condyline a pimafucort

1. Data: 2005-12-15 20:23:34

Temat: condyline a pimafucort
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dzisiaj jest 3 dzien jak stosuje condyline. Mimo, ze starannie aplikuje plyn
jedynie na brodawke, skora wokol jest oparzona. Do tego stopnia, ze mam
problemy z poruszaniem sie. Czy jest jakies przeciwstazanie, zebym w tym
miejscu uzyla pimafucort? Mam nadzieje, ze przyniesie mi ulge, gdyz skora
jest strasznie obolala i peka. Wczesniej wlasnie uzywalam pimafucort krem 15
g na te brodawke.

Zazula

2. Data: 2005-12-15 22:44:43

Temat: Re: condyline a pimafucort
Od: "justyna " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj zwykłej wazeliny/linomagu/alantanu. po co od razu serwować sobie
antybiotyk+steryd+środek przeciwgrzybiczy?

dodatkowo możesz zdrową skórę wokół brodawki izolować grubszą warstwą
wazeliny, żeby zabezpieczyć skórę przed condyliną.

3. Data: 2005-12-15 23:05:13

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna wrote:
> spróbuj zwykłej wazeliny/linomagu/alantanu. po co od razu serwować
> sobie antybiotyk+steryd+środek przeciwgrzybiczy?

Myslalam, ze skoro oba leki dostalam na te sama przypadlosc, to bedzie
najmniejsza interakcja.

> dodatkowo możesz zdrową skórę wokół brodawki izolować grubszą warstwą
> wazeliny, żeby zabezpieczyć skórę przed condyliną.

Czytalam, ze tak mozna robic, male glupio myslalam, ze to nie bedzie az tak
bolesne. To moje pierwsze spotkanie z tym specyfikiem, mam nauczke, ze jak
jest napisane, zeby oslaniac zrowa tkanke to trzeba to robic.

Zazula

4. Data: 2005-12-16 10:11:17

Od: "Anetta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> skora jest strasznie obolala i peka. Wczesniej wlasnie uzywalam pimafucort

Na takie drobne ranki po Condyline doskonale działa Solcoseryn, goi super,
więc polecam.
Pozdrawiam A

Co to jest przetoka????
Niekontrolowane objadanie sie i wyrzuty sumienia - pomozcie
pytanko o angine
krwiak a ząbkowanie
PILNE!! W SPRAWIE CHEMI NA RAKA