kulinarne foux pas !

1. Data: 2002-09-16 07:05:34

Temat: Re: kulinarne foux pas !
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cube" <N...@2...pl> napisał w wiadomości
news:am326s$23d$1@news2.tpi.pl...

> "Pour moi, il ne pas possible d`avoir un repas sans _baigne_(mialo byc
> 'pain')" :))). W ten sposob tlumaczylem Francuzom ze nie potrafie obyc sie
> bez chleba. Marie, w napadzie smiechu, o malo nie przyplacila tego zyciem.
> [nie smiac sie z moja francuski ;)]

a co to to baigne? Bo mi sie kojarzy jedynie z czyms zwiazanym z kapiela
:)))

w gdansku zreszta od wczoraj leje prawie non stop

wkn kaszlaca, kichajaca i gardzaca salatka owocowa, bo z lodowki

1. Data: 2002-09-16 07:13:00

Od: "Idol" <n...@w...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wydaje mi sie, ze slowo "zamierzalem" jest tu bardzo istotne...i
> jak juz wrzuciles na ten wrzatewk te mrozone pysy, to czy woda
> DALEJ wrzala czy przestala na jakis czas?....
>
> Trys
> K.T. - starannie opakowana

Pytasz mnie o to jak wyglądał garnek w kuchni mojej mamy 9 lat temu ?

Pewnie woda przestała wrzeć na jakiś czas, w końcu to był to tylko garnek a
nie kocioł na 4 palniki kuchenki.
Powyższą metodę gotowania stosowałem z powodzeniem wielokrotnie już we
wcześniejszym życiu, gdyż od wielu najmłodszych lat jak zacząłem chodzić do
sklepu, zdradzałem zamiłowanie do mrożonych pyz.

Idol

1. Data: 2002-09-16 07:13:54

Od: Aleksander Kłosiewicz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:am4008$37o$...@n...tpi.pl...
> w gdansku zreszta od wczoraj leje prawie non stop
A w pucku widać słońce( co prawda przez chmury ale zawsze to słońce)

1. Data: 2002-09-16 07:37:37

Od: "cube" <N...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:
> a co to to baigne? Bo mi sie kojarzy jedynie z czyms zwiazanym z
> kapiela :)))

dobrze Ci sie kojarzy :) 'se baigner' (czy jakos tam) to znaczy 'kapac sie'

pozdr,
cube

1. Data: 2002-09-17 06:38:46

Temat: Odp: kulinarne foux pas !
Od: "shaa" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam

autentyczna historia
babcia mojego kolegi odsmazala pierogi na obiad dla rodziny

niestety pomylila margaryne z kremem do rak, ktory takze stal w lodowce

pierogi sie usmazyly i nawet rodzinka czesc skonsumowala :)

pozdrawiam

shaa

Re: Jaka szarlotka (przepis potrzebny) HELP
Zupa rybna (P)
przepis na dobry piernik .
garnki - jakie zepter czy może inne
Pomidorowy dżem