co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?

31. Data: 2007-01-24 21:25:59

Temat: Re: co byscie zjedli w kameralnej knajpie na obrzezach miastem?
Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Sty, 21:12, Gosia Plitmik <p...@o...pl> wrote:
> Smakoszka, woli chodzic głoda niz jesc chrupki. Gotowane za to pozera w
> kazdej ilosci.
Ja też gotuję moim psom i mieszam do tego surowe mięso. Dwuletniego
owczarka alzackiego wykarmiłam na wielkie bydlę, ale o to mi
chodziło :-) Mam też czarnego sznaucera olbrzyma - ale nie
całkiem"czystego" rasowo, w każdym razie oba są piękne :-)
Zawsze miałam przynajmniej 2 psy, lub 3. Jednak są to psy podwórzowe
- dzielnie strzegą obejścia, wygląd mają (zwłaszcza w zespole)
bardzo nieciekawy, oj bardzo. Ale to już OT :-)

32. Data: 2007-01-24 22:45:45

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
> Mam pytanie, co byscie zamówili bedac w takiej knajpie?Kuchnia polska
> typowa?makarony?Jak myslicie?

Bigos i piwo:))))))))Mniammmm...
Niestety, jedno i drugie odpada chwilowo, bo mi sie dziecie buntuje.

pozdr

cherokee

33. Data: 2007-01-25 00:07:03

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik <p...@o...pl> napisał(a):

> Mam pytanie, co byscie zamówili bedac w takiej knajpie?Kuchnia polska
> typowa?makarony?Jak myslicie?

Zamierzasz otworzyć?

I wracając do pytania - coś, z czego ta knajpa słynie. Nie wybierałabym się
do knajpy na obrzeżach miasta, nie wiedząc w zasadzie, po co.

Ania

34. Data: 2007-01-25 00:21:46

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Sty, 00:07, "czeremcha " <c...@g...pl> wrote:
> I wracając do pytania - coś, z czego ta knajpa słynie. Nie wybierałabym się
> do knajpy na obrzeżach miasta, nie wiedząc w zasadzie, po co.

No i - z kim, bo to też ważne. Wszystko zależy od towarzystwa. W
dobrym towarzystwie wszystko smakuje :-)

35. Data: 2007-01-25 00:40:58

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czeremcha napisał(a):

> Zamierzasz otworzyć?

Tak, potrzebna mi jest do szkolen i imprez integracyjnych. Zastanawiam
sie tylko jaki jadłospis byłby trafiony

I> wracając do pytania - coś, z czego ta knajpa słynie. Nie
wybierałabym się
> do knajpy na obrzeżach miasta, nie wiedząc w zasadzie, po co.

Haa, i własnie o to "cos" moi chodzi;-)Ja np uwielbiam kuchnie włoska,
ale nie wiem, czy w takim miejscy ma ona sens? jako dodatek?

--

Gosia
http://www.vivalavida.pl/urkaburka/

36. Data: 2007-01-25 07:28:59

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gosia Plitmik napisał(a):

> Haa, i własnie o to "cos" moi chodzi;-)Ja np uwielbiam kuchnie włoska,
> ale nie wiem, czy w takim miejscy ma ona sens? jako dodatek?

Czemu nie?
Acz na imprezy typu szkolenia itp. najlepsza jest kuchnia tradycyjna -
szybki schabowy z ziemniakami itp. Kilka razy się pochorowałam po
"orientalnej", wymyślnej kuchni - albo było za tłusto, albo przypraw
nietolerowałam i pół szkolenia przeleżałam w hotelowym łóżku z bólem
brzucha :(

E.

37. Data: 2007-01-25 08:41:46

Od: panta_rei <j...@c...znajdzie> szukaj wiadomości tego autora

Świadomie, albo i nie Gosia Plitmik napisał(a):

> A, jakie to prawdziwe mięso?Wieprzowina, czy inny rodzaj?

Karkówka lub łopatka dobrze przyprawiona, Najczęsciej spotyka się coś co
raczej można nazwać pastą do smarowania o konsystencji dziwnej glajby,
obrzydliwe :/

Bardzo dobre pierogi wyjdą również z surowym mięskiem i dużą ilością
cebuli i czosnkiem.

Pozdrawiam.
--
Sławomir Frąc- Braniewo LRU #271189 *Polska Grupa Freesco*
http://foto.sztrandek.int.pl jid:panta_rei(at)jabber.org

38. Data: 2007-01-25 08:46:52

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

E. napisał(a):

> [...]
> "orientalnej", wymyślnej kuchni - albo było za tłusto, albo przypraw
> nietolerowałam i pół szkolenia przeleżałam w hotelowym łóżku z bólem

A, nie, nie, na imprezy to jest menu takie jakie sobie zazyczy firma. W
Wegorzewie mamy kucharza, który sie specjalizuje w kuchni polskiej
a mi marzy sie czasami dobry makaron;-)Dlatego teraz zastanawiam się,
czy jest wiecej osób, kore w takim miejscu zamówiłby cos innego, niz
kotlet, pierogi, golonka.

39. Data: 2007-01-25 08:50:43

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

panta_rei napisał(a):

> Karkówka lub łopatka dobrze przyprawiona, Najczęsciej spotyka się coś co
> raczej można nazwać pastą do smarowania o konsystencji dziwnej glajby,
> obrzydliwe :/

Nioo, moja mama takie robi, pychota. Fakt, w knajpach podaja jakis taki
dziwny wsad

> Bardzo dobre pierogi wyjdą również z surowym mięskiem i dużą ilością
> cebuli i czosnkiem.

Slinka mi leci na mysl o pierogach z dodatkiem czosnku i cebulki. Ja
qrcze niestety z tych leniwych jestem i przyznam się, ze w zyciu
pierogow nie robiłam. Mam za duza konkurencje w postaci maminych
pierogów. A, mama robi jeszcze taki hmm szlaczek? dookola jak je skleja,
dzieło sztuki po prostu

40. Data: 2007-01-25 08:57:58

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jest wiecej osób, kore w takim miejscu zamówiłby cos innego, niz kotlet,

Ja! - ziemniaki, jaja sadzone, sos koperkowy, sałata masłowa ze śmietaną.
kurczak z pieczarkami - do ziemniaków - surówka z kapusty białej lub
pekińskiej.
Kaczka nadziewana jabłkami

[OT] Zawiadomienie o możliwości popełnienia przestępstwa
DO...
WOLNOSC
patelnia grillowa
Wyschniete rodzynki. Co zrobic aby byly znowu miekkie?