czerwona herbata

11. Data: 2006-04-21 06:00:34

Temat: Re: czerwona herbata
Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:
> ee. tylko czysta puer, najlepsza z dostepnych w zwyklych
> sklepach jest taka w kostkach, w Chinach pakowana. ziemisty
> smak, to jest to :)

Tak, taką też mam. Pijam, ale zaliczam do kategorii ziółek.

--
JoP

12. Data: 2006-04-21 08:34:33

Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak na prawdę żadnej herbaty nie powinno się słodzić. A jeśli chodzi o
czerwoną to tak jak dziewczyny pisały najlepsza jest ta w kostkach ja mam
taką właśnie. Napisane jest na niej Pu-Erh Haichao Tea i całe opakowanie
jest brązowo-żółte w chińskie literki. MIłośnicy herbat tak na prawdę nie
zaopatrują się w produkty takich firm jak BioActive czy Vitax bo to nie do
końca taka prawdziwa herbata, oni kupują tylko w herbaciarniach i to też
wyselekcjonowanych przez własny smak :-).
Ja tam jakimś smakoszem nie jestem ale fakt że te z herbaciarni mają głębszy
i szlachetniejszy smak. A te wszystki popularne to takie napoje a nie
herbatki.

Pozdr,
Karolina

13. Data: 2006-04-21 09:44:21

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):
> [...]
> taką właśnie. Napisane jest na niej Pu-Erh Haichao Tea i całe opakowanie

to jest calkiem przyzwoita seria herbat - jest tez niezla
jasminowa tudziez mixiang, czyli aromatyzowana ryzem.

-- kasica

14. Data: 2006-04-21 12:03:06

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <j...@n...com.pl> wrote:

> Ta o smaku Earl Grey jest stosunkowo najmniej szuwarowo-bagienna.
A jak ktoś lubi miętę, to pu-erh z miętą produkcji Herbapolu nie jest zła.

Anetek
.' .. `. Aneta Baran * http://2510053385/~aneta/ * anetek#anetek.net
:`.__.': * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *
`....'

15. Data: 2006-04-21 14:15:20

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina wrote:
> [...]
> mam taką właśnie. Napisane jest na niej Pu-Erh Haichao Tea i całe
> opakowanie jest brązowo-żółte w chińskie literki.

O tej mowa?
http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/97/9791/979
165/97916599

Bo taka tez mam ale ekpresowki sa dla mnei wygodniejsze.
Tak w ogole to gdzies slyszalam ze odchudzanie czerwona herbata to
marketing. Ja pije od pol roku i nijak na mnie wplywa. Poprostu nie lubie
tradycyjnej herbaty a zielonej mam juz dosc.

Zazula

16. Data: 2006-04-21 14:32:55

Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O tej mowa?
> http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/97/9791/979
165/97916599

> Bo taka tez mam ale ekpresowki sa dla mnei wygodniejsze.

Właśnie o tej :-). Czy ja wiem czy ona aż taka kłopotliwa... Ja tam w ich
odchudzającą moc nie wierzę, ale czasem można spróbować czegoś nowego.
Ostatnio np polubiłam Sege malinową z dziką różą i dwiema łyżeczkami cukru
:-) Pyszota :-)

Pozdr,
Karolina

17. Data: 2006-04-21 15:26:20

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Apr 2006 16:15:20 +0200, Zazula wrote:

> O tej mowa?
> http://photos.allegro.pl/photos/oryginal/97/9791/979
165/97916599

Ja widzę same krzaczki :(

--
Magda

18. Data: 2006-04-22 23:22:22

Od: Theriel <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Karolina napisał(a):
> Tak na prawdę żadnej herbaty nie powinno się słodzić. [cut]

Pozwolę się nie zgodzić. Istnieje szereg sposobów przygotowywania
różnych rodzajów herbaty, których nieodłączną częścią jest cukier.
Chociażby sposób picia wywaru, wywodzący się z Maroka.

Pozdrawiam
Theriel

19. Data: 2006-04-23 13:41:35

Od: "magda" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, ja pijam z uwielbieniem Pu-Erh firmy BioActive - z cynamonem i
wanilią - pychotka;)
Słodzenia herbat zielonych i czerwonych radze unikać - osłabiają
właściwości specyfiku. Należy też pamiętać, żeby nie zalewać herbaty
wrzątkiem.
Pozdrawiam, Magda

Użytkownik "Blue" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> od jakiegoś czasu mam zamiar regularnie pić czerwoną herbatkę.
Zaopatrzyłam się już w BIO-ACTIVE pu erh oraz PU-ERH vitax-u i są po
> prostu śmierdzące! Strasznie odrzuca mnie ich zapach, smak jeszcze jakoś
ścierpię. Czy może któraś z was wie jak zabić ten okropny

20. Data: 2006-04-23 18:43:01

Od: "Karolina" <k...@l...mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Theriel" napisał (a):
\
> Pozwolę się nie zgodzić. Istnieje szereg sposobów przygotowywania różnych
> rodzajów herbaty, których nieodłączną częścią jest cukier. Chociażby
> sposób picia wywaru, wywodzący się z Maroka.

No proszę człowiek uczy się przez całe życie :-).
Jako że, narazie, smakoszem herbat nie jestem to nie wiedziałam, że cukier
może mieć znaczenie i nie "psuć" właściwego smaku herbaty.

Pozdr,
Karolina

SKRZYPO VITA I DOLIVA
Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Uczulenie na dłoniach?
bailine - czy ktos korzystal?
wsparcie stylistyczne, katowice i okolice