ciasto z mikrofali???

1. Data: 2002-09-11 21:10:12

Temat: ciasto z mikrofali???
Od: "Joanelle" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam chyba głupie pytanie ;-)
Nie posiadam sprawnego piekarnika :-(( mam za to mikrofalówkę (dodam, że z
funkcją grillowania).
Czy możliwe jest zrobienie w tym jakiegokolwiek ciasta?
W ogóle, jakbyście mieli jakieś sympatyczne przepisy do wykonania w czymś
takim, to prooooszę, podeślijcie... ;-)

Pozdrawiam i wielkie dzięki z góry!
Joanelle - adeptka z ambicjami ;-)

1. Data: 2002-09-11 21:14:40

Temat: Re: ciasto z mikrofali???
Od: "walkie" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

->Nie posiadam sprawnego piekarnika :-(( mam za to mikrofalówkę (dodam, że z
funkcją grillowania).
Czy możliwe jest zrobienie w tym jakiegokolwiek ciasta?

-- Ja kiedys zrobilam w mikrofali pizze - w sensie wyszlo cos okropnego ale
ciasto sie bosko wypieklo :). Bedac we Wloszech z wizyta u mojej siostry
postanwowilam cos zgotowac po ich przyjsciu do pracy. Moja siostra
poinformowala mnie ze w zamrazalniku znajduje sie ciasto na spod do pizzy.
No to ja wzielam ciasto, wykleilam nim naczynie, dalam sos pomidorowy,
mozarelle, lososia i bazyli. Lup do piekarnika -> na opakowaniu pisalo 10
minut wiec tyle sie to grzalo, reszta skladnikow wygladala przepysznie. Pech
chcial ze obie niedoczytalysmy ze to ciasto francuskie :)))). Wierzch w
polaczeniu z ciastem byl paskudny ale samo ciasto upieklo sie znakomicie.
__________________________
Justyna z ochota na male conieco ;)

1. Data: 2002-09-12 07:38:56

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-12 09:15:18

Od: XaN <x...@m...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> W ogóle, jakbyście mieli jakieś sympatyczne przepisy do wykonania w
> czymś takim, to prooooszę, podeślijcie... ;-)

Wiem, ze nie o to Ci chodzi, ale moze sie w prodiz zaopatrzysz?
Ciasto z mikrofali to raczej kiepski pomysl

--
[ `Y$b. _,dP"^^^"Y$b. $$b. ,$$P""|GG: #393759 x...@m...art.pl ]
[ `Y$bdP' ,g=-.$$ $$$b. ,$P' : B409BA0801CD21C3624152647A4F2053]

1. Data: 2002-09-12 10:35:38

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanelle" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy możliwe jest zrobienie w tym jakiegokolwiek ciasta?
> W ogóle, jakbyście mieli jakieś sympatyczne przepisy do wykonania w czymś

Niestety kucharka ze mnie bardzo przecietna, a w dodatku z daleka od domu
:(, ale moja mama po tym jak sie spalil prodiz (a piekarnik od zawsze nie
dziala) piecze ciasta w mikrofali... Zbyt duzego wyboru nie ma, ale np.
keks, murzynek czy zwykla babka piaskowa jak najbardziej wychodzi i do tego
calkiem ladnie wyrasta.
(tu nastapila krotka chwila na telefon do mamy :) )
No wiec mikrofala musi miec funkcje termoobiegu...

Pozdrawiam
Berta

1. Data: 2002-09-12 12:08:16

Od: "Joanelle" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Pawłowska-Pojawa" <a...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Dzięki, nie miałam problemów :-) Zainteresował mnie przepis na jabłecznik -
czy on ma się piec "do góry nogami", czyli na dole lukier, potem jabłka, a
na górze ciasto???
A czy można położyć warstwę ciasta pomiędzy lukrem a jabłkami, czy coś się
schrzani?

Pozdrawiam, Joanelle

1. Data: 2002-09-12 12:16:57

Od: a...@p...com.pl (Anna Pawłowska-Pojawa) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-09-12 13:07:54

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Sep 2002 23:10:12 +0200, "Joanelle"
<j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>Czy możliwe jest zrobienie w tym jakiegokolwiek ciasta?
>W ogóle, jakbyście mieli jakieś sympatyczne przepisy do wykonania w czymś

ja ciasta-ciasta to nie robilam w mikrofali, ale male biszkoptowe
jakby babeczki to tak, wyszly jak normalne moje znaczy jak trepy,
co oznacza, ze wychodza :)
zanim to zrobilam to mi poradzono, zeby kakaua dodac do ciasta
bez wzgledu na to jakie ono ma byc, bo w mikrofali soc sie odbywa
chemicznie a nie termicznie i sie ciasto nie zazloci. wiec
wsadzilam kilka foremek papierowych z babeczkami sauet , na
oczach uroslo, opadlo (tak juz jest z tym moim pieczeniem...) ,
bylo smaczne ale blade jak trup. te z kakauem nabraly jakiejs
innej poswiaty. a moja miktofala juz prawie muzealna - 15 lat jej
strzelilo tak jakos teraz, znaczy jest bez bajerow

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

w temacie smalcu
kulinarne foux pas !
Re: Jaka szarlotka (przepis potrzebny) HELP
Zupa rybna (P)
przepis na dobry piernik .