coś fajnego i zdrowego i dietetycznego?

11. Data: 2007-05-21 22:57:26

Temat: Re: coś fajnego i zdrowego i dietetycznego?
Od: " scandal" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> napisał(a):

> No błonnik niby O.K., zdrowy, ale składników odżywczych nie ma.. :/

Ale wspomaga pracę układu pokarmowego. Usuwa toksyny z organizmu. Zapobiega
kamieniom żółciowym. Kto powiedział że w ty Waszym kąciku mają być same
"składniki odżywcze" :) Chciałyście być oryginalnie nie?

12. Data: 2007-05-22 05:20:29

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

radek napisał(a):

> nieeee, szklaneczka porannego moczu z lodem i listkami mięty
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Urynoterapia
> po czymś takim napewno zrobią furorę

O! Podziel się wrażeniami bo zawsze chciałem zderzyć się argumentami z
kimś , kto pije własny mocz ;P

j.

13. Data: 2007-05-22 05:44:44

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"januszek" <j...@p...irc.pl> a écrit dans le message de news:
s...@l...eu.org...
> O! Podziel się wrażeniami bo zawsze chciałem zderzyć się argumentami z
> kimś , kto pije własny mocz ;P

a moze to dokladnie to samo co twoja Yerba mate :))

Jurek

14. Data: 2007-05-22 06:34:07

Od: radek <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Maj, 07:20, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

> O! Podziel się wrażeniami bo zawsze chciałem zderzyć się argumentami z
> kimś , kto pije własny mocz ;P
>
> j.

wstyd przyznać w takim towarzystwie, ale jeszcze z tym smakiem się nie
spotkałem ;-p
(może dlatego, że nie przepadam za miętą)

15. Data: 2007-05-22 18:07:21

Od: " " <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

scandal <s...@g...pl> napisał(a):

> Ale wspomaga pracę układu pokarmowego. Usuwa toksyny z organizmu. Zapobiega
> kamieniom żółciowym. Kto powiedział że w ty Waszym kąciku mają być same
> "składniki odżywcze" :) Chciałyście być oryginalnie nie?

No chciałyśmy, ale ten błonnik to obrzydliwy będzie na pewno...

16. Data: 2007-05-22 18:30:46

Od: " scandal" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałyście być oryginalnie nie?

> No chciałyśmy, ale ten błonnik to obrzydliwy będzie na pewno...

http://blonninaturalny.pl

Kilka smaków - sam pewnie niezbyt smaczny - ale dodacie do jogurtów serków czy
czegos i będzie pycha. Albo upieczcie ciasteczka z błonnikiem. No przecież nie
będę Ci układać całej prezentacji nie?:)

17. Data: 2007-05-22 18:31:14

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@g...pl> napisał w wiadomości

> No chciałyśmy, ale ten błonnik to obrzydliwy będzie na pewno...

Heh... bywa mniej apetyczna odmiana, np. papier toaletowy... ale z
pewnością byłby wystarczająco oryginalny... ;)

Krystyna

18. Data: 2007-05-22 18:41:46

Od: " " <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

scandal <s...@g...pl> napisał(a):
No przecież nie
> będę Ci układać całej prezentacji nie?:)

Nie? :(

Żartowałam!!!!!! :D ale jakie ciasteczka? jakiś specjalny przepis?

19. Data: 2007-05-22 18:45:53

Od: " " <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> napisał(a):

> scandal <s...@g...pl> napisał(a):
> No przecież nie
> >

> Nie? :(
>
> Żartowałam!!!!!! :D ale jakie ciasteczka? jakiś specjalny przepis?

Hm. Zmniejszasz ilość cukru dosypujesz błonnik - i pieczesz kruche ciasteczka
- przepis w każdej książce kucharskiej :))

20. Data: 2007-05-27 21:13:23

Od: " " <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A w końcu zrobiłyśmy takie cuś na próbę :D

http://principessa.fotosik.pl

Wysiłek/ruch po posiłku
Dieta Rozdzielna - maj 07
Adenoma tubulo-villosum LG