co kto znalazl pod choinka?

1. Data: 2002-12-27 13:47:00

Temat: Re: co kto znalazl pod choinka?
Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
news:auh3qm$sin$1@news.tpi.pl...
> Witam
>
> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?

Zestaw Miracle Lancome: woda 30ml, zel pod brysznic, balsam do ciala,
Zestaw YR: mleczko truskawkowe, perfumy w kremie rozane, zel pod prysznic
shafali (chyba)
Blyszczyk Sephora
Woda ukochana: Truth CK

pozdr.
mag.

1. Data: 2002-12-27 13:50:19

Od: Malgorzata Lesner <b...@r...mif.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

magia/maggie <m...@w...amba.bydg.pdi.net> wrote:

> Zestaw Miracle Lancome: woda 30ml, zel pod brysznic, balsam do ciala,
> Zestaw YR: mleczko truskawkowe, perfumy w kremie rozane, zel pod prysznic
> [...]
Tez ja bardzo lubie. Powinien Ci sie spodobac Donna Karan New York,
powachaj sobie:-))

megi

1. Data: 2002-12-27 14:26:29

Od: "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgorzata Lesner" <b...@r...mif.pg.gda.pl> napisał w
wiadomości news:auhlqr$khi$1@korweta.task.gda.pl...

> Tez ja bardzo lubie. Powinien Ci sie spodobac Donna Karan New York,
> powachaj sobie:-))

Dzieki,
napewno przetestuje :)

pozdr.
mag.

1. Data: 2002-12-27 14:40:13

Od: <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Moze pochwalicie sie jakie kosmetyki przyniosl wam Mikolaj?
>

>witam po Swietach:)))
U mnie kosmetykow niewiele ale za to jedne z ulubionych. tzn Flower by
Kenzo - zestaw woda perfumowana i balsam do ciala w przepieknym opakowaniu.
cari

1. Data: 2002-12-27 18:42:05

Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

<c...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> U mnie kosmetykow niewiele ale za to jedne z ulubionych. tzn Flower by
> Kenzo - zestaw woda perfumowana i balsam do ciala w przepieknym

Ja tez dostalam perfumy Flower v.Kenzo
Ilona

1. Data: 2002-12-27 19:27:16

Temat: Odp: co kto znalazl pod choinka?
Od: "PrawdziwaWiedzmaF." <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krystyna Chiger <k...@p...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@p...pl...

> Moge pochwalić L'Oreal tusz do rzęs wydłużający. Nie pogrubia, nie
> skleja,
> i jeszcze (trzeci dzień :-)) mnie nie uczulił. W kolejce leży drugi,
> jescze nawet
> nie otwarty - trochę odstrasza mnie reklama, że daje wygląd sztucznych
> rzęs.

Ja tez go dostalam, ale nei ejstem raczej zadowolona. Do tej pory uzywalam
max factor 2000 calorie i byl lepszy. A tak ten 1-wszy
zachwalalyscie....:)))))

--
Pozdr.
PrawdziwaWiedzmaF.

1. Data: 2002-12-27 21:33:06

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

-givenchy woda perfumowana rewind
- lakier do paznokic dior ladny kolorek
- shiseido skincare normalizujacy strefe T - rzeczywiscie dziala wedle opisu
na opakowaniu, wiem bo wczesniej uzywalam :-)
- zel do myci twarzy Clarins - rewelacja
- Juvena trojpak krem na oczy krem na dzien i maseczka wszystko do cery
tlustej jeszcze nie sprobowalam, jak zaczne uzywac opisze efekty

ehm bogata byla gwiazdka w tym roku
Pozdrawiam
Zadowolona K.

1. Data: 2002-12-27 23:00:01

Od: "P.Sperling" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja z kosmetykow znalazlem Givenchy Gentleman. Bardzo polecam (facetom...).
Zupelnie cos innego niz smierdziuchy Dior Fahrenheit i niesmertelny Davidoff
Cool Water. Raczej dla intelektualisty niz dla wlochatego macho, co sama
nazwa sugeruje:-)). Skadinad kiedys mieszkalem w Stanach i byl pakowany we
flakony 109 ml (3.5 uncji) a w Europie w 100 ml. Dlaczego Amerykanie dostaja
fory?

Przemo

1. Data: 2002-12-28 23:08:25

Od: "Przemo" <m...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Jestem pierwszy raz na Waszej grupie dyskusyjnej.
Dostałem od Św. Mikołaja (czytajcie męza) mój nowoulubiony perfum
"Angel" -Thierry Mugler.
Jest super.

Agata

1. Data: 2002-12-29 07:40:47

Od: "AnnaM" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Przemo <m...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aulavm$2d$...@S...icm.edu.pl...
> Witajcie
> Jestem pierwszy raz na Waszej grupie dyskusyjnej.
> Dostałem od Św. Mikołaja (czytajcie męza) mój nowoulubiony perfum

PERFUMY wrrrrrrrrrrr

> "Angel" -Thierry Mugler.
> Jest super.

SA