kulinarne foux pas !

1. Data: 2002-09-11 18:25:57

Temat: kulinarne foux pas !
Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiam

Czy mieliscie kiedys w swojej karierze kucharskiej jakas pomylke
kulinarna ktora oczywiscie nie zakonczyla sie tragicznie jak w przypadku
pomylenia grzybow.
Ja wlasnie przed chwili usmazylem halibuta na ... cukrze pudrze poniewaz
moja narzeczona zmienila zawartosc niebieskiego
pojemnika i zamiast maki , znajduje sie tam teraz cukier puder . Kobiety
zawsze wszystko ustawiaja po swojemu : )
Wygladal naprawde podobnie . Nie przyszlo mi do glowy zeby sprobowac : )

Natomiast podczas jedzenia mysle sobie : -halibut dobra ryba , az slodka
jest ... to pewnie dlatego ze nie doprawilem.
No to sol , pieprz , cytryna ... ciagle smak ten sam
Pod koniec jednak sie zorientowalem ze cos mi to przypomina :)

Kto mnie przebije ha ?

Pozdrawiam :)

Adam Renton

1. Data: 2002-09-11 18:33:49

Temat: Re: kulinarne foux pas !
Od: Nikodem Kuznik <n...@a...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Sep 2002 20:25:57 +0200, rrenntoonn wrote:

> [...]
> slodka jest ... to pewnie dlatego ze nie doprawilem. No to sol , pieprz
> , cytryna ... ciagle smak ten sam Pod koniec jednak sie zorientowalem ze

Dobre!
Ale znam przepisy na halibuta na slodko. Sam kiedys robilem: halibut
obsmazony w mace i polany agrestowo-pozeczkowym sosem z winem i zasmazka.
Pyszne! A ten Twoje byl samczny chociaz?

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2002-09-11 19:31:02

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"rrenntoonn" <r...@b...pl> wrote in message

> Kto mnie przebije ha ?<

quiche ze szpinaku na kruchym, slodkim ciescie (kupilam gotowe i nie
zauwazylam, ze slodkie, chyba nawet bylo z wanilia), moi (byly) maz zjadl.
katarzyna

1. Data: 2002-09-11 19:54:55

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik katarzyna <k...@p...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:u...@c...supernews.com...

> [...]
>
> quiche ze szpinaku na kruchym, slodkim ciescie (kupilam gotowe i nie
> zauwazylam, ze slodkie, chyba nawet bylo z wanilia), moi (byly) maz

Eee tam... moja babcia w trakcie przygotowywania swoich 90 urodzin
po kilku "nasercowych" brandy, pomyliła siekane migdały do kremu na tort
z... siekanym czosnkiem do schabu ;-) to był dopiero tort ;-)))
Dwadzieścia parę osób zjadło i nikt nic nie powiedział, tylko miny mieli
raczej dziwne
pozdr.Alex

1. Data: 2002-09-11 20:02:51

Od: "rrenntoonn" <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy dobre ? raczej nie , poniewaz zabilo zupelnie smak ryby

Jest jeszcze jeden problem ze odechcialo mi sie slodyczy a na deser kupilem
sobie sernik ...

Wlasnie zalewam to cale zamieszanie zimnym piwem , pewnie sie wyrowna :)

a.r

1. Data: 2002-09-11 20:29:05

Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"rrenntoonn" <r...@b...pl> a écrit dans le message de news:
alo1o9$2v8$...@n...tpi.pl...
> [...]
> pojemnika i zamiast maki , znajduje sie tam teraz cukier puder . Kobiety
> zawsze wszystko ustawiaja po swojemu : )

Nie dalej niz 2 dni temu wlalam smialo coca-cole do tsatsiki,
gdy sie zorientowalam to ratowalam jak sie dalo : smietana(om) (z czosnkiem
+ koperek, coby odwrocic uwage:-)

Ewcia

ps. [Pisze sie "faux pas", alo to niewazne (takie male zboczenie
paryskie...)]
--
Niesz !

1. Data: 2002-09-11 21:08:51

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 11 Sep 2002 22:02:51 +0200, "rrenntoonn"
<r...@b...pl> wrote:

>Czy dobre ? raczej nie , poniewaz zabilo zupelnie smak ryby

o qrcze...muslalam, ze ryby to juz nic nie przebije...

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-11 23:13:38

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"rrenntoonn" <r...@b...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> No to sol , pieprz , cytryna ... ciagle smak ten sam
> Pod koniec jednak sie zorientowalem ze cos mi to przypomina :)

witam!
Moja mama dala do jablecznika zamiast cynamonu papryke, podczas jedzenia
nikt sie nie zorientowal>, ale po kazdym przelknieciu czulo sie dziwne
pieczenie.Pomylka zaszla z powodu podobnych opakowan a mama nie zalozyla
okularow.
Pozdrowienia
Ilona

1. Data: 2002-09-12 02:53:58

Od: "katarzyna" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> wrote in message

> ... moja babcia w trakcie przygotowywania swoich 90 urodzin
> po kilku "nasercowych" brandy, pomyliła siekane migdały do kremu na tort
> z... siekanym czosnkiem do schabu ;-) to był dopiero tort ;-)))<

no rzeczywiscie, tego sie chyba nie da przebic, a babcia sama nic nie
zauwazyla? brandy musialo niezle zadzialac:-)))
katarzyna

1. Data: 2002-09-12 05:17:46

Od: "Gośka z Lublina" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja mama kiedyś przy robieniu porządków znalazła 2 pojemniki z bułką tartą,
ponieważ było jej po trochu zsypała w jeden. Za kilka dni zrobiła schabowe w
panierce z bułki. No i wszystko pięknie tylko okazało się, że w jednym z
pojemników był kwasek cytrynowy, który nie wiedząc czemu zrobił się beżowy.
Nawet pies ich nie chciał jeść choć były oskrobane i wypłukane.
Natomiast mój mąż wziął dwa serki homogenizowane bez dodatków smakowych
dosypał szczypiorku , soli i wymieszał. Również nie nadawało się do
jedzenia, gdyż serek okazał się waniliowy - źle oznakowali w mleczarni.
Wanilia + szczypior + sól = brrrrrrrrrrrrrrr
Gośka (Lublin)

Użytkownik "rrenntoonn" <r...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> No to sol , pieprz , cytryna ... ciagle smak ten sam
> Pod koniec jednak sie zorientowalem ze cos mi to przypomina :)

Re: Jaka szarlotka (przepis potrzebny) HELP
Zupa rybna (P)
przepis na dobry piernik .
garnki - jakie zepter czy może inne
Pomidorowy dżem