co sądzicie o gwiazdce?

361. Data: 2010-03-29 07:04:35

Temat: Re: co sądzicie o gwiazdce?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, Chiron wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> To facet o dużym sercu. Niestety- mimo kilku prób (tę ostatnią uważam za
> asertywną) znalezienia z nim kanału informacyjnego (by Redi:-) )- nie udało
> mi się. Pisałem mu kilka razy, co mi nie pasuje w jego pisaniu.
> Proponowałem, że i ja coś mogę zmienić. Rezultat- zerowy. Zostawiłem to tak,
> jak jest. Na ten moment nie ma we mnie chęci konwersowania z nim- mam go w
> KF.

słuchaj, ikselka to stan beznadziejny zagubionej/zaburzonej osobowości i
mentalności. Nie widzę dalej żadnego celu w moich z nią rozmowach.

--

z cyklu: Pytania Ryszarda.
- a czym nie wolno pompować rowera?

362. Data: 2010-03-29 07:06:41

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, Stalker wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Jakbym wczoraj pisał o tym pisał :-)
>
> Stalker, metaforycznie rzecz ujmując sierżant niczego nie uzyska
> rozmawiając z oficerem tak jak z szeregowcem ;-)

zastanowię się nad tym w kontekście komunikacji z małżonką. muszę się tylko
określić w hierarchii :)

363. Data: 2010-03-29 07:07:00

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

"jeśli chodzi o ikselkę - nie mam uprzedzeń. mam określone nastawienie,
poparte doświadczeniami "rozmowy" z nią. powiem nawet więcej - mam
stosunkowo często dość zbieżne poglądy na temat paru zasadniczych
kwestii >>>>>> życiowych, ale w moim poczuciu ona im wyrządza niedźwiedzią
przysługę "

> ależ nie mi. nie mi.
Przeczytaj u góry, co sam napisałeś. Potem może zauważysz, że uciekasz przed
odpowiedzią. Nie odpowiadasz mnie. Wiesz, dlaczego Ci to pokazuję po raz
trzeci? Chcę, żebyś coś sobie wyjaśnił...ale już chyba wyjaśniłeś?

:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

364. Data: 2010-03-29 07:08:22

Temat: Re: [OT] do Chirona Re: co s?dzicie o gwiazdce?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 09:00, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nie wstyd Ci? Czego zaglądasz do cudzej korespondencji?:-)
> Przeproś teraz. Poza tym- jest mi głupio że przyłapałaś mnie na
> obarczeniu Cię winą. To przez Ciebie jest mi głupio:-)
>
> Przeprosisz?
> :-)

Przepraszam.

Qra, wielkoponiedziałkowo
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

365. Data: 2010-03-29 07:09:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

no napisałem: IM. poglądom :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

366. Data: 2010-03-29 07:28:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> słuchaj, ikselka to stan beznadziejny zagubionej/zaburzonej osobowości i
> mentalności. Nie widzę dalej żadnego celu w moich z nią rozmowach.

Tak sobie tłumacz:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

367. Data: 2010-03-29 07:30:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
> Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Zaraz: napisałaś: "Przepraszam". To chyba zbyt proste zdanie?
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

369. Data: 2010-03-29 07:30:57

Od: zażółcony <z...@m...on.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie TAK udane.
Ja raczej uważam, że Ty IKSI tu na grupie zachowujesz się istotnie
inaczej niż w realu. Jesteś prowokacyjna, popuszczasz tu sobie,
czujesz szczególnie silne powinowactwo do konfliktów. Działasz
trochę tak, że wszystko, co dobre - w realu - a na grupę, w ramach
odpoczynku - eksperymenty z kolorami, w szczególnosci także z
tymi brudnymi.

368. Data: 2010-03-29 07:30:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> Paulina, drugi Twój post idzie dziś do skarbnicy :)
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha (rozprawiająca dziś z dziecięciem pod pyzatą tarczą
> jaki związek ma starożytny kult lunarny z terminem katolickiego święta:))

Poskrobać, a nawet possać czy pogryźć jajka obie możecie. Niestety nie ma to
nic współnego z pisankami, kraszankami itd. :-))))))))

370. Data: 2010-03-29 07:39:14

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 09:30, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Zaraz: napisałaś: "Przepraszam". To chyba zbyt proste zdanie?
> :-)

Dla Waści powinno być wystarczające.

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Afera psychoseksualna
test psychologiczny 1
No, a generalnie to już...
Rozwiązanie zagadki życia.