ciasto dla Francuza

1. Data: 2003-11-23 13:39:47

Temat: Re: ciasto dla Francuza
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-11-23 at 02:24, Ewa (siostra Ani) N. wrote:
> Dans la news:1069545353.10518.7.camel@cosmos,
> Kot <m...@p...onet.pl> a ĂŠcrit:
>
> I sernik.
> I kruszonka.
> Howgh.

Nie znam zadnego, co by lubil sernik. Znaczy ten moj, to mowi, ze nooo,
moze byc, ale zeby to dobre bylo, to moze juz za duzo powiedziane...

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-23 13:49:09

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-11-23 at 10:28, Mademoiselle wrote:
> HEJ!
> MAKOWIEC! w ogole nie znany przez Francuzow!
> sprawdzilam to wielokrotnie (na wielu francuskojezycznych osobach) i zawsze
> smakuje:)
> Powodzenia
> Magda

Hehe, rodzina mojego, jak przyjechala do Polski i zostala poczestowana
makowcem, to byla w szoku. Tesciowa hihotala, ze hehe, wodka i
narkotyki, oto, czym ich czestuje polski odlam rodziny ;))

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-23 14:05:52

Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kot" <m...@p...onet.pl> a écrit dans le message news:
1069593244.19981.6.camel@cosmos...

> Hehe, rodzina mojego, jak przyjechala do Polski i zostala poczestowana
> makowcem, to byla w szoku. Tesciowa hihotala, ze hehe, wodka i
> narkotyki, oto, czym ich czestuje polski odlam rodziny ;))

to Twoja tesciowa jeszcze nie taka najgorsza ,tesciowa mojej kolezanki
niemal wszystko co polskie komentuje z wykrzywiona mina ze "dziwne troche".

pzdr
fela
PS. o co pyta Francuz taksowkarza w obcym kraju? - "Gdzie tu mozna znalezc
francuska restauracje?" :-))))))

1. Data: 2003-11-23 15:38:51

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"

> Nie znam zadnego, co by lubil sernik. Znaczy ten moj, to mowi, ze nooo,
> moze byc, ale zeby to dobre bylo, to moze juz za duzo powiedziane...
>
> --
> Kot <m...@p...onet.pl>
A ja jak w ramach wymiany uczniow mialam dziewczynke z Francji i upieklam
sernik, to ona zapytala co to za ciasto.Ser nie kojarzyl sie jej z ciastem i
nawet nie sprobowala :-))
Ale to byla moja wina, bo mogla myslec, ze to camamert na slodko ,
powiedzialam tylko, ze to ciasto z sera.
Ilona

1. Data: 2003-11-23 15:54:30

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-11-23 at 15:05, f. wrote:

> to Twoja tesciowa jeszcze nie taka najgorsza ,tesciowa mojej kolezanki
> niemal wszystko co polskie komentuje z wykrzywiona mina ze "dziwne troche".

Tak zareagowala na rosol z makaronem i poledwiczki ze sliwkami suszonymi
:-/

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-23 17:16:48

Od: "Aniak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Otoz chcialam sie pochwalic, ze upieklam sernik z przepisu z grupy, w smaku
wyszedl wysmienity, ale rodzynki opadly na dno:( Sama nie wiem, czy czyms
takim wypada czestowac (zawsze moge powiedziec, ze tak mialo byc), czy moze
lepiej zrobic cos nowego, musze sie z tym przespac i zadecyduje jutro. A tak
na przyszlosc, to co mam zrobic z tymi rodzynkami, zeby nie opadly?
Zapomnialam napisac, ze sernik pieklam pierwszy raz w zyciu.
Dzieki za rady, pozdrawiam

Ania

1. Data: 2003-11-23 21:53:46

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:bpqq1h$37f$1@opal.futuro.pl,
Aniak <a...@p...onet.pl> a écrit:
> [...]
> mialo byc), czy moze lepiej zrobic cos nowego, musze sie z tym
> przespac i zadecyduje jutro. A tak na przyszlosc, to co mam zrobic z

Wytarzac rodzynki w mace.

> Zapomnialam napisac, ze sernik
> pieklam pierwszy raz w zyciu.

Brawo :-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-23 21:58:07

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:1069593110.19979.3.camel@cosmos,
Kot <m...@p...onet.pl> a écrit:

> Nie znam zadnego, co by lubil sernik. Znaczy ten moj, to mowi, ze
> nooo, moze byc, ale zeby to dobre bylo, to moze juz za duzo
> powiedziane...

Trzeba to "sprzedawac" jako gateau au fromage blanc, wtedy lubia ;-)

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2003-11-23 22:32:59

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 2003-11-23 at 22:58, Ewa (siostra Ani) N. wrote:

> Trzeba to "sprzedawac" jako gateau au fromage blanc, wtedy lubia ;-)

Dobre ;)) Tak bede robic (jak tylko wyprodukuje ser - ile trzeba mleka
na kilo - tak mniej-wiecej?)

--
Kot <m...@p...onet.pl>

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-23 23:02:38

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Dans la news:1069624546.19982.12.camel@cosmos,
Kot <m...@p...onet.pl> a écrit:

> Dobre ;)) Tak bede robic (jak tylko wyprodukuje ser - ile trzeba mleka
> na kilo - tak mniej-wiecej?)

Dwa litry pelnego mleka to okolo 500-600 g twarogu.
Ale sprobuj Saint-Florentin do sernika :-)

Ewcia

--
Niesz !

Pierniczki świąteczne - udało się!
wino do chinszczyzny
Wkupne-ptasie mleczko-bez jajek i innych cudów
sałatka z awocado i łososiem
kulki z mielonego - jak?