Dziś na spacerku stwierdziłam, że roślinki
mają się świetnie, a przecież było trochę mroźno.Mam cichą nadzieję, że
przeżyją! Wtedy będę się wymieniać bo mam ich więcej - jak to z nasion!
pozdrawiam,
Bogda

22. Data: 2005-01-06 16:24:31

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote:

> A ja oczywiście nie byłam we Wrocławiu, wrrr. Ale może jednak kiedyś
> mi coś skiełkuje?

Myśl, myśl.. Może Ci w końcu coś skiełkuje i przyjedziesz? :-) Wiosna
już niedługo :). BTW, dzisiaj słońce na chwilę wychynęło zza chmur i
od razu świat stał się ładniejszy :). A jaka przy tym tęcza była, ha
:). Aż się weselej zrobiło :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Mańkowi z miasta Morąga
Córeczka dość często obciąga.

23. Data: 2005-01-06 18:05:03

Od: "Alicja" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> wrote in

> No, tez mi lekko szczeka opadla.. u nas staly tyle samo, a takie deko
> wieksiejsze byly po 5 zl.
> Pozdrowienia - Ewa Sz.
A możesz Ewo podpowiedziec gdzie konkretnie we Wrocławiu widziałaś te miłki ?

Alicja

24. Data: 2005-01-06 18:36:23

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2652ar0e8.fsf@sapijaszko.net...

| Myśl, myśl.. Może Ci w końcu coś skiełkuje i przyjedziesz? :-)

Aha, będę pamiętać, że bez miłka mam się nie pokazywać:-(
Tymczasem może wysieję nasionka właśnie przybyłe pocztą;-)

Pozdrawiam, Basia.

25. Data: 2005-01-06 18:49:20

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" napisał:
> Hejka. To prawda. ;-) Miłki, szczególnie młode, potrafią dużo kosztować
> konesera. :-)
> Pozdrawiam libidynalnie Ja...cki

Ach ten Freud..... ;-)))))))

j...@p...onet.pl
http://ogrodniczek.republika.pl/

26. Data: 2005-01-06 19:21:33

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> wrote:

> Aha, będę pamiętać, że bez miłka mam się nie pokazywać:-(

Nie, no.. Ja nie o miłku a o kiełkowaniu i dojrzewaniu decyzji. A
miłek jakiś się znajdzie :)

> Tymczasem może wysieję nasionka właśnie przybyłe pocztą;-)

:-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Ziemowit, co mieszkał w Strzyżowie,
Nieboszczyka raz znalazł przy rowie.

27. Data: 2005-01-06 19:31:28

Temat: Re: chwalę si
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Natomiast od lat próbuję rozmnożyć go z nasion i wciąż mi się nie
udaje:-(,
> aczkolwiek skądinąd wiem, że jest to możliwe. Wszelkie podpowiedzi mile
> widziane, tym bardziej, że czytałam już nie wspomnę którego luminarza od
> bylin (albo Kot, albo Radziul), że po podziale roślina mu zginęła.
Notabene
> młode miłki na wystawach w zeszłym sezonie bywały tak od 20 zł wzwyż. ;-)

Wysiewane do doniczek nie wylazły, natomiast wolno, niestety, rosnących
samosiejek, po kilka sztuk znajduję obok matecznej. Kret mi je w tym roku
przerył wrrr...

Pozdrawiam
Kaśka

28. Data: 2005-01-06 20:17:21

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Wysiewane do doniczek nie wylazły, natomiast wolno, niestety, rosnących
>samosiejek, po kilka sztuk znajduję obok matecznej. Kret mi je w tym roku
>przerył wrrr...

Dbaj o te które pozostały,może da radę wysępić ??.

moje wygineły{-:

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

29. Data: 2005-01-07 09:14:19

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alicja" <a...@o...pl> wrote in

> A możesz Ewo podpowiedziec gdzie konkretnie we Wrocławiu widziałaś
> te miłki ?

Poszło na priva :-)
pozdrowienia - Ewa Sz.

Marudzenie o czerwonolistnych c.d.