czerwona herbata

21. Data: 2006-04-24 12:49:28

Temat: Re: czerwona herbata
Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theriel wrote:

> Pozwolę się nie zgodzić. Istnieje szereg sposobów przygotowywania
> różnych rodzajów herbaty, których nieodłączną częścią jest cukier.
> Chociażby sposób picia wywaru, wywodzący się z Maroka.
>
> Pozdrawiam
> Theriel
Raz widziała wywaid z jakimś znawca herbat i ogólnie człowiekiem
zajmującym sie tematem. Mówił, że twierdzenia, iż nie powinno się
słodzić herbat są mitem. Cukier może nawet podkreślać wlaściwy smak
herbaty. Dodał, że to tylko i wyłącznie sprawa gustu.

22. Data: 2006-04-24 12:54:17

Od: Anna Słomska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Słomska wrote:

> [...]
> słodzić herbat są mitem. Cukier może nawet podkreślać wlaściwy smak
> herbaty. Dodał, że to tylko i wyłącznie sprawa gustu.
Zapomniałam dopisać, chodziło o czarne herbaty :)

23. Data: 2006-04-27 11:24:44

Od: "kasia" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

witam imienniczke:-) powiem ci ze tez probowałam i chyba po prostu nie da rady
zabic tego zapachu... także zatykaj nos i pij sloneczko, bo jakby nie bylo to
cos tam pomaga...pozdrawiam serdecznie

SKRZYPO VITA I DOLIVA
Jak sprac wosk i steryne z czarnej koszuli
Uczulenie na dłoniach?
bailine - czy ktos korzystal?
wsparcie stylistyczne, katowice i okolice