ciasto jojo

1. Data: 2003-03-02 10:37:31

Temat: ciasto jojo
Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie,
chcialabym sie dowiedziec, czy ktos z Was zna przepis na ciastpo jojo ? jest
to taki przekladaniec polany czekolada ...

Pozdrawiam,
Ewa

1. Data: 2003-03-02 20:48:43

Temat: Re: ciasto jojo
Od: "Busia" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaję Ci stronkę :
http://www.se.com.pl/iso/stale/Kuchnia/kuchnia.asp?A
=P&P=1425&N=44 ( tylko
że jest tam mały błąd w składnikach masy, ale dopatrzysz się w komentarzu)
Pozdrowionka
Busia

1. Data: 2003-03-02 21:37:15

Od: l...@a...com (Lilibell555) szukaj wiadomości tego autora

>chcialabym sie dowiedziec, czy ktos z Was zna przepis na ciastpo jojo ?

KAZDE zjedzone po zakonczeniu ostrej diety na pewno nazywa sie jojo :-)))
Pozdr.Dot

1. Data: 2003-03-03 09:10:53

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
=P&P=1425&N=44 ( tylko
> że jest tam mały błąd w składnikach masy, ale dopatrzysz się w komentarzu)

To jest BARDZO intrygujace, ze ilekroc widze nieznana mi nazwe przepisu na
ciasto, to w 7 przypadkach na 10 okazuje sie, ze to kolejna nazwa ciasta
znanego mi jako krolewiec, albo niewielka jego modyfikacja...

Pozdrawiam,
AniaR

1. Data: 2003-03-03 09:14:53

Od: "Ewusek" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> KAZDE zjedzone po zakonczeniu ostrej diety na pewno nazywa sie jojo :-)))
> Pozdr.Dot

nie musze sie odchudzac ;-) mam wszystko na miejscu i mojemu mezusiowi to
sie podoba :-)

1. Data: 2003-03-04 07:24:53

Temat: Re: Tort jojo (P)
Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> to taki przekladaniec polany czekolada ...

mam ten przepis w starym czasopismie i figuruje jak przepis nadeslany przez
czytelnikow. Nie robilam go, wiec nie pytaj o szczegoly, ale wklepie Ci go w
calosci
Jola L-L

Tort Jojo
Ciasto:
40 dkg maki
2 jajka
15 dkg smalcu
15-20 dkg cukru
2 lyzki smietany
2 lyzezki proszku do pieczenia
cukier waniliowy
zapach rumowy
Masa:
4-5 zoltek
5-7 lyzek naparu prawdziwej kawy
25 dkg masla
ewentualnie lyzeczka spirytusu
dzem
orzechy wloskie, cukier puder
Z podanych skladnikow wyrobic ciasto, podzielic na 3 rowne czesci i
kazda osobno upiec w tortownicy w srednio nagrzanym piekarniku. Przygotowac
krem. Zoltka utrzec z cukrem i dodajac wystudzony napar kawy, dalej ucierac.
Rondelek z utarta masa postawic na plytce na malym ogniu i gotowac 10 minut
caly czas mieszajac, po czym wystudzic. Utrzec maslo na puch i wiaz
ucierajac dodawac zimna mase jajeczno- kawowa. Na koniec wlac spirytus.
Pierwszy i trzeci placek posmarowa kremem a srodkowy dowolnym dzemem. Reszta
kremu posmarowac boki tortu a nastepnie calosc posypac cukrem pudrem,
posiekanymi orzechami i dowolnie udekorowac. Na zalaczonym zdjeciu dekoracja
z czastek mandarynekz puszki.

zapiekanka
Przekąska na ciepło.
bigos