co zrobić jak znowu się tyje?

1. Data: 2002-05-20 16:51:44

Temat: co zrobić jak znowu się tyje?
Od: "agnieszka" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jakiś czas temu schudłam ,ale obecnie mam sporo do roboty i jak jestem
zajęta to ciągle podjadam, jak temu zaradzić?
pomóżcie

2. Data: 2002-05-20 19:32:38

Temat: Re: co zrobić jak znowu się tyje?
Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agnieszka" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
> jakiś czas temu schudłam ,ale obecnie mam sporo do roboty i jak jestem
> zajęta to ciągle podjadam, jak temu zaradzić?
> pomóżcie

1. Zacząć mysleć.
2. Ponownie się odchudzić, tym razem mądrze.
3. Przeczytać grupę kilka miesięcy wstecz.
4. Na podstawie tych informacji zmienić swój styl zycia i odżywiania na
zawsze.

albo...
rób to, co robisz do tej pory i bądź jeszcze bardziej gruba
--
Jan Werbinski +48 68 3630000 606269777
j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl

3. Data: 2002-05-20 22:22:43

Od: misia <b...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiadomość od Janek W (j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl) dostałam
taką:

> [...]
> odżywiania na zawsze.
>
> albo...
> rób to, co robisz do tej pory i bądź jeszcze bardziej gruba

Zabrzmiało agresywnie, ale cóż masz rację:)
Nic nie należy robić, tylko się pilnować. Dieta mam nadzieję była OK,
ale niestety dieta to nie schudnięcie i powrót do dawnego odżywiania,
to musi być po prostu nowy sposób życia:). Łatwo sie mówi:) wiem.
Przeżywam ostatnio podobne załamanie kilkuletniego sposobu odżywiania,
sama nie wiem czemu, ale jakoś tak mi wyszło w życiu i strasznie trudno
mi się na nowo zmusić do konsekwencji:)
Trzymam za Ciebie kciuki Agnieszko! Uda Ci się, tylko powoli:) I nie
mysl ciągle o schudnięciu, ponieważ, ja przynajmniej, jak tylko zacznę
myśleć o odchudzaniu robię się strasznie głodna:)
--
Pozdrawiam Misia

4. Data: 2002-05-21 09:00:40

Od: "repair" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "agnieszka" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
>

> 1. Zacząć mysleć.
Po co ta uwaga?
> 2. Ponownie się odchudzić, tym razem mądrze.
Jak się podjada to ciężko mówić o odchudzaniu
> 3. Przeczytać grupę kilka miesięcy wstecz.
Sproro tego, w tym mnóstwo kompletnie nierzeczowej dyskusji na temat np.
abgymnic i DO. Można nieźle podjeść podczas czytania. Znasz się na tym, może
pokusiłbyś się o podanie wygodniejszego źródła? Sam bym chętnie poczytał
> 4. Na podstawie tych informacji zmienić swój styl zycia i odżywiania na
> zawsze.
Patrz punkt 2.

W moim przypadku było tak, że brałem ECA (jakieś dwa tygodnie) plus dużo
ćwiczeń, do tego powiedzmy pół-dieta. No i po jakimś miesiącu i stracie
ponad 5 kg przyplątała mi się kontuzja i nie mogłem kontynuować ćwiczeń. ECA
już odstawione i nie chciałem sięgać po więcej. Zwiększyłem wtedy
zainteresowanie dietą, liczbą kalorii i zawartością w żywności
poszczególnych składników. Pomagały mi:
- myśl: tak wiele osiągnąłem, szkoda to stracić
- planowanie posiłków
- praktycznie pusta lodówka w domu i w pracy, nie trzymanie niczego do
podjadania, jestem bardziej leniwy niż głodny aby iść do sklepu
- w razie kryzysu grapefruity, jabłko, woda.
Po kolejnym mięsiącu moja waga się utrzymuje ale wiem że to dalej tylko
wygrana bitwa i staram się realizować punkt 4. Chyba nie jest najgorzej bo
ostatnio na widok mojego kolegi jedzącego kiełabsę z grilla wzięło mnie
lekkie obrzydzenie.To samo mam na widok chipsów i słodyczy w sklepie. Chyba
JW pisał kiedyś, że kryzys może przyjść we wrześniu, przygotowuję się
psychicznie :-)
Przy okazji pytanie, jak się ma dokładnie efekt yoyo do ECA? Nie występuje
wcale? Dlatego było i jest mi w miare łatwo?
Pozdrawiam i życzę sukcesów

5. Data: 2002-05-21 17:10:00

Od: "Janek W" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "repair" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Po co ta uwaga?

Moim zdaniem jest wyjątkowo trafna.

> Jak się podjada to ciężko mówić o odchudzaniu

Należy wyciągnąć wnioski przy pomocy punktu nr 1.

> [...]
może
> pokusiłbyś się o podanie wygodniejszego źródła? Sam bym chętnie poczytał

Ale było też trochę wartościowych informacji.

> [...]
ECA
> już odstawione i nie chciałem sięgać po więcej. Zwiększyłem wtedy

Działanie odchudzające ECA wzrasta z czasem. Trzeba było przerwać ćwiczenia,
kontynuować dietę i ECA (jeżeli zdrowie Ci pozwala).

> zainteresowanie dietą, liczbą kalorii i zawartością w żywności
> poszczególnych składników. Pomagały mi:
> - myśl: tak wiele osiągnąłem, szkoda to stracić
> - planowanie posiłków

To jest właśnie myślenie. Zważenie i obliczenie menu w excelu może być
czasem nieco szokujące ale pomaga wyciągać wnioski.

> - praktycznie pusta lodówka w domu i w pracy, nie trzymanie niczego do
> podjadania, jestem bardziej leniwy niż głodny aby iść do sklepu

To tak jak ja. :-) Kupuję to, co powinienem jeść. Jeżeli mam w domu
słodycze, chipsy itp to muszę je skonsumować w całości zanim ponownie zacznę
odchuidzanie.

> [...]
> ostatnio na widok mojego kolegi jedzącego kiełabsę z grilla wzięło mnie
> lekkie obrzydzenie.To samo mam na widok chipsów i słodyczy w sklepie.

Ha! To samo u mnie. Po zjedzeniu dania z makdonalda czułem się źle i
nabrałem jeszcze większego obrzydzenia do tej "knajpy".

> [...]
> Przy okazji pytanie, jak się ma dokładnie efekt yoyo do ECA? Nie występuje
> wcale? Dlatego było i jest mi w miare łatwo?

Nie sądzę aby ECA miało wpływ na efekt jojo. Nie słyszałem o tym. Na ten
efekt wpływ mają pozostałe czynniki a zwłaszcza sposób i szybkość
odchudzania..

> Pozdrawiam i życzę sukcesów

wzajemnie

6. Data: 2002-05-22 19:19:06

Od: l/e/h <l...@...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

"agnieszka" <u...@g...pl> skribis:

>jakiś czas temu schudłam ,ale obecnie mam sporo do roboty i jak jestem
>zajęta to ciągle podjadam, jak temu zaradzić?

podjadaj cos co nie tuczy. Nie miej nic do podjadania co tuczy.

Pozdrawiam, Leh
--
"Dr" Kwasniewski nie jest doktorem bo nie ma doktoratu. {leh}
"To ja ja umiescilam na grupie, nastepnie zastosowalam na moim

Chrom
Produkty przydatne przy DO
owoce
Optymalni nie tacy znowu optymalni