co sądzicie o gwiazdce?

151. Data: 2010-03-26 21:10:28

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 22:24, Paulinka <p...@w...pl> wrote:
> Dzieciaki czekają na zajączka.

U nas tylko baranek, w święconce, jak Pan Bóg przykazał. Żadnych
zajęcy.

> A ozdabia sie
> wydmuszki! A jajka się je.

Się ozdabia jajka (farbuje w łupinach cebuli i wydrapuje wzory)
wieczorem w piątek, a rano w Wielką Sobotę się idzie je poświęcić i
potem się nimi dzieli i się je je. U nas.

152. Data: 2010-03-26 21:16:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> U nas tylko baranek, w święconce, jak Pan Bóg przykazał. Żadnych
> zajęcy.

Zajączek to znowu jakaś zakamuflowana komunistyczna tradycja?
Mój dziadek lubił tę tradycję. W niedzielę po śniadaniu lecieliśmy z
braćmi do ogrodu (wielki był) i szukaliśmy różnych niespodzianek. Zawsze
byłam przegrana, bo te dwa łobuzy działały wspólnie i dzieliły się łupami.
Baranek był w święconce.

> Się ozdabia jajka (farbuje w łupinach cebuli i wydrapuje wzory)
> wieczorem w piątek, a rano w Wielką Sobotę się idzie je poświęcić i
> potem się nimi dzieli i się je je. U nas.

A niech Ci będzie, to prawda. Też skrobaliśmy te jajka, dziadek ozdabiał
inne woskiem. U taty jest tradycja stukania się jajkami, najtwardsze
wygrywa.

--

Paulinka

153. Data: 2010-03-26 21:27:52

Od: "~*" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał

> oczywiście - ankieta ;)
> i to nie byle jaka - enderowo-cbnetowa - głównie!
> za ciosem, odważnie, co by ludzie we wsi nie mówiły, że kiep ze mnie i
> lada
> pies go może os*ać.
>
> gwiazdki w przekleństwach.
> czy stosowanie ich sprawia, że przekleństwo jest mniejszym przekleństwem?
> czy co? bo jakoś nie mam na ten temat żadnej teorii.
-
*urwa *urwie łba nie urwie :o/
Wygląda na mniej drażliwe.

zdar
<..>___ ~*
( _ ) .__.'
al_bakarah

154. Data: 2010-03-26 21:45:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Pomyślałam, ze na p.s.d. zobaczyłeś moje trochę inne oblicze. Stąd ta
> dyspensa. No to teraz Twoja kolej, czemu to wszystko przez p.s.d. i
> Stalkera?

no dobra. na psd zaproszenie wystosował mi stalker - gdzieś tutaj pewnie
jest. w każdym razie - tam nie miałem ustawionych filtrów - bo czytnik
ustawia dla każdej grupy osobne.
no i tak to się stało.

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

155. Data: 2010-03-26 21:47:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem w tym temacie w ogóle obiektywna, bo przekleństwo użyte w
> emocjach mnie nie razi w ogóle. Zanim poruszyłeś ten temat, myślałam że
> w Usenecie się generalnie nie przeklina, a jeśli już to gwiazdkuje.
> Ile się ciekawych rzeczy dzięki Wam można dowiedzieć.

usenet jak życie - żadnymi specjalnymi prawami się nie rządzi.

--

ta sygnaturka jest chora. chora!

156. Data: 2010-03-26 21:53:00

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> [...]
>
> no dobra. na psd zaproszenie wystosował mi stalker - gdzieś tutaj pewnie
> jest. w każdym razie - tam nie miałem ustawionych filtrów - bo czytnik

Na okrętkę to wytłumaczenie. Nie chcesz, to się nie zwierzaj.
Za co zasłużyłam na filtrowanie tak btw?

--

Paulinka

157. Data: 2010-03-26 22:00:59

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Na okrętkę to wytłumaczenie. Nie chcesz, to się nie zwierzaj.
> Za co zasłużyłam na filtrowanie tak btw?

dlaczego na okrętkę?
a co do filtrowania... oznaczałem twoje posty jako przeczytane - chyba z
powodu wzmożonej konwersacji z ikselką co mnie totalnie nie interesowało.

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

158. Data: 2010-03-26 22:06:19

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 26-marzec-10, Paulinka wlazł między psychopatów i wykrakał:

> dlaczego na okrętkę?

Bo niechlujnie.

> a co do filtrowania... oznaczałem twoje posty jako przeczytane - chyba z
> powodu wzmożonej konwersacji z ikselką co mnie totalnie nie interesowało.

Cios poniżej pasa. Wychodzi na to, że nieważne co sie piszę, ważne że z
XL - btw cb ma to samo, ale on przynajmniej czytał.
Słabe tren. Słabe i tyle.
--

Paulinka

159. Data: 2010-03-27 09:58:03

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

> Kurczewiszon oczywiście, strasznie trudno zgadnąć, prawda?
> No ale jak ktoś do samego "r" przywykł i na wiele nie widzi pod jedną
> gwiazdką to nie ma dziwne.

Jakby ktoś chciał powiedzieć "kurczewiszon" to by nie kropkował, gwiazdkował
czy co tam jeszcze.
A jak pisze, że "ku*wiszon" to tak jakby napisał "kur*szon" - jeden "cha"
(co o tym powiesz? :))).
To tak jak z piwem (oczko) bezalkoholowym. Każden jeden myślący wie o co
kaman ;) i jeden widzi kurwa a drugi widzi ku*wa ale i tak wie, że to kurwa
:).

Pozdrawiam.

160. Data: 2010-03-27 09:59:38

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Cios poniżej pasa. Wychodzi na to, że nieważne co sie piszę, ważne że z
> XL - btw cb ma to samo, ale on przynajmniej czytał.

e tam poniżej. jakiś nakaz czytania paulinki jest?

--

politycznym sygnaturkom mówimy stanowcze "zaraz wracam"

Afera psychoseksualna
test psychologiczny 1
No, a generalnie to już...
Rozwiązanie zagadki życia.