ciche odkurzacze

1. Data: 2008-12-20 13:33:27

Temat: ciche odkurzacze
Od: "manning" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

podobno silencery wcale nie sa najcichsze - szukam jakiegos
odkurzacza (raczej bezworkowego) w przedziale 300-650 - ktora
z firm robi jakies dobrze ciagnace odkurzacze, ktore sa najmniej
halasliwe ...

2. Data: 2008-12-20 16:44:47

Temat: Re: ciche odkurzacze
Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

manning pisze:
> [...]
> odkurzacza (raczej bezworkowego) w przedziale 300-650 - ktora
> z firm robi jakies dobrze ciagnace odkurzacze, ktore sa najmniej

elektrolux ?

3. Data: 2008-12-20 16:54:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 20 Dec 2008 14:33:27 +0100, manning napisał(a):

> [...]
> odkurzacza (raczej bezworkowego) w przedziale 300-650 - ktora
> z firm robi jakies dobrze ciagnace odkurzacze, ktore sa najmniej

Najlepszy "silencer" zaczyna wyć jak opętany po pół roku używania.
Przerobiłam to. Na kurz nie ma siły - nawet najlepsze filtry nie ochronią
wnętrza odkurzacza przed zapyleniem całkowicie. A jeśli użyć odkurzacza do
sprzątania resztek kurzu po remoncie (najgorszy rodzaj pyłu), to gotowe ;-)

4. Data: 2008-12-20 17:12:38

Od: BartekK <s...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> [...]
> sprzątania resztek kurzu po remoncie (najgorszy rodzaj pyłu), to gotowe ;-)
Ja używam silencera (elektrolux) już ponad rok jakoś, również do syfu
"wiercimy dziury na haki do szafek", "tniemy płytę wyrzynarką" itp, do
tego ~2x w tygodniu sprzątanie 140m^2 - i nadal jest cichutki.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
173

5. Data: 2008-12-20 18:17:56

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Dec 20, 6:12 pm, BartekK <s...@N...org> wrote:

> Ja używam silencera (elektrolux) już ponad rok jakoś, również do syfu
> "wiercimy dziury na haki do szafek", "tniemy płytę wyrzynarką" itp, do
> tego ~2x w tygodniu sprzątanie 140m^2 - i nadal jest cichutki.

Chyba czas do laryngologa (taki lekarz od uszu).

--
ZZ@private

6. Data: 2008-12-20 18:18:07

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2008-12-20 18:22:43

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> odkurzacza (raczej bezworkowego) w przedziale 300-650 - ktora
> z firm robi jakies dobrze ciagnace odkurzacze, ktore sa najmniej

Albo tani albo bezworkowy, dobrze ciągnące bezworkowce zaczynają się
od Twojej górnej granicy cenowej.
Jakby miałbyć jeszcze do tego cichy to ... musisz poczekać z zakupem,
niezależnie od ceny. Póki co niema cichych bezworkowych, a cichy dla
workowych oznacza że można odkurzać przy zamkniętych oknach.
Bodajże najlepszy wynik (workowy oczywiście) to ok 60dB tj. hałas na
poziomie nieznacznie niższym niż przerwa w szkole.
Miesiąc temu kupiłem nowy odkurzacz, więc jestem na bieżąco ;-)

--
ZZ@private

8. Data: 2008-12-20 18:41:06

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

manning <m...@o...pl> wrote:
> podobno silencery wcale nie sa najcichsze - szukam jakiegos
> odkurzacza (raczej bezworkowego)

Cichy odkurzacz i bezworkowy odkurzacz to dwie sprzeczności są.
Najgłosniejszy workowy będzie i tak cichszy od najcichszego
bezworkowca.

J.

9. Data: 2008-12-20 18:51:21

Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

manning pisze:
> [...]
> odkurzacza (raczej bezworkowego) w przedziale 300-650 - ktora
> z firm robi jakies dobrze ciagnace odkurzacze, ktore sa najmniej

Cichy, ale workowy - zelmer syrius - mam od 0,5 roku i szczerze polecam
(zwłaszcza z elektroszczotką, choć wtedy już nie taki cichy),

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://www.e-street.pl

10. Data: 2008-12-20 20:08:04

Od: doslaw <doslaw_usunto_@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

ZbyszekZ pisze:

> Bodajże najlepszy wynik (workowy oczywiście) to ok 60dB tj. hałas na
> poziomie nieznacznie niższym niż przerwa w szkole.

to tak patrzac na to :
http://www.eko-ton.pl/wart_bud.htm

to znaczy, że co? zaden odkurzacz nie spełnia norm, bo każdy jest
głośniejszy niż wartości dopuszczalne?

faktycznie, odkurzacze zazwyczaj maja 70-78 dB, ale .. moja zmywarka ma
(ztcp) 58dB i ni cholery nie slychać kiedy pierze, wiec jakos te 60dB mi
nie pasuje

a zeby nie bylo w temacie, to mozliwe, ze cichy by byl jakis prozniowy
(a nie elektryczny), tylko, ze nie wiem, jak glosne by bylo to zasysanie
powietrza... ;)

a, przerwe w szkole bym porownal do mlota pneumatycznego (pare(nascie)
dB mniej niż płacz małego dziecka) ;)

Jasiu, a mlynek, MLYNEK ???
dwa pytanka - klej i karnisz ;)
padnięta zmywarka?