co dobrego z ziemniakow z uzyciem patelni?

1. Data: 2004-08-22 19:33:01

Temat: Re: co dobrego z ziemniakow z uzyciem patelni?
Od: "waldek" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk wrote:

> O, mieszkasz na Podlasiu? ;)
===
Dlaczego?

waldek
===

1. Data: 2004-08-22 20:08:57

Od: BasiaBjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik waldek napisał:

> ===
> Dlaczego?

Ech, pomyłka w adresie ;)

Byłam tam niedawno i w którymś z miasteczek (Janowie?) widziałam
odrapany szyld na sklepiku " Delikatesy i towary kolonijne" :)
--
pa, BasiaBjk

1. Data: 2004-08-23 08:01:35

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Jeżeli chodzi o egzotyczne przyprawy to mam zawsze pewne obawy, które
> postaram się Wam zilustrować.

zasadniczo to ja sie z wami panowie nawet zgadzam, tylko nie uwazam, by
jedynie przyprawy znane nam z dziecinstwa byly dozwolone i z tym
polemizowalem
z twojego postu wynika, ze rowniez dopuszczasz ewolucje we wlasnej
kuchni - chocby ten wspomniany smak wegierskiej papryki, ktory poznales
dopiero po pobycie w tym kraju, jak rozumiem nie byl to smak znany ci z
dziecinstwa
co zas do przypraw to na szczescie mozna juz kupic w naszym kraju
oryginalne (m.in. przez internet, oczywiscie jako dodatek do zakupow)

wiku

zupa pomidorowa z ziemniakami
Kurczak z KFC??........:>
Pytania na temat ogorkow kiszonych