co mi jest?

następny post »
From: plysek <p...@g...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: co mi jest?
Date: Tue, 03 Mar 2009 18:26:29 +0100

Nie słyszę własnych myśli, świadomość mam praktycznie zerową, jak se coś
uświadomie na przykład obecność kogoś obok mnie to mam napad paniki, że
mnie pożre albo wpędzi do piekła. Nie wiem w ogóle co jest grane, nic z
tego istnienia nie rozumiem. Nic nie rozumiem ze świętych ksiąg wg. mnie
nic nie tłumaczą. Nic mi się nie chce, życie w tym świecie wydaje mi się
pozbawione sensu. Wstaje rano, praca, jedzenie spanie. Nic mnie nie
bawi, wszystko wokół wydaje mi się puste, ale to chyba przez moją słabą
świadomość. Nikt mi nie powiedział co mam w życiu robić i nie wiem co
mam robić. Żyje tylko dlatego, że boję się popełnić samobójstwa, a nóż
piekło istnieje, lepiej nie ryzykować. Tak więc męczę się w tej
rzeczywistości, nie ma innego wyjścia? Da się jakoś zniknąć/przestać
istnieć? Po co mam się męczyć, wcale nie chciałem się rodzić, nikt mnie
nie pytał o zdanie. Rzeczywistość mi się narzuciła! A podobno mamy wolny
wybór, tak pisze w Biblii. Psychiatra powiedział mi, że mam schizofrenie
paranoidalną przepisał Solian, Tegretol, Abilify i Asentre i wysłał do
domu. I gówno mi te leki pomagają. Teraz to nawet wyobraźni nie mam, bo
wcześniej pojawiały się jakieś obrazy w świadomości, teraz mam totalną
pustkę w głowie. Nie wierze w to że mam schizofrenie, ciekawe jak on to
stwierdził. Dawno temu miałem psychozy i możliwe, że dlatego. Ale teraz
nie mam, tyle tylko że źle się czuję. Jestem już zmęczony. Życie cały
czas czegoś wymaga, nie dając nic w zamian. To chyba normalne, ale po co
komu takie coś. Wolałbym, żeby nic nie istniało, nawet świadomości nie
chcę, bo po co mi. Chyba że bym był świadomy wiecznej ekstazy, to to
jeszcze bym się zastanowił. A tak? Jakiś nudny wszechświat, bez miłości.
Bez Boga. Tutaj totalnie nic się nie dzieje. Wszyscy drepczą w miejscu.
I po co? Jedyne wyjście jakie widzę to branie non stop środków
uspokajających/psychotropowych żeby o tym nie myśleć/czuć się dobrze. W
sumie rzeczywistość mogłaby być taka jaka jest byle bym się czuł cały
czas jak po zażyciu amfetaminy na przykład. Ale tego się nie da zrobić,
amfetamina wyniszcza i to w zastraszającym tępie. Co tu robić? ;>

pozdrawiam, P Ł:)